Ik heb drie harde schijven. 1 was extern maar de voeding is kapot gegaan dus ik hem uit zijn behuizing gehaald en direct aan de pc gehangen. Ik moest toen wel eerst deze schijf formateren maar dat maakt op zich niets uit. Nu heb ik hem met aardig wat data vol gehangen en nu moest ik iets op de andere schijf hebben. Dus heb ik de pc uitgezet die andere er weer aan gehangen en daar wat data afgehaald. Niets aan de hand dus. Maar nadat ik opnieuw wisselde kwam het probleem. Ik moet de schijf weer formateren. En nu staat er wel een hoop op dat ik eiegelijk niet kan missen. Is er een manier om toegang te krijgen tot de schijf zonder te formateren. Ik snap er echt niets van....
Het rare is dat als ik ik formateren JA klik dat zie ik de groote van de schijf en daar staat dan ineens 31.4 gb. terwijl het een 400 gb schijf is.
Toen ik hem de vorige keer geformateerd had had ik wel bijna de volledige 400 gb tot beschikking. (heb het toen torouwens wel via...computerbeheer gedaan.)
Kan iemand me alstublieft helpen... Ik heb die data maandag voor mijn werk nodig
o en trouwens dit OM FAQ / Beleid heb ik doorgelezen maar er staat niets in wat me daarwerkelijk helpt
Het rare is dat als ik ik formateren JA klik dat zie ik de groote van de schijf en daar staat dan ineens 31.4 gb. terwijl het een 400 gb schijf is.
Toen ik hem de vorige keer geformateerd had had ik wel bijna de volledige 400 gb tot beschikking. (heb het toen torouwens wel via...computerbeheer gedaan.)
Kan iemand me alstublieft helpen... Ik heb die data maandag voor mijn werk nodig
o en trouwens dit OM FAQ / Beleid heb ik doorgelezen maar er staat niets in wat me daarwerkelijk helpt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 20:03 ]