[winxp] Setup van programma's heel traag

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Bij de setup van sommige programma's reageert de setup na het klikken van een scherm niet meer, of komt pas na heel lang het vervolgscherm. Ik probeer momenteel UT2004 te installeren, maar als ik dan het installeerscherm krijg en dan op next duw, dan reageert de setup niet meer of komt pas uren later het vervolgscherm in beeld.
ik heb het ook gehad bij winrar, daar als ik een archief opende en dan het wilde uitpakken, duurde het minstens 5 minuten voordat ik het scherm te zien kreeg waar ik moest kiezen waar de bestanden uitgepakt moesten worden. Dat heb ik kunnen oplossen met het opnieuw installeren van winrar, maar ja dat werkt niet bij UT, want die is nog niet eens geinstalleerd en ik kom dit gedrag vaker tegen bij andere setups. Dus ik kom er graag vanaf.

En dan nog een heel klein ander probleempje, volgens mij te klein om een 2e topic over te openen: als ik in mijn file explorer adresbalk een map handmatig in wil typen, dan schiet hij binnen 2 seconden weer terug naar de originele tekst die er staat, daardoor is er vaak niet genoeg tijd om het adres in te typen. Weet iemand hier nog iets voor?

Ik heb een Lenovo Thinkpad R60 laptop met Windows XP professional.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM