Bij mijn nieuwe externe WD Pro 500gieg HD kreeg ik EMC Retrospect Express 7.5 meegeleverd. Nu heb ik echter al op enkele websites gelezen dat deze backup software niet echt deugd.. Bij het maken van backups kopieer ik altijd de gewenste folders naar mijn externe schijf ipv gebruik te maken van backup software. Heb je die software écht nodig of volstaat simpel copy-pasten ook? En zoja, kan iemand me dan wel de goeie/betere backup software aanraden om te backuppen (mijn documenten, videos, muziek, games) onder vista?
Ik heb zonet via de EMC website enkel een Engelstalige
handleiding kunnen vinden en hoop deze eerstdaags eens te kunnen doornemen. Kan iemand me kort vertellen of ik met bovenvermelde software het volgende kan:
- Automatisch aanmaken van dir en bestandsnaam (\datum\tijd\pc.zip) zodat ik files op elke comp open krijg...
- Compressie
- Meerdere jobs tegelijk afhandelen
- Waneer een job gepland staat voor 20:00 uur en een pc logt pas in om 23:00 uur evengoed een backup draaien.
Ik heb zonet via de EMC website enkel een Engelstalige
- Automatisch aanmaken van dir en bestandsnaam (\datum\tijd\pc.zip) zodat ik files op elke comp open krijg...
- Compressie
- Meerdere jobs tegelijk afhandelen
- Waneer een job gepland staat voor 20:00 uur en een pc logt pas in om 23:00 uur evengoed een backup draaien.
[ Voor 32% gewijzigd door CarLL op 08-09-2007 16:40 ]