Outlook OST probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.851 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb een oude exchange account weggegooit, omdat die van een bedrijf was waar ik gewerkt heb en ik nooit meer kom/kwam. Nu heb ik echter een probleem, de contacten die van mijzelf waren (persoonlijke contacten) bleken in de adres map van die server opgeslagen te zijn. Deze staan dus ook in de offline folder. de bekende .ost files.

Deze file heb ik nog en ik kan mijn universiteit gewoon benaderen via de nieuwe exchange server helaas kan ik niet die ost veranderen in de oude zodat ik de data eruit kan halen.

Als ik een account heb die hieraan wel voldoet, neem aan dezelfde gebruikersnaam, dan kan ik de contacten eruit kopieren en dan heb ik alles weer terug. Echter is dit voor zover ik nu zie niet mogelijk.

Zijn er ook programma's waarmee je een kleine exchange server kunt "faken" of maken zonder het hele pakket van microsoft te gebruiken. Ik wil alleen 50 familiecontacten terug waarvan sommige moeilijk te achterhalen zijn zonder gegevens.

PDA en telefoon zijn allebij leeg helaas.

Heb ook op internet gezocht, maar hier zijn alleen hoofdprijs progjes te vinden van 100den dollars te vinden en dat is me iets te veel gevraagd!

Hopende op een positief antwoord, want ik weet het echt niet meer.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 15:43
Werkt een ost naar pst converter niet ? Waarna je de data kan importeren of gewoon openen ?

Ik heb ook een leuke computer..

• BSeB
Ik heb er geen gevonden die gratis is alles kost veel geld!

ost2pst en outlook recovery toolbox heb ik bekeken, maar misschien zijn er anderen maar die heb ik nog niet gevonden.

Ow ja ook nog officerecovery, maar die levert heen contacten op!

• BSeB
*SCHOP*

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Support vragen van het bedrijf waar de exchange account zit? Die zullen toch wel een backup policy hebben?

Verder: Exchange is een professioneel pakket, het aantal gratis programma's hiervoor is relatief beperkt. Voor niets gaat de zon op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geen mogelijkheden, anders dan een OST>PST converter. Microsoft heeft het zo bedoeld, zie het als een geslaagde beveiliging bij je oud werkgever. Die zou immers niet willen dat jan en alleman maanden na exit nog bij zijn mailbox met allerlei gevoelige info kan ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BSeB
Gelukt!

Hier de informatie hoe ik het gedaan heb voor een eventuele volgende gelukkige die dit probleem heeft:

- Download "Advanced Exchange Recovery 1.1"
- Open de OST hierin
- Selecteer waar de autput moet komen

Start het programma, voila het is gelukt. Wel met reclame, maar ik had alleen contacten en dat was in de notes gezet dus voor mij geen probleem. Mijn persoonlijke contacten zijn weer terecht.

Weer een wijze les geleerd, voordat je ergens weg gaat alles even backuppen.
Pagina: 1