Toon posts:

Wie kan een PC voor mij samenstelle !?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb dus niet veel verstand van pc's enigste wat ik weet is dat ik een amd liefhebberr bent ;>

maar goed mijn vraag is of iemand een pc voor me wilt samen stelle dvd-brander speler alles moet erop ook een 22'' widescreen tft liefst van samsung 2ms met DVI aansluiting en een videokaart met DVI aansluiting mijn budget is rond de €900/€1000,-

bedankt!

p.s ik wil de nieuwste games op high kunnen spelen zoals crysis

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 22:43 ]

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-01 19:33
volgens mij doen wij hier niet aan zulke servicen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wat heb je zelf al gevonden?

voor 1000 alles op high kunnen spelen... dubbeltje eerste rij?

Ga eens googlen, of gebruik de search... Toon zelf wat inzet ipv hier een helpdesk te verwachten

Ey!! Macarena \o/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in de topiclisting van dit forum: Complete Systemen & Laptops Daar staan een hele boel BBGs waaruit je deze info prima kunt halen. Het is niet de bedoeling dat wij jouw werk gaan doen, op GoT verwachten we immers zelf inzet. Dus pak gewoon de BBG erbij of als dat teveel moeite is, loop een winkel binnen, leg je eisen en budget neer en koop daar een pc.

Verwijderd

als je alles op high wil spelen en er een 22inch scherm bij wil, is je budget voor een pc bij het goedkoopste 22inch scherm nog maar ong 750 euro, ik kan wel een systeem voor je samenstellen. maar je krijgt natuurlijk nooit het beste van het beste voor dat geld, want een 8800gtx kost bijv al 450 euro en die komt er natuurlijk niet in met dat budget. maar ik zal is een systeempje maken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je iemand anders een systeem voor je wilt laten samenstellen, vraag dan een bekende, of informeer bij een webshop. Ik zou echter je willen aanbevelen zélf een systeem samen te stellen. Het wordt immers jouw pc, met jouw eisen.

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 22:40:
ok ik heb dus niet veel verstand van pc's enigste wat ik weet is dat ik een amd liefhebberr bent ;>

maar goed mijn vraag is of iemand een pc voor me wilt samen stelle dvd-brander speler alles moet erop ook een 22'' widescreen tft liefst van samsung 2ms met DVI aansluiting en een videokaart met DVI aansluiting mijn budget is rond de €900/€1000,-

bedankt!

p.s ik wil de nieuwste games op high kunnen spelen zoals crysis
Ik wil best wel een systeem voor je samenstellen, maar ik denk niet dat dit forum de juiste plek is om daarover te onderhandelen :P

Goud is geen geld

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 22:47:
Als je iemand anders een systeem voor je wilt laten samenstellen, vraag dan een bekende, of informeer bij een webshop. Ik zou echter je willen aanbevelen zélf een systeem samen te stellen. Het wordt immers jouw pc, met jouw eisen.
En het mooie is dat hoe meer inzet je toont, des te beter de PC zal zijn. Nu heb je 0,0 eigen inzet, want lui achterover leunen op de bank levert niet veel op ;)

amd-filie is nog niet tegen de wet, maar wel lastig met al die pinnetjes[/hk]

Even serieus, lees de policy van dit subforum en van GoT eens door. Luiheid is hier niet de bedoeling, en "wat moet ik kopen" is GoT onwaardig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Dit soort topics zijn niet gewenst op GoT, zie bovenstaande beleid :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.