Toon posts:

Pc loopt vast met nieuwe onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb:
Moederbord: Winfast K8T890M2aa (nieuw)
Processor: AMD Sempron 3400+ socket AM2 (nieuw)
videokaart: Nvidia GeForce 8500GT (nieuw)
Geheugen: Kingston 1024 MB DDR-2 SDRAM (nieuw)
Draaiend op windows XP

Mijn probleem is nu, als ik de driver installeer van de videokaart, dan loopt mijn pc regelmatig vast.
Ik krijg dan een piep uit de kast en na een tijdje start ie opnieuw op..
Installeer ik 'm niet dan werkt ie prima..

Wat ik zelf heb gedaan is gezocht naar verschillende drivers van Nvidia, niets helpt...
Windows er nieuw opgezet...
Heb een hele nacht een geheugen test laten lopen, 100% oke...
En op div sites gezocht naar een oplossing, maar kan er niets over vinden

Wie helpt mij....

Groetjes Erwin

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Loop de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter helemaal door, en rapporteer wat eruit kwam. Wat voor voeding heb je?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Satch174
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02 09:26
Heb je drivers 158.22 al geprobeerd, dat hielp mij met een vergelijkbaar probleem. Bios update misschien ?

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-02 23:09
En in de drivers (of met een programma als Rivatuner geloof ik) even de temperatuur van je videokaart in de gaten houden. Kan zijn dat de videokaart wat intensiever gebruikt wordt als er ook daadwerkelijk drivers geinstalleerd zijn.

Check dan ook gelijk je andere temps.

Verwijderd

Topicstarter
Voeding: Q-tec PSU 400W Big Fan

158.22 heb ik ook geprobeerd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:38:
Voeding: Q-tec PSU 400W Big Fan

158.22 heb ik ook geprobeerd
Q-Tec... Dat zijn bekende problemenmakers, de kans dat die het gewoon niet trekt zodra je videokaart begint te draaien is heel groot. Vervang de voeding eerst eens door een A-merk in plaats van deze rommel.

Lees de startpost van Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 maar eens door.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:44:
[...]

Q-Tec... Dat zijn bekende problemenmakers, de kans dat die het gewoon niet trekt zodra je videokaart begint te draaien is heel groot. Vervang de voeding eerst eens door een A-merk in plaats van deze rommel.

Lees de startpost van Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 maar eens door.
Hij werkte in mijn oude pc prima, en hij loopt niet vast als ik een spel speel, maar als ik op internet zit en bijv. iets van flash gebruikt...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 08:30:
[...]
Hij werkte in mijn oude pc prima, en hij loopt niet vast als ik een spel speel, maar als ik op internet zit en bijv. iets van flash gebruikt...
Maakt niet uit, het blijft een risicofactor en kan er beter uit worden gegooid. Gebruik de zoekfunctie en de troubleshooter en ga daarmee aan de slag. :)

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 09-09-2007 11:36 ]

Verwijderd

Koop een nieuwe voeding, dit is echt ROMMEL, dit mogen ze eigenlijks niet eens verkopen!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is al genoemd, maar ik zie bijzonder weinig resultaten ervan gepost. GoT helpt GoTters die zichzelf helpen. Begin daar eens mee ...

en idd het begint bij het kijken naar je voeding en proberen met een andere

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.