Heb via de zoekfunctie en via google geen antwoord kunnen vinden op mijn probleem.
Na een tijdje de pc aan gehad te hebben veranderen de toetsen van mijn keyboard, niet fysiek, maar de aanslagen geven niet meer weer wat het zou moeten zijn
Voorbeeldje
Dubbele punt is nu een ±.
Dit enkel voor de lees tekens, normale letters blijven wel goed.
Als ik mijn pc nu opnieuw opstart werkt het weer even goed.
Besturingssysteem is Vista ultimate 32bit.
Ik heb niet kunnen vinden of het gerelateerd is aan het opstarten van een of ander programmaatje, maar op dit moment draaien enkel x fire en steam op de achtergrond.
Ik heb al de nieuwste drivers voor mijn toetsenbord geïnstalleerd, en ook een 2 tal andere toetsenborden geprobeerd.
Het nu gebruikte toetsenbord is een microsoft natural ergonomic 4000.
Na een tijdje de pc aan gehad te hebben veranderen de toetsen van mijn keyboard, niet fysiek, maar de aanslagen geven niet meer weer wat het zou moeten zijn
Voorbeeldje
Dubbele punt is nu een ±.
Dit enkel voor de lees tekens, normale letters blijven wel goed.
Als ik mijn pc nu opnieuw opstart werkt het weer even goed.
Besturingssysteem is Vista ultimate 32bit.
Ik heb niet kunnen vinden of het gerelateerd is aan het opstarten van een of ander programmaatje, maar op dit moment draaien enkel x fire en steam op de achtergrond.
Ik heb al de nieuwste drivers voor mijn toetsenbord geïnstalleerd, en ook een 2 tal andere toetsenborden geprobeerd.
Het nu gebruikte toetsenbord is een microsoft natural ergonomic 4000.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.