• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
heb momenteel een nokia 3210 en wil wel weer eens een nieuw telefoontje. nu zie ik dat siemens een nieuw wap-telefoontje heeft, de s40. op zich ziet ie er wel leuk uit, maar het heeft ook wel weer wat weg van een goedkope "toy-phone". ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcashop.nl/producten/+SI-0597-00.jpg

heb zelf alleen (goede) ervaring met nokia toestellen en geen met siemens. zijn siemens toestellen een beetje goed? en wat is jullie mening over de nieuwe s40? let me know!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Mooi zijn die nieuwe bosch telefoons he :P

Verwijderd

s40 ziet er wel strak uit. inderdaad misschien een beetje te spacy? 8-)
Siemens is op zich wel goed, alleen de kwaliteit van het micje is matig.
Ik persoonlijk zweer bij Nokia. 3310 roelt. Maar ja, om van 3210 naar 3310 te gaan... :?
Succes ermee!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Siemens zijn ook best makkelijk in gebruik (en je displayverlichting fade uit ipv dat ie in een keer uit gaat :9~)

• Arthur
  • Laatst online: 19:12
Ligt het aan mij of heeft Siemens met de S40 de display layout e.d. een beetje van Nokia 'geleend'? Zou wel mooi zijn want ik persoonlijk vind de C35/M35 niet zo plezierig werken en de C25/C10 zijn wel erg rudimentair.

Hij ziet er trouwens wel erg cool uit, die S40. Zal wel vrij duur zijn ben ik bang.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Martijn
  • Laatst online: 07-03 11:39
Dit is duidelijk het design van Bodch.... En geloof mij nou maar, dat menu zuigt...

• Arthur
Dit is duidelijk het design van Bodch.... En geloof mij nou maar, dat menu zuigt...
Ok lijkt me duidelijk dus :7

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• koen
  • Niet online
ok, aan de reactie hier te zien is dit niet echt een goede keus als mijn nieuwe phone. moet zelf ook wel toegeven dat hoe langer ik naar het ding kijk, hoe meer het een kitsch toestel gaat lijken.
toch maar eens verder kijken dan (nokia 6210?) :)

Verwijderd

Nokia 6210 is inderdaad een mooi apparaatje, en kijk nog even naar de S35 van Siemens.

Wat zijn verder je eisen aan het telefoontje ?

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Op zondag 11 februari 2001 15:30 schreef Martijn het volgende:
He He, eindelijk iemand anders die het ziet...

• Arthur
toch maar eens verder kijken dan (nokia 6210?)
Ja de Nokia 6210 is een perfecte telefoon, spreek uit ervaring. Een echte aanrader.

Verwijderd

Iemand al de SL45 gezien? Lijkt me ook wel een aardig apparaat.

• koen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/images/sl45_beeld1.jpg
sl45, nee dank je, dat vind ik dus echt geen design.

ben vandaag naar een dealer geweest
en denk nu toch dat ik voor de 6210 ga. :)

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Goeie keuze, heb ik nl ook. Zeer fijne phone.

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 08:49

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

HEb s40 en de s35i gehad en allebei fijne telfoons enige nadeel aan s40 is date ie 2 (!!) menu's heeft. Werkt vervelend. Enne weer een voordeel is, als ie kapot is heb je de volgende dag een nieuwe/gerepareerde (woon vlakbij siemens :D)

.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:20
'k zelf zou voor de s45 gaan als je een siemens wilt. Anders een Nokia 6210 of evt. 6310 :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 10:48 schreef Cutebritney het volgende:
'k zelf zou voor de s45 gaan als je een siemens wilt. Anders een Nokia 6210 of evt. 6310 :)
Mee eens!

S40 heeft trouwens ook veel softwarefouten, is momenteel wel grotendeels opgelost geloof ik maar het apparaat zelf schijnt ook niet echt degelijk te zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 10:48 schreef Cutebritney het volgende:
'k zelf zou voor de s45 gaan als je een siemens wilt.
Idd die is stukken beter dan de s40, ook de speaker van de s40 is errug brak, ik snap nog steeds niet dat ze doorgegaan zijn met die c30 speaker bij de s40 :(

Verwijderd

Ik had eerst een s35, nu heb ik een sl45 en ben er heel erg tevreden mee. Mijn vriendin heeft zo'n postbank mobieltje en mijn moeder heeft een c45.

Het zijn super fijne telefoons. Vooral de sl45 is echt fijn, mp3 speler enzo. Maar die is dan ook errug duur. Ik zou zeker een Siemens nemen.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

als je een goed toestelletje wil hebben vor weinig geld; ga dan op zoek naar de philips 9@9:
voordeel:
- meer dan 2 weken standby,
- duidelijk menu (is alleen anders opgezet dan nokia, maar dat is gewoon ff wennen)
- een stuk goedkoper dan een nokia 6210

eventueel nadeel:
- er is iets moelijker aan te komen

verder een zeer goed apparaat, ben zelf in het bezit van de 989. bevalt zeer goed

Van klussen krijg je grijze haren

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zou de topicstarter inmiddels niet al een telefoon hebben gekocht? Hij stelde de vraag bijna een jaar geleden!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• koen
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 16:03 schreef haas het volgende:
Zou de topicstarter inmiddels niet al een telefoon hebben gekocht? Hij stelde de vraag bijna een jaar geleden!
heel goed haas :)
dit topic is idd wel een enorm oude }:O ...

heb inmiddels al bijna een jaar lang tot tevredenheid een nokia 6210. jaarabonnement is bijna afgelopen en misschien dat ik het ga verlengen met weer een nieuw toestel. maar wil eigenlijk nu de nokia 7650 :9~ , maar daar moet ik nog even op wachten...

Verwijderd

shit :D niet gezien naja dan maar een slot erop :+

Verwijderd

Ik denk dat hij ook wel een foon heeft ja :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.