Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lk1zhm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-05 08:28
Ik had een N70 daarop had ik een Schreensaver dat hete Largetime dat kon je instellen als de telefoon in rust lag.Dan zag je de tijd groot in beeld.Maar nu wil ik dit ook op mijn N73 hebben,nu krijg ik bij het installeren de melding "Foutcode neem contact op met de provider".wat kan dit zijn?Of heb ik niet de goede versie.Ik gebruik deze versie largetime-1.02-unsigned.sis.Mocht er iemand zijn die wel een werkende versie heeft laat het even weten welke dat dan is.

[ Voor 11% gewijzigd door lk1zhm op 09-09-2007 10:28 ]

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar met de meeste programma's op de N73 moeten de programma's "gesigned" zijn, dat wil zeggen gekoppeld aan je imeinummer.

http://blog.isquare.nl/?p=216

Daar staat een uitleg hoe je dat kunt doen. Succes ermee!

Overigens kan het zijn dat het programma helemaal niet geschreven is voor de N73, deze heeft een nieuwere versie van Symbian dan de N70.. Maar ik weet niet zeker of dit er iets mee te maken heeft, kan ook een combinatie zijn van beiden ;)

[ Voor 31% gewijzigd door TKroon op 09-09-2007 20:05 . Reden: er ging een lampje branden ]

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het Nokia N73 Topic | Deel 9

Let ook eventjes op je 'enters'. Dat maakt het lezen iets makkelijker

Als laatste wil ik je ook nog wijzen op de Policy die hier op PSGG geldt:

[PSGG] Policy

[ Voor 27% gewijzigd door Ginz op 09-09-2007 20:17 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"