Voortbestaan Dutch Power Cows in gevaar

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
De mensen die hier al langer mee lopen, merken het al jaren. Het aantal actieve DPC-ers loopt al sinds jaar en dag terug. Vele leden hebben geprobeerd deze trend te doen stoppen, maar de middelen zijn er gewoon niet. Als onze tegenstanders dit soort dingen gaan bedenken, wordt het vechten tegen de bierkaai }:O :'(

Misschien dat we Seti@NL in moeten schakelen? :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama..... ik vind idd dat seti@nl zich bij ons moet voegen.
Alleen denken zij dat wij ons bij hun zouden moeten voegen, zoals bij velen bekend gaat dit dus waarschijnlijk nooit gebeuren.
Naja het wachten is tot we allemaal ontvoerd zijn en ophouden te bestaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn nu snap ik ook waarom mijn output soms dratisch daalt........

te ziek voor worden eigenlijk ....... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hee, ik ben nieuw hoor! En binnenkort begin ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
.

[ Voor 100% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 17:38
Blijf eens van onze krachtkoeien af. Dit is niet de bedoeling
sontax schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:10:
Ik ben ook nieuw :) Alleen snap ik niet helemaal hoe het werkt boinc draait sinds gister niet meer maar dat komt wel goed denk :S
Als je er zelf niet uitkomt vraag dan gerust. We helpen je graag :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 19:32
hmm

kzal me ook gaan aanmelden! dont touch our cows! }:O

even kijken ik heb dus bionc nodig :?

ik heb btw een e4400 @3.4 ghz en een amd sempron 2600+ tot mijn beschikking >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ha, dit lijkt op een ontvoering maar eigenlijk is het een complot van de CIA, FBI, Mosad, KGB, Stasi en fruitella.
Die koeien gaan stiekum verwerkt worden tot fruitella namelijk :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 13-10 19:32
hmmmm fruitella :P

ok heb me aangemeld bij world community grid met als team DPC als het goed is loopt hij nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Seti@Netherlands is het niet veel beter.
Op het forum zijn er op zijn hoogst 18 postjes per dag en dat meestal door 4 of 5 dezelfde leden in een blaat onderdeel.
Op de chat zitten 5 mensen die eens per dag goedemorgen zeggen.
Ook de dagpruductie op bijna alle fronten is een lachertje vergeleken met de prestaties die ze voorheen hadden met Seti Classic
En de sfeer is eigenlijk om te huilen ze voelen allemaal dat de ooit zo bruisende club vol met cruchgraage leden nog slechts een schim is van wat ooit was.

En zelfs de stichting zit zonder voorzitter en zonder penningmeester.

Dus hoe redden we nu onze koeien. :) }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd om pim naar voren te schuiven als stormstier om de boel weer recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 't persoonlijk een positieve ontwikkeling. Zonde van al de elektriciteit die al verloren gegaan is aan die vaak nutteloze projecten. 'T is al erg genoeg gesteld met het milieu en alle kleine beetjes helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:28

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:00:
Ik vind 't persoonlijk een positieve ontwikkeling. Zonde van al de elektriciteit die al verloren gegaan is aan die vaak nutteloze projecten. 'T is al erg genoeg gesteld met het milieu en alle kleine beetjes helpen...
Tja.. ieder zijn hobby... een vriend van me is gek op auto's en rijdt ieder weekend een paar honderd KM.. is ook niet goed voor het mileu maar om dan maar te stoppen met je hobby ?
Je kan er ook voor kiezen om eerst eens met de echte energie slurpers te beginnen.. doe alleen de was als de machiene vol is.. doe iets dat nog 'fris' is een dagje extra aan of hang het eerst ff te luchten. Zet geen thee meer met een water koker... Zet de oven een 10graden lager bij voorverwarmen en laat hem niet te lang door verwarmen als ie op temp. is. Laat de koelkast deur niet te lang open staan enz enz enz enz.. Dat is pas 'echte' verspilling, de mogelijke oplossing voor kanker vinden door je pc aan te laten staan.. tja.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:15

Kristof

is een Belgisch product

Je hebt 100 % gelijk! Als we nu eens zouden stoppen met al die #é§à$%µ medicijnen uit te vinden... iedereen die ziek is moet maar doodvallen, lang leven alle soorten kankers, dan zijn er vanzelf minder mensen die het milieu verpesten. Geef jij effe het goede voorbeeld door te stoppen met het uitademen van al die schadelijke CO2?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Np ik ram ende stamp 24/7 doe ik al sinds 1994.
Niet altijd voor DPC maar laatste tijd wel eerst bij F@H en nu WCG.
Hoeveel stroom ik gebruik ? hmz volgens mij in een jaar nog altijd minder als een nutteloze avond training van AZ met stadion verlichting.
En ook een stuk minder dan de wasdroger van mcstrad.
Of de afwasmachine van zijn buurman.
Warom ? hmz 40% omdat ze er iets aan hebben, 60% voor de stats :P

Sjah als je een betere antoombom/tank wil maaken krijg je 10 BlueGene's tot je beschikking.
Als je Aids of iets dergelijks wild onderzoeken krijg je een P3 950Hmz van Bush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kristof schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:27:
[...]

Je hebt 100 % gelijk! Als we nu eens zouden stoppen met al die #é§à$%µ medicijnen uit te vinden... iedereen die ziek is moet maar doodvallen, lang leven alle soorten kankers, dan zijn er vanzelf minder mensen die het milieu verpesten. Geef jij effe het goede voorbeeld door te stoppen met het uitademen van al die schadelijke CO2?
Ik doe ook wel aan DC, maar kan je me een paar medicijnen opnoemen die ontwikkeld zijn mbv DC? Er zijn interessante ontwikkelingen, maar een medicijn is er bij mijn weten nog niet mee ontwikkeld.

Als ik het fout hebt, corrigeer me gerust...

Back on topic: beestige site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-10 21:21

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Het punt is dat dit het meest fundamenteel onderzoek is, dus direct medicijnen komen maar van een paar projecten (Find-A-Drug, bijvoorbeeld). Rosetta, F@H en LDC onderzoeken hoe moleculen in je lichaam (samen)werken, en aan de hand daarvan kunnen fabrikanten (met wel een leuk budget) hun medicijnen ontwikkelen. Er zal nooit op je flesje Progenitorivox staan "mede ontwikkeld door DPC", maar het is dus wel zo :P
(Fundamenteel onderzoek brengt niet direct geld in het laatje, en wordt dus meestal overgelaten aan universiteiten... )

Overigens : we doen hier thuis best zuinig met energie, maar de computers staan inderdaad regelmatig 24/7 aan. Onze donatie voor het goede doel zeg maar, en er blijft niets aan de strijkstok hangen }:O

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Dat milieu-excuus is sowieso poep. Vervang 3 gloeilampen in je huis door spaarlampen en je kan een koetje draaien zonder meer energie te gaan gebruiken. 50 jaar lang 24/7 10(0) koetjes draaien belast het milieu nog altijd veel minder dan 1x vliegen ...

Het "milieu bewust consumeren" is gewoon een afleidingsmanouvre van de politici, de echte groot-verbruikers en vervuilers (= de zware industrie) worden helemaal niet aangepakt. Wat de consument verbruikt/veroorzaakt is daarbij vergeleken slechts een schijntje (de bekende 10-90 regel) ...

En op wereldschaal zorgen de USA en China samen alleen al voor ruim 2x de vervuiling die andere landen bij elkaar veroorzaken, dus een paar honderd (of zelfs duizend) koetjes meer of minder zal echt uitmaken.

PS: Sorry voor het lange off-topic, maar ik heb zo'n hekel aan dat naieve na-geblaat; wees eens kritisch en denk voor jezelf mensen !

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Laatst online: 07-10 16:20
Voortbestaan Dutch Power Cows in gevaar. ;( En ik ben pas net een week lid.
Maar vindt het nog leuk ook. :D Stats bekijken, kijken of ik al wat hoger ben gekomen. Geweldig :*)
Van mij zijn jullie nog niet zo snel af. :D

P.S. Even over het milieu. De computer die het meeste aan staat en dus ook de meeste "werk" verricht is een laptop. En volgens mij zijn die zuiniger dan een desktop. Das mijn bijdrage aan het milieu. :D

[ Voor 31% gewijzigd door Mr.Meeuw op 08-09-2007 19:29 ]

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Pffft, Mobster heeft weer eens een pakkende titel gevonden _O-

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuuke schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:49:
Pffft, Mobster heeft weer eens een pakkende titel gevonden _O-
Inderdaad, een nogal apocaliptische titel, maar volgens mij is heel deze topic gewoon ironisch bedoeld met die link van Mobster in zijn opening post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge Kristof, wat zit jou echt dwars?
En vertel me niet dat het de mening van mcstrat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Het is ook niet zo slim om op een forum waar het iedereen zijn hobby is te vertellen dat het niet 'slim' is om te doen. Dat is hetzelfde als op een voetbal fan vertellen dat hij niet naar de TV moet kijken als er een wedstrijd is omdat dat energie 'verbruikt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 20:26
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:56:
Tjonge Kristof, wat zit jou echt dwars?
En vertel me niet dat het de mening van mcstrat is.
de mening van mcstrat als die gemeent is.. is niet slim om hier te posten.. want je kan over elke hobby wel negatieve dingen zeggen.. als deze persoon zijn mening meent, had hij beter even kunnen nadenken waar hij dit bericht op poste... want hier zitten een aantal fanatieke DC's die om zo;n domme nutteloze post zonder nuttige inhoud misschien wel boos kunnen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 23:40

JohFraEl

Slainte!

Het is idd een serieus probleem!! Naast dat we nagenoeg geen resultaten boeken, het milieu verontreinigen door al die duurzaam met CO2 uitstoot gepaard gaande gewonnen energie te verbruiken met onze nutteloze, energieverslindende koeien. }:O Afbeeldingslocatie: http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/badpc.gif Geen wonder dat ze weggeZAPPPT worden..... :/
Al weer ruim: 402.567!!! :o
It's a serious problem. Countless bovines have disappeared from dairy farms everywhere. And the numbers af missing cows re on the rise.
Cow abduction org. 720 Californiastreet San Francisco
Ik verdenk dan ook de milieu-activisten ervan hier achter te zitten in plaats van de aliens Afbeeldingslocatie: http://tp51.johfrael.nl/images/smilies/alien.gif waarvan we allang weten dat ze toch niet gevonden willen worden. (Dat bewijst heeft SETI allang geleverd)

Verder verdenk ik mcstrat ervan stiekum zo'n milieu extremist te wezen, ik bedoel, kom nou als hij het écht meende wat ie gepost heeft, zou hij z'n computer niet eens aangezet hebben. Maar juist omdat hij wél gepost heeft istie verdacht want hij hoopt daarmee de indruk te wekken van een gematigde tweaker die milieubewust is en dat bestaat gewoon niet.....! |:(
Ik zag gisteren ook al iets in de stats van Climate Prediction dat Green Peace net New Zealand gepasseerd heeft! En dat is zeker ook toeval. jaja :O
offtopic:
Ik heb ook een vermoeden dat Mobster in feite een informant is voor de AIVD en hier deze post heeft geplaatst om mcstrat te ontmaskeren. Maar dat blijft een vermoeden......

:+

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Het is natuurlijk niet verkeerd om je mening te posten, en dat moet overal kunnen. Ook hier.
Alleen is het wel handig dat je je mening ietwat onderbouwd in plaats van zomaar wat in een topic te roepenop een forum waar je verder nooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik zeg altijd maar zo: De apple valt niet ver van de koe!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-10 13:42

Knud

Sandvich

Het enige project waar ik bij zit krijgt er elke week nog nieuwe leden bij, dus qua animo zit het wel goed denk ik.
Qua reacties hebben wij er niet zoveel als Folding of Rosetta, maar ons project is ook wat kleiner qua aantal mensen.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pug205
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-10 19:26

pug205

Bassie

Mijn koetjes draaien ook 24/7.

En iedereen die daar problemen mee heeft, jammer dan want:
- ik heb 10 zonnepanelen op mijn dak liggen
- ik heb een warmtepomp (icm vloerverwarming door het hele huis)
- ik heb een WTW (warmte Terug Winning) unit hangen
- ik heb een huis met een RC waarde van 4.0

MAW mijn huis is zo energie zuinig dat die koetjes van mij nog niet verbruiken wat mijn huis bespaard.

Ik zet wel altijd alles uit wat uit kan, dus alleen de koeien staan aan + m'n switch en m'n modem. ;)

..::www.pug205.nl::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

pug205 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:45:
Mijn koetjes draaien ook 24/7.

En iedereen die daar problemen mee heeft, jammer dan want:
- ik heb 10 zonnepanelen op mijn dak liggen
- ik heb een warmtepomp (icm vloerverwarming door het hele huis)
- ik heb een WTW (warmte Terug Winning) unit hangen
- ik heb een huis met een RC waarde van 4.0

MAW mijn huis is zo energie zuinig dat die koetjes van mij nog niet verbruiken wat mijn huis bespaard.

Ik zet wel altijd alles uit wat uit kan, dus alleen de koeien staan aan + m'n switch en m'n modem. ;)
Netjes hoor, ik zet ook altijd zoveel mogelijk uit :)

Is dat nou duur in aanschaf? Ik ben ook wel benieuwd wat ik terug kan winnen met zo'n zonnepaneeltje voor m'n raam of bovenaan het luik in een tactische positie geplaatst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pug205
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-10 19:26

pug205

Bassie

Duur in aanschaf: Ja, ooit terug te verdienen: vast wel :P

Mijn schoonvader zit in de installatie branche, dus dat scheelt wel iets en mijn vrouw en ik hebben allebei een groen hart :)

..::www.pug205.nl::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:32
Heb zelf ook 3 zonnepanelen op het dak liggen. Die op een mooie zomerse dag (wanneer hebben we die eigenlijk hier) rond de 3 KWH verdiend per dag. Mijn laptop verstookt niet zoveel per dag en die draait met zijn C2D als enige met de koeitjes.... In feite heb ik gratis stroom hierdoor :D

Daarbij komt dat onze koelkast en alle andere apparaten hierop ook kunnen leven overdag. We zien de meter dan ook graag naar achteren lopen waardoor onze cijfertjes achterwaards gaan en onze rekening zeer beschaafd is :)

Zonneenergie, een geweldig ding

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Toch denk ik dat het een fruitella complot is !! }:O

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fruittella.be/newspics/vlaggetje-back0002.JPG

Die fruitella gasten zien er idd wel creapy uit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 05:08

Croga

The Unreasonable Man

Pim. schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:49:
Die koeien gaan stiekum verwerkt worden tot fruitella namelijk :?
En niet alleen daar... Kijk maar naar de reclame.... "It's the koe that makes the Fristi!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 12:55

JoY

Wij zijn mij er eentje

* JoY verstopt haastig zijn zapper en wijst ook maar naar fruitella

\TP51/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Mission accomplished >:)

Voor de 'nieuwelingen'. Als een bepaald woord onderstreept is, dan is het 9 van de 10 keer een hyperlink. Klik daar dan ook op en ga niet in het wilde weg lopen blaten.

* Mobster vindt het een tikkie teleurstellend dat ie dit allemaal uit moet leggen :/

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Kristof schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:27:
[...]
Inderdaad, voor verreweg de meeste mensen gaat het niet zomaar om een onzinnig hobby project, maar wordt er mee gedaan in de hoop dat op basis van de resultaten ooit medicijnen ontwikkeld zullen gaan worden. Het gaat hier inderdaad om fundamenteel onderzoek, en niet specifiek om een medicijn te vinden voor symptoom A van ziekte X.

Zelf ben ik redelijk milieu bewust (ga uit principe bijna alleen met fiets, heb uitsluitend spaarlampen in huis, in de winter zet ik de kachel pas heel laat aan; doe eerder een extra warme trui aan, etc, etc). Toch heb ik 2 computers 24/7 aan staat en een 3de computer elke dag minstens zo'n 4 uur. Als ik binnenkort een nieuwe computer ga kopen laat ik die andere gewoon staan en komt er dus een 4de bij.

Door mijn andere maatregelen blijft de stroom rekening binnen de perken en het geld wat ik betaal zie ik gewoon als een donatie aan een goed doel.

Wat dat laatste motief betreft vind ik het eigenlijk raar dat er vanuit de overheid of andere stichtingen niet wat meer reclame wordt gemaakt hiervoor. Het kan zo simpel zijn, en iedereen kan een client op de achtergrond hebben draaien. We worden wel opgeroepen om b.v. geld aan de kanker stichting over te maken (wat heel goed is natuurlijk), maar een oproep om een client te installeren zie je nooit.

Zo'n "jan-en-alleman' client kan dan in een versimpelde versie uitgevoerd worden. 1'tje die men alleen hoeft te dubbel-clicken en nergens om vraagt (teamnumber etc wordt al automatisch goed gezet). Hoewel je op 100% CPU er ook al nagenoeg niets van merkt voor de snelheid van je andere programma's, zou zo'n 'massa' client op een ultra conservatieve 20% max CPU kunnen staan. Op die manier merkt amper iemand het echt in z'n energie rekening en gaan er ook geen fans harder draaien. 20% is natuurlijk niet veel, maar als 4 miljoen mensen zoiets draaien heb je toch zo'n 800.000 extra 100% clients.

Zoiets als Almere-grid kwam toch aardig in het nieuws en ook de F@H client op de PS/3 bewijst dat het concept toch in een verder stadium zit dan alleen voor de hard-core tweaker geschikt te zijn.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Seti@nl bij DPC... over oude koeien uit de sloot halen gesproken... :)
Daar zijn in het verleden al zoveel discussies over geweest... dat gaat nooit wat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Het staat ze nog steeds vrij om DPC te joinen hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Damn, das speelde echt al toen ik nog bij Seti Classic nog meedeed :D
Toentertijd was er zoveel "strijd" dat iedereen benaderd werd die bij DPc zat om hun te joinen, tenminste... ik kreeg die vraag.
Ach, ben al jaren een koe (lees stier ;) ) en dat zal ook altijd blijven :P

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 08:13

Flapmo

and back is gigi!

meldt! :Y)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Ach ja, ik ben ook schuldig... al meer dan een jaar niet meer actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:52

Aapje

Opel-beun
tijd om pim naar voren te schuiven als stormstier om de boel weer recht te zetten.
En jou weg te sturen :P

[edit]
Oh shit ik had m'n muil moeten houden, ik ben schijn-non-actief :P

[ Voor 14% gewijzigd door Aapje op 09-09-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Mobster schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:43:
Mission accomplished >:)

Voor de 'nieuwelingen'. Als een bepaald woord onderstreept is, dan is het 9 van de 10 keer een hyperlink. Klik daar dan ook op en ga niet in het wilde weg lopen blaten.

* Mobster vindt het een tikkie teleurstellend dat ie dit allemaal uit moet leggen :/
En dat snappen we ook allemaal (de meesten dan)...
Desalniettemin is dit "grap" topic wel een goede om nieuwe leden te werven!

Zo zit ik er nu ook over te denken om de DPC eens te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Bitage schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:55:
Zo zit ik er nu ook over te denken om de DPC eens te joinen :)
Doen! Team Black Bulls kan wel wat nieuwe leden gebruiken ;) En je kunt beschikken over een erg stoere stieren-avatar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 21:59
Mag ik als ex-DPC'er mijn opinie op straat gooien?

Aangezien DPC krimpt, is het misschien een goed idee om het aantal projecten waaraan DPC deelneemt te verkleinen. Ik meende dat DPC met iets van 10 projecten meedeed? Verklein dat eens naar 5 of zelfs 4. Op die manier kun je met de huidige leden uitblinken in die projecten in plaats van middelmatig te zijn in 10 projecten. Op die manier genereer je positievere reclame dan bij middelmatigheid.

Ook zijn wij Nederlanders en wij Nederlanders willen iets voor onze inzet; geld, prijzen of iets anders fysieks (itt virtueel/emotioneel). Ik zeg niet dat je iedere maand €10.000 moet uitkeren aan de persoon die de meeste puntjes verzameld, maar af en toe een geldbedragje kan geen kwaad (zelfs al is het iets van €10). Organiseer inzamelingsacties voor andere goede doelen met betrekking tot de DPC projecten (geld inzamelen voor het kankerfonds ofzo) en probeer daarmee in het nieuws te komen.

Op die manier genereer je naamsbekendheid en is het heel goed mogelijk dat er weer meer leden komen.

Zomaar wat gedachten die in m'n kop rondfladderen.

[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 09-09-2007 19:28 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
NitroX infinity schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:28:
Mag ik als ex-DPC'er mijn opinie op straat gooien?
Dat is al meerdere malen geopperd, maar ik denk dat iedereen wil doen wat hij/zij zelf wil. Als je restricties gaat opleggen ga je zeker geen nieuwe members winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Laatst online: 08-10 09:30
DukeBox schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:35:
Als je restricties gaat opleggen ga je zeker geen nieuwe members winnen.
Het omgekeerde werkt wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Het probleem is niet dat we te veel projecten hebben, we hebben gewoon te weinig mensen :P (relatief dan, we zijn en blijven een van de grootste teams around)
Tja, geld moet ergens vandaan komen, en als we opeens 10 euro gaan uitkeren, komen er een heleboel problemen bij, al was het maar waarvoor, hoe, en wie. Bovendien wordt het dan meer een financiële boel, en het weegt echt niet op tegen de stroomkosten :+
Overigens vrees ik dat als we het aantal projecten verminderen er mensen zullen opstappen, omdat ze gehecht zijn aan 'hun' project. Is ook niet de bedoeling, en voorlopig staan we nog genoeg in de top5. Gefocuste teams heb je altijd, en als ze een beetje formaat hebben is er weinig tegen te beginnen. Als wij spontaan alle power op bijvoorbeeld Rosetta inzetten, lopen we die ESL er wel weer uit. Doen we lekker niet, want er zijn nog BOINC.BE, Russians, en zo nog een paar focusteams. We pakken ze gewoon allemaal tegelijk! (tja, en dan heb je een keer een 2e/ 3e plaats... ga je dood an)

Ergo, nieuwe mensen zijn van harte welkom, en wie plannen heeft, roept u maar. Eigenlijk moeten we natuurlijk gewoon het nieuws halen, omdat we het WK Distributed Computing winnen ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Een HCC stand niets ? Daar een distributed computing stand opzetten met diverse info ? Of met Koe-pakken flyers uitdelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Welke HCC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

DukeBox schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:40:
Of met Koe-pakken flyers uitdelen...
Vrijwilliger? O-)

nee dank je, we zijn een computerclub, geen circusact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Laatst online: 13-10 10:15

Kristof

is een Belgisch product

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:44:
Ik doe ook wel aan DC, maar kan je me een paar medicijnen opnoemen die ontwikkeld zijn mbv DC? Er zijn interessante ontwikkelingen, maar een medicijn is er bij mijn weten nog niet mee ontwikkeld.

Als ik het fout hebt, corrigeer me gerust...
Sorry voor het latere antwoord.
Ik denk dat iedereen wel kan indenken dat er uit geen enkel computerprogramma medicijnen kunnen uitrollen. Medicijnen worden ook niet "opeens" gemaakt. Hiervoor moet de ziekte of whatever eerst geanalyseerd worden en een manier gevonden worden die hier tegen in gaat. De laatste ontwikkelingen tegen ziektes, die we momenteel niet kunnen genezen, richten zich op het "vouwen van eiwitten". Dit proces is momenteel nog niet 100% duidelijk hoe de natuur hiervoor in zijn werk gaat. Toch wordt er regelmatig vooruitgang geboekt hierin. Dit is een zeer intensief proces, wat veel rekenkracht nodig heeft. Hier komen de verschillende DC projecten in voor: F@h, Rosetta, ...
Misschien dit laatste bericht eens kijken: Kristof in "\[Rosetta@Home] Nieuws updates"
of nog beter, de gehele thread eens doorlezen. Dit zijn bewijsbare dingen die gevonden zijn, mede door de mensen die hun pc hiervoor dagelijks inzetten...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 13:35
Hey jongens, misschien een idee. Wij van XS hebben 2x (1x vorig jaar, 1x dit jaar) een mail gestuurd naar alle leden van het forum (inmiddels 58000) met daarin de mededeling over DC. En ik kan jullie vertellen dat het werkt, we hadden ruim 100-150 nieuwe leden bij het team in de weken daarna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

(jarig!)
Misschien eens beginnen met een 'lokkende' ondertitel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

De ledenlijst van dutchpowercows.org spammen is misschien helemaal geen slecht idee. Komen misschien wat inactieve leden weer terug. Nog mooier zou het zijn om de ledenlijst van T.net te spammen, maar dat zie ik helaas niet (meer) gebeuren ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
SKiLLa schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:34:
De ledenlijst van dutchpowercows.org spammen is misschien helemaal geen slecht idee. Komen misschien wat inactieve leden weer terug. Nog mooier zou het zijn om de ledenlijst van T.net te spammen, maar dat zie ik helaas niet (meer) gebeuren ...
Volgens mij kan je dat redelijk uit je hoofd zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

De ledenlijst van dutchpowercows.org spammen ...
\[SETI@home] poll email actie
..... zie topic datum :)
en lees het eindresultaat :)

[ Voor 56% gewijzigd door Fear-factoR op 09-09-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
Denk dat veel mensen daar niet echt op zitten te wachten op spam van een hobbyclubje. :+
Wat je misschien wel kan doen is een reclame banner voor DPC op de t.net site zetten. In de hoop dat mensen door klikken en geinterreseerd raken erin. :) Maar goed zomaar een gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Martijn13 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:28:
Hey jongens, misschien een idee. Wij van XS hebben 2x (1x vorig jaar, 1x dit jaar) een mail gestuurd naar alle leden van het forum (inmiddels 58000) met daarin de mededeling over DC. En ik kan jullie vertellen dat het werkt, we hadden ruim 100-150 nieuwe leden bij het team in de weken daarna ;)
Die heb ik ook gehad! En ik maar denken dat het spam was :+

Zonder gekkigheid, ik zit hier al dus gaan m'n kredietjes hier naartoe. En besides, waarom zou een megaspamactie hier op tweakers niet kunnen? Hier zijn we met computers en alle gerelateerde dingen bezig, en imho valt daar ook DPC onder.

We zitten hier op tweakers.net, niet op breienenborduren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Jejking schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:09:
... waarom zou een megaspamactie hier op tweakers niet kunnen? ...
Misschien omdat spam door 99,9% van de ontvangers als ongewenst wordt ervaren? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

CowArt schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:10:
[...]

Misschien omdat spam door 99,9% van de ontvangers als ongewenst wordt ervaren? :X
Het gaat om het idee he. Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk spam, maar een soort van Tweakers Nieuwbrief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
Jejking schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:46:
[...]

Het gaat om het idee he. Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk spam, maar een soort van Tweakers Nieuwbrief ;)
Misschien kan er een stukje komen te staan in de Tweakers nieuwsbrief over de DPC. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 14:06
CowArt schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:10:
[...]

Ik klassificeer jouw post ook als spam ;)

Maare, wie gaat er wat tegen fruitella doen? Ze omver rollen kan nog wel eens een probleem gaan worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Fruitella?

* Jejking even de link niet zien.

Kan iemand me uitleggen of dat Fruitellagedoe serieus is? En zo ja, wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 10:04

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dat Fruitellagedoe is serieus. Heb je het niet gemerkt toen je in de supermarkt was dan? Ze zijn overal... :o

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Er is maar weinig wat er eraan kunnen doen, vrees ik. Maar ik doe wat ik kan, ik eet stevig door!

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 17:51
Mr.Meeuw schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:48:
[...]

Misschien kan er een stukje komen te staan in de Tweakers nieuwsbrief over de DPC. :?
En hoeveel mensen zullen dat ding echt serieus lezen?

petersmit.eu

Verwijderd

phsmit schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:40:
[...]

En hoeveel mensen zullen dat ding echt serieus lezen?
iig 1 :+

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Paddixx schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:00:
Dat Fruitellagedoe is serieus. Heb je het niet gemerkt toen je in de supermarkt was dan? Ze zijn overal... :o
Complottheorie! Ik zag er net nog eentje in het keukenkastje zitten, hendig de deur uitgewerkt.

Ontopic:
Ik stem voor een Nieuwsbriefactie. Daar heeft Tnet wel recht op, gezien er ook een dagelijke nieuwsbrief is. Waarom zou dat dus niet kunnen? Wie neemt contact op met Femme?
Pagina: 1