Tips voor Vista en Office 2007 nieuwe installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Morgen ga ik voor iemand Vista en Office 2007 installeren en instellen.
(wss is vista al voorgeinstlaleerd) Deze mensen gebruiken nu win 98 en een pentium1 en officeXXXoud.
Op het werk zijn ze Office 2003 gewend.

Nu is het zo dat ik graag alles in éé'n keer goed doe omdat ik niet even langs kan gaan als iets net niet lekker werkt. Zelf ken ik ook Vista en Office2007 niet.

Mijn vraag, zijn er dingen waar ik op moet letten en waar ik tegenaan kan lopen? Nu weet ik dat office standaard alles opslaat in .docx ipv .doc dat is niet compatible met ander spul, tenzij je een plugin installeerd en ik zat te denken om office 2007 als default op te laten slaan in .doc is dat mogelijk en aan te raden?

Zijn er meer dingetjes die ik moet weten? zodat het allemaal moeiteloos gaat werken? en een beetje compatible is. Randapp. is allemaal nieuw.

Kan iemand mij beknopt vertellen wat er eigenlijk zo anders is aan office 2007 (op een niet MS manier, dus eerlijke en geen marketing taal) En is er ook een Classic-look

www.casarodriguillo.com

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 19:01
Office 2007 komt geheel anders over. De menu's zitten in ribbons en dat is gewoon wennen in het begin. Voor mijn ouders duurden dat "het begin" veel te lang en moeizaam en voor hen heb ik weer Office 2003 geinstalleerd. Installeer dus alleen Office 2007 als deze mensen dat willen.

Office2007 kun je ook in Office2003 laten opslaan.

Meer weet ik er niet van.

Verwijderd

voordelen heeft office 2007 niet voor thuisgebruik, eerder nadelen, docx, andere menu`s.

ik ben zelf wel voorstander van office 2007, maar voor de gemiddelde thuisgebruiker is office 2007 echt niet fijn. maar dat geld ook voor vista.

zijn ze dus bereid om een andere omgeving voor zich te krijgen dan is het gewoon ok.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Was er al een beetje bang voor, maar ze willen een volledig office pakket en de verkoper gaf 2007 mee. Juist daar mag je iets meer van een verkoper verwachten.

Een Classic look (2003) is dus niet mogelijk?

www.casarodriguillo.com

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
nope office 2007 heeft geen classic look.

gewoon laten wennen, als ik jouw was zou ik wel een recovery/imaging pakket kopen :) (acronis home voor 49 euro) kan je vrij simpel bij het booten een image terugzetten met de druk op een knop

A wise man's life is based around fuck you

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Als je MSO2007 nog niet aangeschaft hebt: gewoon MSO2003 halen. Anders zekerste weten als standaardformaat op .doc zetten, anders snappen ze er niets van.

Overigens zou ik ook geen Vista doen, maar dat terzijde.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1