7950GX2 wel of geen SLi moederbord?

Pagina: 1
Acties:

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Momenteel heb ik een ATi 1950Pro in mijn systeem zitten, deze wil ik vervangen door een 7950GX2.

Het enige probleem is er tegenstrijdige berichten zijn of deze wel of geen SLi moederbord nodig heeft.

Ik heb nu een GigaByte P35-DS4, dus een Intel P35 chipie, deze heeft geen SLi certificaat.

Als besturingssyteem gebruikt ik Windows Vista x64.

Zou iemand mij duidelijkheid kunnen geven? Ik heb gezocht op Google maar kan de juiste woorden combinatie niet vinden.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kortstondig.

NEE! Is niet nodig.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

zul je wel niet goed genoeg gezocht hebben :)

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
@ Snake, je bedoelt dus dat ik het gewoon op mijn moederbord kan draaien?

@ dondersgoei, ik heb me wezenloos gezocht voordat ik dit topic posten. Het probleem was dat ik tegenstrijdige berichten vondt en vandaar dit topic.

[ Voor 20% gewijzigd door Mentox op 09-09-2007 17:16 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

SLI is voor 2 videokaarten en dit is 2 videokaarten in 1 dus je hebt maar 1 slot nodig. dus als je deze kaart nog weer in SLI zou zetten heb je dus eigenlijk quad-SLI

Verwijderd

http://www.nvidia.com/content/geforce_gx2_sbios/us.asp
Q: Will the NVIDIA® GeForce® 7950 GX2 work with any motherboard?
A: With a properly configured SBIOS, the NVIDIA® GeForce® 7950 GX2 will work with any PCI Express-compliant motherboard. Please see www.nvidia.com/GX2 for a list of compatible motherboards and SBIOS that have been tested by NVIDIA.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 17:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:12:
zul je wel niet goed genoeg gezocht hebben :)
^^

Een 7950x2 Is idd een Sli variant maar er zitten al 2 fysieke Chips op de kaart zelf. Je gebruikt maar 1 PCI-e slot :) Tenzij je zoals gezegd een Quad-Sli setup wilt opzetten dan heb je wel nog een extra PCI-e slot nodig die nog eens Sli compatible moet zijn.
Pagina: 1