Voor het bekijken van films etc op mijn tv gebruik ik mijn pc. Voor het geluid wil ik nu een coax verbinding maken met mijn versterker. Ik heb nu een trust sound expert optical geluidkaartje dat ik 4 jaar geleden gekocht heb om deze optisch te verbinden met mijn minidisc speler wat toen goed ging. Nu krijg ik hier echter geen signaal meer uit (Geen optisch, noch coax, noch gewoon geluid. Heeft een tijd werkeloos stof liggen vreten.)
Nu zoek ik dus een nieuwe degelijke geluidskaart met een coaxiale uitgang. Ik heb al een hoop gezocht en heb vrijwel geen (goedkope, <€70) geluidkaarten gevonden. De enige redelijke optie die ik vond was de Club3d theatron Agrippa (70 euro). Deze heeft echter ook allemaal technieken aan boord om van stereo naar 7.1 te gaan (DTS neo etc) en dingen die ik eigenlijk niet nodig heb omdat mijn receiver dat allemaal kan. Daarom denk ik dat dit toch ook nog goedkoper moet kunnen.
Weet iemand dus nog een goed alternatief waar ik nog niet aan gedacht heb?
Nu zoek ik dus een nieuwe degelijke geluidskaart met een coaxiale uitgang. Ik heb al een hoop gezocht en heb vrijwel geen (goedkope, <€70) geluidkaarten gevonden. De enige redelijke optie die ik vond was de Club3d theatron Agrippa (70 euro). Deze heeft echter ook allemaal technieken aan boord om van stereo naar 7.1 te gaan (DTS neo etc) en dingen die ik eigenlijk niet nodig heb omdat mijn receiver dat allemaal kan. Daarom denk ik dat dit toch ook nog goedkoper moet kunnen.
Weet iemand dus nog een goed alternatief waar ik nog niet aan gedacht heb?