Ik zit nu al een hele tijd te hanessen met het volgende:
als ik een regel uit een listbox haalt en deze in een label wil zetten dan komt er in het label het volgende: "Listview { en dan wat er in de list box staat". Heb al op msdn gekeken maar ik kan maar niet tot een oplossing komen. Misschien dat ik iets over het hoofd zie.
als ik een regel uit een listbox haalt en deze in een label wil zetten dan komt er in het label het volgende: "Listview { en dan wat er in de list box staat". Heb al op msdn gekeken maar ik kan maar niet tot een oplossing komen. Misschien dat ik iets over het hoofd zie.
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Dim items(5) As String Dim x As Integer Dim woord As String woord = listTXT.Items.Item(x).ToString items = woord.Split(";") For x = 0 To UBound(items) If x = 0 Then lblCommandoUitvoer.Text = items(x) lblCommandoUitvoer.Visible = True ElseIf x = 1 Then txtDoorvoerenTitel.Text = items(x) ElseIf x = 2 Then txtDoorvoerenGenre.Text = items(x) ElseIf x = 3 Then txtDoorvoerenJaartal.Text = items(x) ElseIf x = 4 Then txtDoorvoerenregisseur.Text = items(x) End If Next x |
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits