[Vista] Administrator paswoord probleem!

Pagina: 1
Acties:

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:39
Een 20 dagen geleden kwam er naast mijn klokje een popupvensterje dat ik mijn passwoord best resette ( ik had er geen ingesteld ). Nu 20 dagen later wil ik windows opstarten, en vraagt hij mij een passwoord te kiezen. Ik moet één kiezen, kan het niet blanco laten.

Op zich heb ik niets tegen een paswoord op mijn systeem, maar wel omdat hij de ene keer werkt, en de andere niet!

wanneer werkt hij niet:

- Wanneer ik uit slaapstand kom (laptop) zegt hij dat het een ongeldig paswoord is, nogthans is hij 100% juist

- Wanneer ik in het configuratiescherm mijn passwoord eraf wil smijten, maar ook hier zegt em dat het niet correct is, dus kan het er niet afsmijten

Wanneer werkt hij wel:

- Wanneer ik volledig herstart, dan gaat hij wel.

- Wanneer ik uit de slaapstand kom, en eerst andere gebruiker kies, en dan terug mijn administrator account kies.

Ik hoop dat iemand dit al eens is tegengekomen en hij me kan helpen! Want dit is erg irritant.

Alvast bedankt!

Verwijderd

En na herstart kan je ook niet het paswoord wijzigigen/eraf gooien?
Heb je de veilige modus al geprobeerd'?

En ook in een ander account kan je hem er niet af gooien (uitvoeren als adminstrator)?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nieuw paswoord instellen, en bij geavanceerd userbeheer afzetten dat het paswoord verloopt.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-03 13:03

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je ook al Ctrl+Alt+Del => Change password... geprobeerd?

Tesla Model Y RWD (2024)

• Yargo
Snake schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:08:
Nieuw paswoord instellen, en bij geavanceerd userbeheer afzetten dat het paswoord verloopt.
Dat is het hem juist. Ik kan geen nieuw instellen omdat hij telkens eerst de oude vraagt, en daarbij zegt em steeds dat het niet juist is ( in windows bij het inloggen na slaapstand, of proberen verwijderen in configuratiescherm ).

Ik heb zojuist eens die control alt del geprobeerd maar tevergeefs. hetzelfe resultaat, paswoord niet correct.

Ik had veilige modus ook al een kans gegeven, maar ook hier zegt hij dat het paswoord niet correct is.

• Yargo
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 21:06:
En na herstart kan je ook niet het paswoord wijzigigen/eraf gooien?
Heb je de veilige modus al geprobeerd'?

En ook in een ander account kan je hem er niet af gooien (uitvoeren als adminstrator)?
1) nope, alleen na een verse herstart kan ik wel inloggen, maar als ik dan naar configuratiescherm ga loop ik weer tegen de lamp

2) yep, veilige modus geeft hetzelfde resultaat

3) ik heb maar 1 account, en das de administrator.

• Yargo
Problem solved :). Ik dacht ineens aan een systeemherstel. Paar dagen terug draaien é voila, geen paswoord meer, en kan het nu wel afzetten. Iig bedankt voor de hulp! Mag dicht :).
Pagina: 1