Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Connection interrupted in Quake 3 Arena

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Quake 3 over internet speel krijg ik soms/vaak de melding connection interrupted. Ik kan dan niet meer verder spelen en ook niet meer internetten tot ik m'n computer opnieuw heb opgestart. Waar komt dit door ? Kan ik er wat tegen doen ?

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 22:04
Internet plat... zeker chello ? :)

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 21:53
hmmmmmm je hebt het inderdaad veel bij sjello:r ik heb er ook regelmatig last van.
Dan kan ie gewoon ff geen verbinding maken.
is vet irrie kost je gewoon een paar frags

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

Topicstarter
Zit bij Kabelfoon met een premium abonnement. Kost me een paar frags ?, kost me weer tijd om de computer opnieuw op te starten, Quake 3 opstarten, kijken voor servers en aanmelden op een server ! Wordt er eigenlijk niet goed van. Is er niks tegen te doen ?

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 22:56
hoehoog staat je rate? :p

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 21:53
ja inderdaad,het kost me een paar frags:'(
ik heb er een x aantal seconden last van en daarna kan ik gewoon verder spelen.In de tijd ben je 1x gefragged door een lamer en had je een paar andere neer kunnen knallen

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

Topicstarter
Oeps..... foutje! Ik speelde met Pointrelease 1.17. Heb nu 1.27h BETA geinstalleerd en heb nu nergens last van (een paar seconden connection interrupted, maar is beter als blijven hangen !). Bedankt voor de reply's in ieder geval. :)
Pagina: 1