Heeey..jongens alles goed? heb een klein vaag probleempje. Ik heb een naam geregd die ns1.gila.tuxed.net heet en als ik die ping werkt het. (nog steeds) daar achter had ik een dns server geplaatst nl. named dat werkte altijd tot een min. geleden. ik kom thuis van m'n vriendin ik stap achter de pc en geen dns icq wil niet connecten enzo je kent het wel. dus ik ff snel zoeken naar een andere dns server en die in m'n windows bak ingeklopt.
goed. ik dacht dus van nouja. ff named herstarten dus ik ndc restart krijg ik de melding named already running.
aha..okee dus ik killall named en toen weer named start en hij is dus al UREN aan het starten...:)... uit eindelijk doet ie het dan...tenminste de promt komt terug..maar hij is volgens het ndc restart commando niet gestart en volgens de log files wel??...
ik snap het ff niet..:)
oja.. enne hij doet het dus niet..:)
goed. ik dacht dus van nouja. ff named herstarten dus ik ndc restart krijg ik de melding named already running.
aha..okee dus ik killall named en toen weer named start en hij is dus al UREN aan het starten...:)... uit eindelijk doet ie het dan...tenminste de promt komt terug..maar hij is volgens het ndc restart commando niet gestart en volgens de log files wel??...
ik snap het ff niet..:)
oja.. enne hij doet het dus niet..:)