Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rosetta

Pagina: 1
Acties:

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 23:25
Hallo leden van /5

Ik heb even een vraag... ik heb de afgelope week gespaard voor een grote flush (voor mijn doen, 40 WU's) op Rosetta... alleen nu is rosetta dus down.. en ik moet ze morgen voor 18:00 ingeleverd hebben.. maar nu is de vraag... wat als rosetta dan nog niet terug is..?? ben ik dan mijn 40 WU's kwijt...??

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Nick

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:43

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Eigenlijk ben je ze kwijt, maar morgen 's avonds is nog wel even weg, kan nog goedkomen...
Soms wordt er ook niet zo moeilijk gedaan, en worden punten alsnog goedgekeurd, omdat het overmacht is. Gewoon afwachten en zo snel mogelijk inleveren ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• nickb90
oke bedankt voor je antwoord.. het is idd nog even weg.. maar vroeg het me af.. ;) bedankt voor je antwoord.. gewoon afw88 en dan zien we het wel

Verwijderd

Denk niet dat er veel PR in zou zitten als er geen credit gegeven werd in geval het flushen binnen redelijk korte tijd na site herstel zou plaatsvinden. Afhankelijk van de hoeveelheid werk die er 'en masse' geflushed gaat worden, kon het wel enige uurtjes in beslag gaan nemen vooraleer alles ingezonden is en nieuw werk gedistribueerd.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Het aantal computers wat straks tegelijk verbinding probeert te maken zodra het weer online is, dat lijkt redelijk veel op een ddos aanval, gewoon puur door het enorme aantal pc's wat tegelijk connect.

Verwijderd

BOINC servers zijn er op ingesteld om dit soort gebeurtenissen aan te kunnen, zolang als niet iedereen continue met zn vingers aan dat update knopje gaat zitten. In tegenstelling tot DDoS, wordt een gefaalde poging automatisch gepauzeerd. Zie daarvoor de message & project tab vande BOINCmgr.

Anyway, Rosetta is weer in de lucht: http://boinc.bakerlab.org/rosetta/rah_technical_news.php

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 10:03 ]

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

Ik heb hier wat meer nieuws gezet:
Kristof in "\[Rosetta@Home] Nieuws updates"

De website etc is al terug werkende, maar het lijkt erop dat het nog niet mogelijk is om results te versturen. De melding "can't open logfile" komt nog iets té veel voor ;)
Ik neem aan dat ze dat ook spoedig zullen verhelpen.
Ook de vraag naar credits van "verlopen WU's" komt op het forum naar voor, dus ik neem aan dat er spoedig wel nieuws over zal komen.
Ik durf ervoor wedden dat de mensen van Bakerlab het weekend 24/7 hebben doorgewerkt om het te fixen en nu en beetje oververmoeid zijn, dus we zullen het wel spoedig zien O-)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• nickb90
ik heb net je bericht gelezen, gelukkig dat het weer gedeeltelijk terug is, ik kreeg idd dezelfde errors als jij, we wachten gewoon af en zien wat er gaat gebeuren... ze zullen er vast wel hard aan werken ^^
Pagina: 1