Toon posts:

LG 19" Widescreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een LG 19" Widescreen monitor en die wil ik graag op 4:3 hebben, zodat je een vierkant beeld hebt, met twee zwarte randen aan de zijkanten. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

Videokaart: Radeon X1950PRO
i.c.m.: Catalyst Control Center

Als ik het via Image Scaling instel heb ik bij bepaalde resoluties wel zwarten randen en bij bepaalde ook niet, erg raar...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die het weet?

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Niet kicken binnen 24 uur!, Da's verboden }:O

Misschien even handig te vermelden welke resoluties het wel bij image scaling doen, en welke juist niet. Eigenlijk zou image scaling wel de oplossing moeten zijn. Echer vraag ik me aan de andere kant ook af waarom je het op 4:3 wilt hebben, je koop toch niets voor niets een breedbeeld :?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:20
Er zit (bij mij althans, ik weet niet precies welke LG je hebt) een optie 'Arc' in je setup menu. Hiermee kun je instellen of je beeld uitgerekt moet worden of niet. Ik geloof dat deze optie alleen beschikbaar is als je hem analoog hebt aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Xtresis schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:42:
[...]

Niet kicken binnen 24 uur!, Da's verboden }:O

Misschien even handig te vermelden welke resoluties het wel bij image scaling doen, en welke juist niet. Eigenlijk zou image scaling wel de oplossing moeten zijn. Echer vraag ik me aan de andere kant ook af waarom je het op 4:3 wilt hebben, je koop toch niets voor niets een breedbeeld :?
De ene keer vind ik het handig de andere keer niet. Ik zal even proberen het analoge snoer erin te duwen.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 17:24
Als je het alleen met video wilt, kun je dit gemakkelijk instellen met FFDShow [Klik]

Verwijderd

Topicstarter
Bitage schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:42:
Als je het alleen met video wilt, kun je dit gemakkelijk instellen met FFDShow [Klik]
Het gaat om Games.
Pagina: 1