Diverse problemen met HP notebook.

Pagina: 1
Acties:
  • 758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Ik heb net een nieuwe notebook van HP: de HP pavilion dv9595ed.
Deze heeft o.a.

Intel Core Duo T7300 2,0GHz (2x 32kBL1 cache, 4096kB L2 cache
2GB 667MHz DDR2 Ram
Nvidia GeForce 8600M GS 256MB
Windows Vista Home Premium

Nu zijn er diverse problemen met de laptop. (Kan ook weer eens niet anders met een HP...)

-Met Halo 2 ervaar ik grafische fouten.
-GTA SA loopt vast tijdens het intro filmpje bij 'New Game'; waarschijnlijk precies op het moment dat ie een 3D beeld moet berekenen.
-Ik heb nog geen driver gevonden voor mijn videokaart op de officiële Nvidia site. Wel zijn er drivers voor linux en BSD ofzo.

Het gaat mij voornamelijk om GTA SA. Wie kan mij de oplossing geven om het spel te kunnen spelen? Ik heb de originele versie van GTA SA 2.0.

Nou nog een ander probleem: Ik wil graag windows XP installeren op mijn laptop, maar zodra de installatie start, zegt ie dat er geen harde schijven aanwezig zijn. Waarschijnlijk komt dat doordat ik geen SATA driver heb. Wie kan mij de SATA driver geven en uitleggen wat ik er mee moet doen?

MainBoard info:

Motherboard:
manufacturer: Quanta
model: 30CB
Chipset: Intel GM965 Rev. C0
SouthBridge: Inte; 82801HBM (ICH8-ME)
Sensor: [Leeg vakje]

BIOS:
Brand: Hewlett-Packard
Version: F.09
Date: 06/11/2007

Graphic Interface:
Version: PCI-express
Link Width: 16x
Max Supported: 16x
Side Band: [Leeg vakje]

Bron: CPU-z

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
1. Test je grafische kaart op artifact
2. Zet je SATA Native Support oid in het BIOS even andersom, dan kun je Windows XP installeren
3. http://www.laptopvideo2go.com/ hier vind je vast wel drivers

edit: Waarom staat dit in Spielerij en nog iets: je had dit best op kunnen zoeken...
edit2: Die opmerking over HP laptops slaat nergens op. Leg maar eens aan mij uit wat er zo slecht is aan HP laptops!

[ Voor 35% gewijzigd door daandegoeiste op 08-09-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

1) HP laptops zijn goed, dus het kan wel anders. De grootste fout bij computers zit tussen toetsenbord en de stoel.
2)Als je grafische fouten ervaart, moet je zowiezo terug, want dan is er iets niet pluis met cooling oid.
3)Drivers vind je op driverheaven, die zijn aangepast, zodat ze draaien met Mobile kaartjes.
4)Die SATA driver kan je opzoeken, via de Intel Chipset util, en daar de SATA driver uithalen. Dan kan je deze slipstreamen in je XP installatie.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Sorry hoor, maar wat een onzin opening, HP afkakken terwijl het gewoon driverproblemen zijn!
Drivers zoeken voor je chip kun je toch zelf wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:34:
(Kan ook weer eens niet anders met een HP...)
Zeker. HP schopt kont Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/gunner/adhd.jpg
KillerAce_NL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:41:
Drivers zoeken voor je chip kun je toch zelf wel ?
Meneer heeft nog niet de moeite genomen om op de cd dan wel de site van hp te kijken. Als er een merk is dat dat goed voor elkaar heeft is het HP wel.

Normaal gesproken zou ik het opzoeken voor iemand, maar als je zo ongenuanceerd een merk afbrand heb ik er al gelijk geen zin meer in. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/we.gif

[ Voor 65% gewijzigd door Gunner op 08-09-2007 19:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
zover ik weet kan hp goede pc's maken met kut ondersteuning. Ik kan het weten; ik heb 1 pc van hp (gehad) en heb er nu net een laptop van. Ik had er al weinig vertrouwen in, maar de spec's bevielen me wel icm. de prijs.

CD!? ER ZAT GEEN CD BIJ DIE LAPTOP, DAT WAS REDE NO. 1 DAT IK HP KUT VIND. De CD die erbij zat, stond op de harde schijf; die ik bij aankoop direct had leeggehaald omdat hij bij de 1e keer opstarten al BSOD gaf. Ik had direct een andere versie van vista erop gegooit en beide schijven leeggegooit. Wist ik veel dat er geen CD bij zat...

[ Voor 43% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:45:
zover ik weet kan hp goede pc's maken met kut ondersteuning. Ik kan het weten; ik heb 1 pc van hp (gehad) en heb er nu net een laptop van.
Ik kan het ook weten. Al enkele pc's, laptops, switches, pda's in het bezit en geen gedoe. ondersteuning is via de website prima, maar ervaringen verschillen blijkbaar.

En dan heb ik het nog geen eens over al de bedrijven waar ik heb gewerkt waar ze ook zonder problemen van HP apparatuur gebruik maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 08-09-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
zover ik weet kan hp goede pc's maken met kut ondersteuning. Ik kan het weten; ik heb 1 pc van hp (gehad) en heb er nu net een laptop van. Ik had er al weinig vertrouwen in, maar de spec's bevielen me wel icm. de prijs.
Voor zover ik weet heeft HP genoeg drivers op hun website staan (heb altijd alles kunnen vinden, bij meerdere laptops) en is de garantieondersteuning goed. Heb je nou al wat gezocht qua drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Honderden HP's en DELL's in de handen gehad, niks mis mee. Support en drivers zijn gewoon in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
ik heb idd al wat gezocht, maar die drivers zijn volgends mij niet egt goed aangezien zowel halo 2 als gta sa niet (goed) werken en de rest (supreme commander; prey; trackmania; graw) wel.

Die SATA driver heb ik gezocht, maar niets gevonden omdat ik niet precies weet wat ik moet zoeken en wat ik er mee moet doen.

Verder is hp wel goed in printers. (Voor diegene die meteen boos worden wanneer ik hp afkraak.)
MENSEN: MENINGEN VERSCHILLEN, word niet boos en doe niet achterlijk wanneer ik ff hp afkraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Gunner schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:42:
[...]

Zeker. HP schopt kont [afbeelding]

[...]

Meneer heeft nog niet de moeite genomen om op de cd dan wel de site van hp te kijken. Als er een merk is dat dat goed voor elkaar heeft is het HP wel.

Normaal gesproken zou ik het opzoeken voor iemand, maar als je zo ongenuanceerd een merk afbrand heb ik er al gelijk geen zin meer in. [afbeelding]
Lees mijn vorige reacties. Ik herhaal: GEEN CD!!!
En houd die opmerkingen ff voor je; je zegt net dat je er niet van houd om ongenuanceerd af te kraken, terwijl je nu ook 'ongenuanceerd' zegt dat ik de moeite niet heb genomen. Dat heb ik wel; ben al een week af en toe aan et zoeken en proberen. heb er wel wat uren aan gewerkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:53:
ik heb idd al wat gezocht, maar die drivers zijn volgends mij niet egt goed aangezien zowel halo 2 als gta sa niet (goed) werken en de rest (supreme commander; prey; trackmania; graw) wel.

Die SATA driver heb ik gezocht, maar niets gevonden omdat ik niet precies weet wat ik moet zoeken en wat ik er mee moet doen.

Verder is hp wel goed in printers. (Voor diegene die meteen boos worden wanneer ik hp afkraak.)
MENSEN: MENINGEN VERSCHILLEN, word niet boos en doe niet achterlijk wanneer ik ff hp afkraak.
Heb je nou mijn advies over de SATA Native support (oid? heb nu geen Hp laptop voor me staan) al gevolgd? Op verschillende HP systemen heeft dit voor mij gewerkt. En het is gewoon not done om je hele topic vol te spammen met je negatieve ervaringen met HP, laat die zooi gewoon weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
daandegoeiste schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:56:
[...]

Heb je nou mijn advies over de SATA Native support (oid? heb nu geen Hp laptop voor me staan) al gevolgd? Op verschillende HP systemen heeft dit voor mij gewerkt. En het is gewoon not done om je hele topic vol te spammen met je negatieve ervaringen met HP, laat die zooi gewoon weg!
als heb slechts 1 opmerking gegeven over hp en er begonnen meteen diverse mensen te zeuren erover; wie spamt hier nou!?

en nee, ik ga het nu proberen. ik was ff druk om op iedereen te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:54:
Lees mijn vorige reacties. Ik herhaal: GEEN CD!!!
Ja lekker makkelijk mij afzeiken. Dat post je nadat ik de mijne geplaatst hebt dus dat er geen cd bij zat kon ik niet weten.

Overigens zijn mijn ervaringen allemaal gebaseerd op zakelijke producten. Daar zitten gewoon cd's bij en via de website te downloaden, maar blijkbaar is dat bij consumenten producten anders geworden dan wel nooit geweest? :?
daandegoeiste schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:56:
En het is gewoon not done om je hele topic vol te spammen met je negatieve ervaringen met HP, laat die zooi gewoon weg!
Precies. Het voegt niets toe aan het topic en je irriteert er alleen maar mensen mee, de TS dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 08-09-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Mensen: 1 verzoek: DOE NORMAAL; het enige wat ik zei 'kan ook niet anders met hp'
Dat was een hele nuchtere opmerking. Vervolgends zitten er meteen een paar te zeuren dat ik ff hp afkraak. Doe toch normaal man... ieder zn mening. Kap met dat gezeik dat ik hp afkraakte. Is één reactie erop niet genoeg ofzo?

Lekker forum; je 1e topic, je eerste ruzie. Goede reclame; zal vast nieuwe users trekken.

[ Voor 18% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:02:
Mensen: 1 verzoek: DOE NORMAAL; het enige wat ik zei 'kan ook niet anders met hp'
Dat was een hele nuchtere opmerking. Vervolgends zitten er meteen een paar te zeuren dat ik ff hp afkraak. Doe toch normaal man... ieder zn mening. Kap met dat gezeik dat ik hp afkraakte.

Lekker forum; je 1e topic, je eerste ruzie. Goede reclame; zal vast nieuwe users trekken.
Je begint er zelf mee? 8)7 :?

Maar ontopic. Je zegt dat er een aantal spellen zijn die geen problemen geven. Misschien dat de spellen die wel problemen geven niet met je grafische chip kunnen omgaan?

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 08-09-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik gaf 1 opmerking, jullie begonnen erover te zeuren dat ik ff hp afkraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:03:
[...]

Ik gaf 1 opmerking, jullie begonnen erover te zeuren dat ik ff hp afkraak.
Bekijk nou zelf eens één van je reacties:

CD!? ER ZAT GEEN CD BIJ DIE LAPTOP, DAT WAS REDE NO. 1 DAT IK HP KUT VIND.

Je begint hier zelf een rel te starten door op iemand die niet weet dat er GEEN cd bij een HP laptop zit zo te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
daandegoeiste schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:05:
[...]

Bekijk nou zelf eens één van je reacties:

CD!? ER ZAT GEEN CD BIJ DIE LAPTOP, DAT WAS REDE NO. 1 DAT IK HP KUT VIND.

Je begint hier zelf een rel te starten door op iemand die niet weet dat er GEEN cd bij een HP laptop zit zo te reageren.
Lees zijn reactie voor mijn reactie; hij begon zo dom te doen met 'meneer heeft de moeite nog niet genomen'...

Hoe dan ook, waar staat dat SATA native support, want ik zie het nergens staan; onder geen enkel menu kan ik het zien. Ook niet iets dat erop lijkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:07:
[...]

Lees zijn reactie voor mijn reactie; hij begon zo dom te doen met 'meneer heeft de moeite nog niet genomen'
Zucht.. laat maar, je zoekt het maar uit met je laptopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb de dv9085 en heb soortgelijke problemen:
-GTA SA loopt vast tijdens het intro filmpje bij 'New Game'; waarschijnlijk precies op het moment dat ie een 3D beeld moet berekenen.
Heb ik ook last van. Gewoon ctrl-alt-del, SA afsluiten en weer opstarten en dan werkte het weer.
-Ik heb nog geen driver gevonden voor mijn videokaart op de officiële Nvidia site. Wel zijn er drivers voor linux en BSD ofzo.
Op de HP site staat die voor mij gewoon te downloaden. Daar is niks mis mee verder.

Bij de nieuwe generatie laptops zitten idd geen dvd's. Die kan je 1x maken wanneer je wilt als je de originele windows gebruikt die erbij zit.

Gelijk alle schijven formatteren en eigen windows erop gooien na BSOD is niet slim. Je kan gewoon een herinstallatie doen tijdens het opstarten. Heel vista stond op die herstel partitie namelijk waarmee je ook de cd's moet maken. Dit stond ook in de boekjes die erbij worden geleverd in de doos. Ook in de boekjed voor wat je moet doen bij problemen staat het.

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 08-09-2007 20:12 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:02:
Dat was een hele nuchtere opmerking. Vervolgends zitten er meteen een paar te zeuren dat ik ff hp afkraak. Doe toch normaal man... ieder zn mening. Kap met dat gezeik dat ik hp afkraakte. Is één reactie erop niet genoeg ofzo?

Zeur niet zo joh ! Je begint meteen te zeiken op een merk terwijl je zelf niet eens weet dat je geen cd's meer erbij krijgt. Oftewel je doet zomaar wat zonder na te denken. Tja dan ga je tegen dingen aanlopen. User error heet dat, ligt niet aan HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
wontcachme schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:09:
Ik heb de dv9085 en heb soortgelijke problemen:
Heb ik ook last van. Gewoon ctrl-alt-del, SA afsluiten en weer opstarten en dan werkte het weer.
Op de HP site staat die voor mij gewoon te downloaden. Daar is niks mis mee verder.

Bij de nieuwe generatie laptops zitten idd geen dvd's. Die kan je 1x maken wanneer je wilt als je de originele windows gebruikt die erbij zit.

Gelijk alle schijven formatteren en eigen windows erop gooien na BSOD is niet slim. Je kan gewoon een herinstallatie doen tijdens het opstarten. Heel vista stond op die herstel partitie namelijk waarmee je ook de cd's moet maken.
Ten eerste: Bedankt voor de 1e serieuze nuttige reactie.

Dat het niet handig is wat ik deed, was ik al achter en inderdaad; ik weet dat er drivers zijn op de officiele hp site. Maar waarom niet op de nvidia site?
Ik zei niet dat ik een driver nodig had; ik zei dat ik geen driver had gevonden op de officiele nvidia site.
Ik zoek naar een andere driver die mogelijk beter is.

Dat gta trukje heb ik al een paar keer uitgevoert, maar werkt niet. Was het bij jou ook met windows vista?
KillerAce_NL schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:12:
[...]

Zeur niet zo joh ! Je begint meteen te zeiken op een merk terwijl je zelf niet eens weet dat je geen cd's meer erbij krijgt. Oftewel je doet zomaar wat zonder na te denken. Tja dan ga je tegen dingen aanlopen. User error heet dat, ligt niet aan HP.
Het is inderdaad mijn fout, maar toch blijft het achterlijk dat ze geen cd hebben bijgeleverd. Het voorkomt fouten door een cd mee te leveren en daar heeft ha-pee dus geen rekening mee gehouden. Maar kunnen we er niet gewoon over ophouden? Help me met mn probleem of ga weg. Ik heb niets aan reacties op mijn 'kan ook niet anders' zinnetje. (Voordat jij het gaat zeggen: inderdaad, jullie hebben ook niets aan mijn zinnetje.)
Is goed, ik houd volgende keer dat soort opmerkingen voor me, maar maak er geen punt meer van. [PUNT]

[ Voor 23% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik heb ook vista idd. Ik denk dat het aan SA ligt omdat op een andere pc met xp wel gewoon werkt. SA is ook niet ontwikkelt voor vista volgens mij, alleen voor xp als ik het me goed herinner.

De drivers staan idd niet op de nvidia site, geen flauw idee waarom, maar ben allang blij dat die van HP er zijn en ook Normaal werken.

[ Voor 26% gewijzigd door wontcachme op 08-09-2007 20:18 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:14:
[...]

Ten eerste: Bedankt voor de 1e serieuze nuttige reactie.

Dat het niet handig is wat ik deed, was ik al achter en inderdaad; ik weet dat er drivers zijn op de officiele hp site. Maar waarom niet op de nvidia site?
Ik zei niet dat ik een driver nodig had; ik zei dat ik geen driver had gevonden op de officiele nvidia site.
Ik zoek naar een andere driver die mogelijk beter is.

Dat gta trukje heb ik al een paar keer uitgevoert, maar werkt niet. Was het bij jou ook met windows vista?
Volgens mij heb ik al 2 links voorbij zien komen (heb er zelf ook één gegeven) waar je drivers kunt downloaden. Struin wat forums af om goed werkende drivers te vinden. Delete voor de lol eens je user map eens van GTA San Andreas in Mijn Documenten.... Hoewel ik zat tips heb staan in mijn eerste reactie, lees je alleen maar mijn reactie op jouw "HP is kut" post. Het was de eerste reactie notabene..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
daandegoeiste schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:17:
[...]

Volgens mij heb ik al 2 links voorbij zien komen (heb er zelf ook één gegeven) waar je drivers kunt downloaden. Struin wat forums af om goed werkende drivers te vinden. Delete voor de lol eens je user map eens van GTA San Andreas in Mijn Documenten.... Hoewel ik zat tips heb staan in mijn reactie, lees je alleen maar mijn reactie op jouw "HP is kut" post. Het was de eerste post notabene..
Ik REAGEERDE alleen op jou reactie, maar ik heb wel de hele posts gelezen. Maar dat native sata gedoe kan ik niet vinden. Maar kunnen we over mijn afkrakertje ophouden? Ik heb het al begrepen.

Btw geen flauw idee wat artifact is; er komen allerlei vage zoekresultaten en na 4 klikken die stap al opgegeven. Die driver van laptopvideo2go had ik al geprobeerd en werkt meestal, net als de hp driver, prima. Alleen niet op halo 2 en gta sa. GTA sa draait wel op vista, maar mss is het een combinatie van vista en mijn videokaart dat ervoor zorgt dat het niet werkt. Daarom zoek ik nog steeds die sata driver of een andere oplossing om xp te kunnen installeren. Of een andere mannier om gta draaiend te krijgen. De GTA SA user files zal ik nu f verwijderen om te kijken of het dan wel werkt.

EDIT: userfiles verwijderen heeft helaas geen enkel ander resultaat.

Ik installeer nu directX 9.0c aug07 en vreemd gnoeg installeert ie ook egt nieuwe bestanden. De 8600m draait op directX 10...

Maar ook in dit geval: geen enkel resultaat,

[ Voor 36% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:21:
[...]

Ik REAGEERDE alleen op jou reactie, maar ik heb wel de hele posts gelezen. Maar dat native sata gedoe kan ik niet vinden. Maar kunnen we over mijn afkrakertje ophouden? Ik heb het al begrepen.

Btw geen flauw idee wat artifact is; er komen allerlei vage zoekresultaten en na 4 klikken die stap al opgegeven. Die driver van laptopvideo2go had ik al geprobeerd en werkt meestal, net als de hp driver, prima. Alleen niet op halo 2 en gta sa. GTA sa draait wel op vista, maar mss is het een combinatie van vista en mijn videokaart dat ervoor zorgt dat het niet werkt. Daarom zoek ik nog steeds die sata driver of een andere oplossing om xp te kunnen installeren. Of een andere mannier om gta draaiend te krijgen. De GTA SA user files zal ik nu f verwijderen om te kijken of het dan wel werkt.
Goed dan.. mijn eerste hit op Google geeft deze site:
http://forums.cnet.com/52...=243153&messageID=2493959

Just a quick note that will hopefully get indexed. I was able to revert to XP on my wife's HP dv9207us. The first step was to turn off "Native SATA support" in the BIOS since XP couldn't find the hard drive with this on

En als je deze functie helemaal niet hebt in je bios: je SATA driver opzoeken en deze integreren in je Windows installatie (staat wel in search).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
daandegoeiste schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:30:
[...]

Goed dan.. mijn eerste hit op Google geeft deze site:
http://forums.cnet.com/52...=243153&messageID=2493959

Just a quick note that will hopefully get indexed. I was able to revert to XP on my wife's HP dv9207us. The first step was to turn off "Native SATA support" in the BIOS since XP couldn't find the hard drive with this on

En als je deze functie helemaal niet hebt in je bios: je SATA driver opzoeken en deze integreren in je Windows installatie (staat wel in search).
klinkt ingewikkeld... Maar ja, dan maar ff daarmee prutsen. :P

Nog steeds bij stap 1: SATA native support kan ik nergens vinden...

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 08-09-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gamebuster schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:36:
[...]

klinkt ingewikkeld... Maar ja, dan maar ff daarmee prutsen. :P

Nog steeds bij stap 1: SATA native support kan ik nergens vinden...
Die zit in de bios onder tabblad 2 of 3 meen ik. Ik heb hem in ieder geval er wel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Verkeerde subforum + verkeerde instelling van de TS...
Gamebuster: als je geholpen wilt worden met je probleem mag je jezelf wel wat vriendelijker opstellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.