Zoals de titel al aangeeft zou ik graag mijn barebone willen vervangen door een midi tower. Ik wil echter niet een hele nieuwe pc kopen omdat ik simpelweg het geld hier niet voor apart heb liggen.
Ik wil eigenlijk op de kast + koeling en eventueel voeding na, geen nieuwe hardware aanschaffen.
Waarom wil ik een nieuwe kast?:
- Mijn barebone maakt veel lawaai
- Mijn barebone wordt soms erg heet
(Hij wordt wel regelmatig schoongemaakt)
Ik vraag me alleen af of het kan wat ik wil, ik kan namelijk nergens iets vinden over het gebruik van een barebone moederbord in een midi tower.
Of zijn er wellicht andere (goedkopere, gelijkwaardige) oplossingen om mijn barebone koeler en stiller te krijgen? Als deze er zijn gaat hier de voorkeur naar uit, omdat ik eht zo simpel mogelijk wil houden.
De specs:
Creative Slix barebone
G-force 6600GT
Audigy 2
80gb 7200rpm WD
1024mb pc2700
Benq DVD-DL brander
Ik wil eigenlijk op de kast + koeling en eventueel voeding na, geen nieuwe hardware aanschaffen.
Waarom wil ik een nieuwe kast?:
- Mijn barebone maakt veel lawaai
- Mijn barebone wordt soms erg heet
(Hij wordt wel regelmatig schoongemaakt)
Ik vraag me alleen af of het kan wat ik wil, ik kan namelijk nergens iets vinden over het gebruik van een barebone moederbord in een midi tower.
Of zijn er wellicht andere (goedkopere, gelijkwaardige) oplossingen om mijn barebone koeler en stiller te krijgen? Als deze er zijn gaat hier de voorkeur naar uit, omdat ik eht zo simpel mogelijk wil houden.
De specs:
Creative Slix barebone
G-force 6600GT
Audigy 2
80gb 7200rpm WD
1024mb pc2700
Benq DVD-DL brander