Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

automatisch deur openen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi
misschien zit ik in het verkeerde forum maar ik zit met een vraag
ik heb een pccase gemaakt voor een winkel met uitschuifbaar mobo tray etc.
maar nu wil de eigenaar dat dit automatisch doormiddel van een schakelaar uitschuift

iemand enig idee hoe dit te doen????

gr ice

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 23:40
Het gele draadje met het rode draadje verbinden en er 1000 volt op zetten?

Of gewoon wat meer info geven zodat wij misschien ook nog weten wat je bedoelt?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Las er een paar moertjes op, draai er een tapdraad door, en drij het tapdraad aan met een motor?

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:23

tim427

Turbulence!

Zou je iets precieser kunnen zijn? ik kan namenlijk erg weinig uit jouw tekst op maken?

Is die tray (of deur) al gemotoriseerd? Moet dat nog gebeuren? Wil je dit zomaar aansluiten via schakelaar? Via een programma? War voor motortje? Misschien een fototje/schematje?

Ik wil best elek.schematjes voor je bedenken, maar dan moet je wel iets duidelijker zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door tim427 op 09-09-2007 00:08 . Reden: typpolio(dyslexie), en aanvulling ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Kom op; voor zover ik aan je post kan zien heb je nog compleet niet zelf nagedacht of gezocht; iets wat wel moet voordat je een topic start. Verder is 'misschien zit ik in het verkeerde forum' geen excuus: als je het niet zeker weet heeft elke moderator een email-adres en/of DM aanstaan: vraag het dus eerst. Dit topic gaat dus op slot; lees eerst eens de policies van fora waar je het in zou kunnen zetten door en doe zelf eens wat research; er is genoeg te vinden.

En doe aub wat aan je enter/spatie/hoofdlettergebruik; je topicstart is zo een stuk lastiger te lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sprite_tm op 09-09-2007 00:39 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.