If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Toevallig ingesteld dat iTunes moet "Open na inloggen"
?
(Rechts klikken op iTunes icoon in het dock en kijken of "Open na inloggen" is geactiveerd.)
?
(Rechts klikken op iTunes icoon in het dock en kijken of "Open na inloggen" is geactiveerd.)
Hangt er toevallig een iPod aan je macbookje?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Openen na inloggen stond uit, heb t aangezet en gereboot, en nog steeds random startups [na die van het openen na inloggen]
Ik heb een iPod aan mn MacBook gehangen, en nog steeds start iTunes willekeurig op, ook na het uitwerpen van de iPod en het loshalen van de usb-kabel daarvan.
Ik heb een iPod aan mn MacBook gehangen, en nog steeds start iTunes willekeurig op, ook na het uitwerpen van de iPod en het loshalen van de usb-kabel daarvan.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Zit er misschien een muziek-CD in je Mac? Inmiddels is iTunes 7.4.1 uit, helpt updaten? lezen

[ Voor 15% gewijzigd door Wortelsoep op 08-09-2007 15:57 ]
Verwijderd
Heb je misschien een programma als sallingclicker? die kan soms ook iTunes starten. Check ook of er misschien andere programma's draaien die gebruik maken van Applescript.
Ik heb dit probleem ook eens gehad. Toen bleek dat ik een iTunes widget aan had staan, dus druk eens op F12 en kijk rond
Pagina: 1