Toon posts:

[Asus m2n-E] HD audio soundmax Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een geruis van hier tot gunder als ik mijn microfoon aanzet/gebruik.

Probleem is onstaan: Geen idee. Start Teamspeak op en ineens geluid fokked up.

Probleem deed zich voor als ik counterstrike source ingame voice gebruik. Kon deze functie dus NIET gebruiken jammer genoeg.

De geluidskaart zit onboard, voor meer info: Mobo Link
O/S: WinXp

Mijn instellingen:

Frontpanel Audio: uit
Boost: Uit (krijg me toch nog meer pokken herrie als ik die aanzet)
Mic Volume: Kan ik hoog of laag zetten maakt nix uit, nog steeds geruis.

Driver: Soundmax 5.2

Updates:. Komen van Offi Asus site af. Downgrade geprobeerd. Probleem is er nog steeds.

Iemand misschien met oplossing/zelfde probleem?

PS: Ik heb gehoord dat het misschien aan full duplex mode kan liggen (dacht dat dit alleen voor NIC was maar ok) iemand weet die functie te vinden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 20:03 ]

Verwijderd

Doet het zich alleen voor in CS, of overal? Weet je zeker dat de mic zelf niet kapot is? Stekkertjes/kabels gecheckt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:03:
Doet het zich alleen voor in CS, of overal? Weet je zeker dat de mic zelf niet kapot is? Stekkertjes/kabels gecheckt?
Nee, eerst deed het probleem zich ALLEEN voor bij CS:s als ik ingame talk functie gebruikte, maar nu ineens als ik computer gewoon boot. De stekker van mic(s) zijn prima. Heb 2, een Mic en een Headset en allebij getest op een andere computer)

Ik weet zeker dat bij de software/driver ergens de fout zit. Maar waar is bij mij nog de grote vraag.

Verwijderd

Topicstarter
Bump, :S Word gek van dat ding...