Homey — Critics are those without skills to create.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Idd, zeer handig en je kan de resultaten van de week, maand en jaar ook zien
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Die gebruik ik ook al jarenGGS_206 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:31:
[...]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
-
Geweldig tooltje ja, als je je bandbreedte wilt monitoren. Het grafiekje kun je 100% aanpassen, en het heeft de mogelijkheid tot allerlei logs en plaatjes
De G15 moet die data toch ergens van krijgen.. En vaak is dat van DUmeter of Netlimiter oidmarkje1 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:33:
bij een van die logithec game toetseborden zad er zo'n lcd schermpje op g15 was het volgens mij
Verwijderd
Ik heb gisteren nog met een G15 keyboard zitten spelen, zijn wel grappige mods voor hoor
Ik moet alleen een nieuwe controller maken of aanpassen zodat hij geschikt is voor usb.
Ik heb geloof ik een HD44780 compatible controller.
Hier het wat info over de controller.
http://home.iae.nl/users/pouweha/lcd/lcd.shtml
Verwijderd
Er zijn meerdere bandbreedte meters voor de G15 hoor. Kijk o.a. maar is naar SirReal's G15 plugin. De TS heeft het volgens mij over een los LCD-schermpje, en geen losse software / G15.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:38:
Die mods kan je zelf ook schrijven, had ik het idee.
Ik heb gisteren nog met een G15 keyboard zitten spelen, zijn wel grappige mods voor hoorAls ze een tamagochi op een g15 los kunnen laten waarom dan geen Bandbreedte meter?
't kan 't zelfde als DUmeter, maar 't is gratis!
[ Voor 6% gewijzigd door Tjark op 08-09-2007 16:02 ]
*insert signature here
Xelle schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:18:
Netmeter gebruik ik zelf en is lekker simpel en doeltreffend
GGS_206 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:31:
[...]
Ok, nog even voor de duidelijkheid:Tjark Verhoeven schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:00:
NetMeter
't kan 't zelfde als DUmeter, maar 't is gratis!
DIT TOPIC STAAT IN HET CASEMODDING FORUM
En dus niet in Software Algemeen. De clue is duidelijk neem ik aan?En het topic gaat ook niet over de G15 of wat dan ook, dus graag ontopic.
[ Voor 53% gewijzigd door mad_max234 op 08-09-2007 16:23 ]
Slotje dus.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
![]()