[FSX] Slechte graphics

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15

Saven

Administrator

Topicstarter
Hallo,
Ik speel al een tijdje Flight Simulator X Deluxe, en heb eergister voor de lol even alles op ultra high gezet qua textures en graphics etc.. Alles op full dus :P
Toen begon het probleem. In plaats van dat ik ubermooie graphics te zien kreeg, leek het wel FS2002! Het was net als dat de textures brak zijn geworden. Ik dus weer op de oude instellingen zetten, maar dit mocht niet baten, het helpte slechts een klein stukje.
Texture Resolution heb ik op max staan, maar als ik die steeds minder maak, worden de textures nóg lelijker :?

Een aantal screenshots van hoe het er uit ziet nu (heb ze handmatig in photoshop wat resized):
Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3
Screenshot 4

Weet iemand hoe ik deze textures weer mooi krijg zoals ze horen te zijn? Dit is namelijk niet de kwaliteit die ik gewend ben.

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Zet Adaptive Anti Aliasing ofzo uit, maakt het inderdaad heel raar. Althans, dat kan ik me herinneren dat dat het probleem was bij mij

Leegte

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Kiwiknaapje schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:33:
Zet Adaptive Anti Aliasing ofzo uit, maakt het inderdaad heel raar. Althans, dat kan ik me herinneren dat dat het probleem was bij mij
Ik zag dat je het in het centrale topic ook al had gevraagd. Ben benieuwd wat het is...

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
Waar kan ik adaptive anti alias uitzetten? Als ik anti alias in FSX uitzet dan zet ie dat ook echt uit maar heeft het geen effect op de textures.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Saven schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:29:
Waar kan ik adaptive anti alias uitzetten? Als ik anti alias in FSX uitzet dan zet ie dat ook echt uit maar heeft het geen effect op de textures.
Afbeeldingslocatie: http://img480.imageshack.us/img480/2046/adaptivelu6.png

;)

(Indien je een ATi kaart hebt :P)

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2007 11:40 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
Screenshot van mijn setting nu (wat helaas ook niet helpt):
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/09/img0.png

De setting stond eerst op Use my preference.. maar nu ik hem op "let the app decide" heb staan, lost het helaas niet op.
Verder kan ik ook niks instellen van adaptive anti alias, dit is het enige zegmaar :P

Verwijderd

Wat heeft AA met textures te maken?

Verder weinig verstand van de nieuwste Flight Simulator. Maar zijn er grotere textures beschikbaar voor het vliegmodel dan? Misschien is dit wel het max. haalbare. Anders eens in de buurt gaan zoeken in FS zelf naar iets van geheugen en texture instellingen in die trend.

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Misschien hier eens proberen?

http://www.flightsimulatorx.be/forum/index.php

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:13:
Wat heeft AA met textures te maken?

Verder weinig verstand van de nieuwste Flight Simulator. Maar zijn er grotere textures beschikbaar voor het vliegmodel dan? Misschien is dit wel het max. haalbare. Anders eens in de buurt gaan zoeken in FS zelf naar iets van geheugen en texture instellingen in die trend.
Dat vroeg ik mij toen ook af :P Maar dat verhielp het probleem wel bij mij.

TS:
Kijk even voor de zekerheid of je Global Max Texture Size o.i.d. wel helemaal naar rechts hebt staan, volgens mij heet het maximum

Leegte

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:18
Je weet dat de textures van de cockpit niet te gedetailleerd mogen zijn van de overheid van Amerika?
Puur omdat ze bang zijn voor terroristen.

• Saven

Saven

Administrator

Topicstarter
Lol @ Floris :P
Maar Global Texture size e.d. staat allemaal op het hoogste ja, daarom vond ik het zo vreemd, en daarom opende ik dit topic :P
Pagina: 1