Ik probeer verschillende rijen tegelijk uit een MySQL database te halen door een loop te gebruiken.
Hierbij krijg ik erg rare output, dit krijg ik met de onderstaande code.
Toen ik een while ipv for each constructie gebruikte gaf hij geen output weer, ook geen parse error's.
Ik weet zeker dat het niet aan mijn sql query ligt (offline getest).
Ik weet ook zeker dat het niet aan mijn rijtje echo's (onderaan de code) ligt , want hier krijg ik zonder loop gewoon een resultaat uit, afhankelijk van asc of desc in de sql query.
Kijk voor de inhoud en structuur van mijn database:
Hier !
Hierbij krijg ik erg rare output, dit krijg ik met de onderstaande code.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <?php $data = 'select bericht,titel,datum, beschrijving from berichten order by nummer asc';// hier haalt hij berichtinformatie op uit de DB. $berichtinf = mysql_query($data); $prerij = mysql_fetch_array($berichtinf)or die(mysql_error()); foreach( $prerij as $rij) { $datum= $rij['datum'] ; echo '<h3 class="content">'.$rij['titel'].'</h3>'; echo'<div class="datum">Geschreven op '; $tijd = strtotime($datum) ; echo date('d/m/Y', $tijd) ; echo '</div>' ; echo $rij['bericht']; } |
Toen ik een while ipv for each constructie gebruikte gaf hij geen output weer, ook geen parse error's.
Ik weet zeker dat het niet aan mijn sql query ligt (offline getest).
Ik weet ook zeker dat het niet aan mijn rijtje echo's (onderaan de code) ligt , want hier krijg ik zonder loop gewoon een resultaat uit, afhankelijk van asc of desc in de sql query.
Kijk voor de inhoud en structuur van mijn database:
Hier !