Toon posts:

Problemen met Evolution Mail i.c.m. GroupWise 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is dat ik in Ubuntu Feisty een groupwise emailserver aan de praat krijg in Evolution Mail.

Ik heb deze handleiding gevolgd.

Zonder succes, want hij mekkert over het feit dat ik zogenaamd het verkeerde wachtwoord heb ingevoerd (wat dus niet het geval is).

Er komt een probleempje bij kijken: het is de email van m'n pa, de enige informatie die ik tot mijn beschikking heb is het adres van de webacces (dat is gw.blablabla.nl), zijn emailadres (naam@instelling.nl) en het bijbehorende wachtwoord (waar hij op de webacces mee inlogt).
Kan ik zonder de SOAP af? Die weet ik namelijk niet en heb ik op de standaardwaarde (7191) laten staan. Verder heb ik dus geen gegevens. Is het toch mogelijk om nu een goed werkende account in te stellen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Lijkt me dat ze SOAP niet door de firewall doorlaten. Je kan een telnet naar 7191 doen, weet je iig zeker of het open is of niet.

Verder is het beter contact op te nemen met de sysadmin, weet je iig zeker wat de mogenlijk heden zijn. De GW client werkt trouwens perfect op Ubuntu, dus dat is misschien een optie.