Ik sta voor een raadsel. Ik heb hier thuis een computer staan met daarin een AGP videokaart. Tijdens de instalatie van windows XP deed hij het gewoon. perfect beeld enzovoort. Toen de instalatie afgerond was deed hij het tot ik naar ene gebruikersaccount door klikte. Vanaf het moment dat er een gebruikersaccount geladen word springt hij uit en werk ik dus blind. Als ik de computer uit schakel en weer aan zet doet hij het weer tot ik een gebruikersaccount laad.
Als ik de computer laat staan bij het scherm waar je een gebruikersaccount moet selecteren dan blijft de videokaart gewoon werken. Ongeacht hoelang ik wacht. Maar als ik dat een gebruikersaccount laad springt hij weer uit. Heeft iemand enig idee wat er hier mis is?
Dit probleem is ontstaan nadat ik de vorige instalatie van XP eraf heb gehaald. De computer heeft geen geintrigeerde videokaart dus kan neit over stappen op een andere.
Kan iemand mij helpen?!
groetjesm
bernhatd
Als ik de computer laat staan bij het scherm waar je een gebruikersaccount moet selecteren dan blijft de videokaart gewoon werken. Ongeacht hoelang ik wacht. Maar als ik dat een gebruikersaccount laad springt hij weer uit. Heeft iemand enig idee wat er hier mis is?
Dit probleem is ontstaan nadat ik de vorige instalatie van XP eraf heb gehaald. De computer heeft geen geintrigeerde videokaart dus kan neit over stappen op een andere.
Kan iemand mij helpen?!
groetjesm
bernhatd