Firefox <--> ander netwerk

Pagina: 1
Acties:

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-03 15:14
Als ik thuis met Firefox gewerkt heb, de laptop in de sluimerstand (= uit) zet, vervolgens naar school ga en verbinding maak met het netwerk, moet ik firefox opnieuw opstarten, omdat ik anders niet kan browsen... 't is allebei een draadloos netwerk, en ik gebruik windows Vista... iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-03 13:06
Ik denk dat ik het verkeerd begrijp, maar is Firefox herstarten dan zo'n grote onderneming?

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 15:30
als je veel tabs open hebt met postdata gevoelige pagina's lijkt dat me wel, ja :)

• Tournataka
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Is het niet zo dat je tegenwoordig met Firefox kan kiezen ofdat je je voorgaande "pagina" wilt laten herstellen? Zodat alles weer terug komt hoe het was?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

grote kans dat er een proxy tussen zit en vaak moet je even opnieuw de browser opstarten om het allemaal weer te laten werken.

Verwijderd

TrailBlazer schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:55:
grote kans dat er een proxy tussen zit en vaak moet je even opnieuw de browser opstarten om het allemaal weer te laten werken.
Denk inderdaad wel dat het zoiets zal zijn, ik doe namelijk vaak hetzelfde tussen mijn thuis-netwerk en het netwerk hier op school en dan kan ik gewoon door surfen met Firefox! :)

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-03 13:41
Kan dit niet met de plugin Sessionmanager ?
Je kunt dus een sessie vastleggen en deze herstarten op het moment dat je een nieuwe verbinding hebt

Jan-Willem

Pagina: 1