Ik kan er nergens wat over vinden, hoop dat iemand hier antwoorden heeft: een Windows Media Server 2003 heeft niet gelogd. Over een periode van zo'n 2 weken zijn er geen logs opgeslagen (erg kwalijk aangezien de facturatie daarvan afhankelijk is!!!) De server is tijdens die log-loze periode van 2 weken wel nog gereboot (midden in die periode). Vlak voor en na de reboot is er niets te zien...
Het enige wat ik kan vinden wat ermee te maken zou kunnen hebben, is dat er een tijdje minder dan 12 GB (ja, twaalf GB, niet 12 MB...) opslagruimte was op de server. Dat 'probleem' is opgelost rond de tijd dat logging ineens weer werkte, een paar dagen geleden.
Heeft iemand meer informatie hierover? En zijn de logs nog op één of andere manier te retrieven? Desnoods alleen de logs sinds de laatste reboot..?
Het enige wat ik kan vinden wat ermee te maken zou kunnen hebben, is dat er een tijdje minder dan 12 GB (ja, twaalf GB, niet 12 MB...) opslagruimte was op de server. Dat 'probleem' is opgelost rond de tijd dat logging ineens weer werkte, een paar dagen geleden.
Heeft iemand meer informatie hierover? En zijn de logs nog op één of andere manier te retrieven? Desnoods alleen de logs sinds de laatste reboot..?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.