Toon posts:

Software vanaf usb stick

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag Magix Music Maker vanaf mijn U3 memorystick draaien.
Kan dat?
Of moet ik daarvoor nog software installeren?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Als je je eigen vraag nog even terugleest, en daar de aanmeldingsvoorwaarden naast houdt, dan valt je waarschijnlijk ook op dat je een aantal dingen bent vergeten :)

Zo zeg je er niet bij onder welke Windows versies je je oplossing zoekt, en is het ook niet terug te vinden wat en of je zelf iets hebt uitgetest.
Zoals je in de Windows Clients - Policy kan lezen verwachten we wel in een goede topicstart dat je in ieder geval laat zien dat je niet alleen maar een vraag wil stellen maar zelf ook moeite doet om een oplossing te vinden.

Wil je de ontbrekende zaken aanvullen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:46

rik

Beste alt-92, volgens mij is dat in dit geval ook aardig irrelevant.

Naar mijn weten kan je alleen speciale U3 software vanaf de stick draaien, en MMM is niet in die speciale vorm verkrijgbaar volgens mij. Maar je zou het natuurlijk kunnen proberen :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij is elke applicatie vanaf usbstick te draaien, al moeten er regkeys toegevoegd worden of dll's geregistreerd wordt het natuurlijk wat lastiger maar ook niet ondoenlijk :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

rik schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:34:
Beste alt-92, volgens mij is dat in dit geval ook aardig irrelevant.
Niet te hard roepen als je weet dat de TS ook OS.X gebruikt ;)
Naar mijn weten kan je alleen speciale U3 software vanaf de stick draaien, en MMM is niet in die speciale vorm verkrijgbaar volgens mij. Maar je zou het natuurlijk kunnen proberen :)
Er zijn ook conversietools beschikbaar om applicaties om te zetten.
Daarbij is dan wel van belang of je genoeg rechten hebt op het doel-OS om bijvoorbeeld via een script benodigde dlls te kunnen registreren.
Dat zal onder XP makkelijker kunnen dan met Vista bijvoorbeeld, om maar even aan te geven waarom het doel-OS toch belangrijk is om te weten ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device