Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SE k550i] Windows/Linux op de gsm installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Hallo iedereen,

Ik heb sinds geruime tijd een Sony Ericsson k550i. Nou wilde ik vragen of het mogelijk is om Windows/Linux hierop te zetten. En als dit mogelijk is waar ik het kan vinden, en hoe ik dit moet installeren. En ik zou graag willen weten of er risico's bij zijn.

Mvg

Dutchman140

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 09-09-2007 20:22 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• Dolan
  • Laatst online: 20-11 16:42
Welke windows had je in gedachten? :+

Windows kun je trouwens vinden bij Microsoft. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Dolan op 09-09-2007 14:53 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Er zit nu een Symbian OS op en ik heb er nog nooit van gehoord dat je op een K550i iets anders als dat zou kunnen installeren...

https://powershellisfun.com

• Dolan
  • Laatst online: 20-11 16:42
Daarom. Het is vast wel op één of andere manier mogelijk om een linux phone variant ofzo er op te zetten, maar dan moet je echt weten waar je mee bezig bent. Aangezien je de vraag stelt of Windows er op kan draaien ga ik er van uit dat je dat dus niet weet en raad ik je aan hier niet aan te beginnen. (Lukt je toch niet ;) )

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, niet mogelijk.

K550 van SonyEricsson is geen Symbian telefoon. Daarnaast is het (vooralsnog) niemand gelukt om Linux (laat staan Windows) te installeren op Symbian telefoon.

Maar, met een beetje zoeken had je dit zelf ook kunnen vinden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.