Toon posts:

Data terug uit windows backup bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik bij een kennnis er weer eens opnieuw windows erop gezet. Ze had gezegt een backup te hebben dus ik vrolijk aan de slag, maar wat bleek nou. ze had de backup tool van windows gebruikt dus bestaat de backup uit een aantal losse "ingepakte" bestanden. Alleen happeren deze elke kaar als je windows weer de backup laat terug draaien.

Nu is het de vraag kan ik vanuit deze beschadigde backup bestanden weer data tevoorschijn krijgen

De optie om met getdata back de data terug te krijgen vanaf d harde schijf is ook geen optie meer. Dat heb ik inmiddels al gedaan maar mis nog steeds een groot aantal bestanden.

mvg jeroen

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:10:
Alleen happeren deze elke kaar als je windows weer de backup laat terug draaien.
Wat?

Je moet gewoon met hetzelfde programma van windows de backup weer terug draaien, zit er misschien een wachtwoord op wat je niet juist invoert?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58
Start -> Uitvoeren -> ntbackup -> zorgen dat je uit de wizard komt en in het normale programma -> Restore and manage media -> RMB op het woordje "file" in het linker witte vlak -> Catalog file... -> Browse -> wandel naar de backup -> open deze -> vink de files aan die je wilt hebben -> Pas eventueel "Restore files to:" aan -> Start restore ? Waar gaat het fout?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
winrar?