Toon posts:

Goede laptop nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn studie heb ik een goede laptop nodig die een jaar of 2 goed mee kan.
Aangezien ik een student ben en niet zo'n groot budget heb, wil/kan ik niet meer dan € 800,- uitgeven.
Wie kan mij helpen met een aantal tips en aanraders welke laptop voor mij in aanmerking zouden kunnen komen.

Ik wil in mijn laptop:
Dual Core processor (AMD of INTEL);
2 GB intern geheugen;
minimaal 120 GB harddisk;
15,4 inch beeldscherm;
DVD brander;
TV-out (S-video);
en een redelijke videokaart.

Ik ga mijn laptop dus gebruiken voor een technische studie, autocad 2008 moet er een paar uur op kunnen draaien en de rest van de standaard programma's zoals office en adobe reader.. Maar ik wil er zo af en toe ook eens een filmpje op kijken of een game mee kunnen spelen. En de accu moet minimaal 2 uur mee gaan, omdat ik zo'n 1,5 uur moet reizen.

Ik heb het topic over de studenten zomer laptop al gelezen, maar wil toch wat meer informatie. Alvast bedankt!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Verwijderd

Een Zepto, wat is je budget? ooooooops :+
De inspiron 1720 van Dell heb ik zelf besteld, kost wel 1400 euro incl.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 14:17 ]

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Duinkonijn

Huh?

V3135 misschien wat.. . van fujitsu siemens?
http://www.fujitsu-siemen...s/amilo_prov_edition.html

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
Deze voldoet ook aan je eisen:

http://www.kieskeurig.nl/...AE7AFC12572BB002F84C8.htm

Acer Aspire 5103WLMi

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Gamen kun je wel doorstrepen, dat haal je niet met 800 euro, dan moet er minstens 200 euro bij! Net een Asus X51R gezien, die meot je wel voor <800 kunnen krijgen met 2GB en een dualcore. Videokaar tis een X1100, dus prima voor een oude game, maar verwacht niet dta je Crysis of ETQW oid kan gaan spelen...

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:30:
Gamen kun je wel doorstrepen, dat haal je niet met 800 euro, dan moet er minstens 200 euro bij! Net een Asus X51R gezien, die meot je wel voor <800 kunnen krijgen met 2GB en een dualcore. Videokaar tis een X1100, dus prima voor een oude game, maar verwacht niet dta je Crysis of ETQW oid kan gaan spelen...
Oke dan zal ik het gamen maar op mijn vertrouwde pc'tje moeten doen, maar de videokaart is wel goed genoeg voor films?

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:13
Films kan je nog op de allergoedkoopste on board video kaart afspelen. Misschien dat full-hd spul wat lastiger wordt maar een dvd no problemo

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer tips?
Ik dacht zelf aan de Acer Aspire 5633 WLMi, de Asus Z53E-AP069C en de Asus X50V-AP023C

Alleen kan ik op de website van Asus deze modellen niet vinden.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Zie CSL Beleid waarin staat dat dit soort topics eigenlijk niet de bedoeling zijn. Voor meer informatie kun je ook Wat is er nu anders in CSL? doorlezen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.