Ik heb net een nieuwe notebook van HP: de HP pavilion dv9595ed.
Deze heeft o.a.
Intel Core Duo T7300 2,0GHz (2x 32kBL1 cache, 4096kB L2 cache
2GB 667MHz DDR2 Ram
Nvidia GeForce 8600M GS 256MB
Windows Vista Home Premium
Nu zijn er diverse problemen met de laptop. (Kan ook weer eens niet anders met een HP...)
-Met Halo 2 ervaar ik grafische fouten.
-GTA SA loopt vast tijdens het intro filmpje bij 'New Game'; waarschijnlijk precies op het moment dat ie een 3D beeld moet berekenen.
-Ik heb nog geen driver gevonden voor mijn videokaart op de officiële Nvidia site. Wel zijn er drivers voor linux en BSD ofzo.
Het gaat mij voornamelijk om GTA SA. Wie kan mij de oplossing geven om het spel te kunnen spelen? Ik heb de originele versie van GTA SA 2.0.
Nou nog een ander probleem: Ik wil graag windows XP installeren op mijn laptop, maar zodra de installatie start, zegt ie dat er geen harde schijven aanwezig zijn. Waarschijnlijk komt dat doordat ik geen SATA driver heb. Wie kan mij de SATA driver geven en uitleggen wat ik er mee moet doen?
MainBoard info:
Motherboard:
manufacturer: Quanta
model: 30CB
Chipset: Intel GM965 Rev. C0
SouthBridge: Inte; 82801HBM (ICH8-ME)
Sensor: [Leeg vakje]
BIOS:
Brand: Hewlett-Packard
Version: F.09
Date: 06/11/2007
Graphic Interface:
Version: PCI-express
Link Width: 16x
Max Supported: 16x
Side Band: [Leeg vakje]
Bron: CPU-z
Deze heeft o.a.
Intel Core Duo T7300 2,0GHz (2x 32kBL1 cache, 4096kB L2 cache
2GB 667MHz DDR2 Ram
Nvidia GeForce 8600M GS 256MB
Windows Vista Home Premium
Nu zijn er diverse problemen met de laptop. (Kan ook weer eens niet anders met een HP...)
-Met Halo 2 ervaar ik grafische fouten.
-GTA SA loopt vast tijdens het intro filmpje bij 'New Game'; waarschijnlijk precies op het moment dat ie een 3D beeld moet berekenen.
-Ik heb nog geen driver gevonden voor mijn videokaart op de officiële Nvidia site. Wel zijn er drivers voor linux en BSD ofzo.
Het gaat mij voornamelijk om GTA SA. Wie kan mij de oplossing geven om het spel te kunnen spelen? Ik heb de originele versie van GTA SA 2.0.
Nou nog een ander probleem: Ik wil graag windows XP installeren op mijn laptop, maar zodra de installatie start, zegt ie dat er geen harde schijven aanwezig zijn. Waarschijnlijk komt dat doordat ik geen SATA driver heb. Wie kan mij de SATA driver geven en uitleggen wat ik er mee moet doen?
MainBoard info:
Motherboard:
manufacturer: Quanta
model: 30CB
Chipset: Intel GM965 Rev. C0
SouthBridge: Inte; 82801HBM (ICH8-ME)
Sensor: [Leeg vakje]
BIOS:
Brand: Hewlett-Packard
Version: F.09
Date: 06/11/2007
Graphic Interface: