3dmark 2000 file corrupted foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 10:49

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Bij 3d mark 2000 krijg ik erg vaak de foutmelding dat er een of andere file corrupted is (foutmelding is de ene keer anders dan de andere keer). Als ik 3dmark opnieuw installeer ben ik er soms ff vanaf. Maar het komt altijd weer terug. Als ik toch alle tests doorkom dan haal ik wel een lekkere score: 7200. Mijn systeem is getweaked, maar ik heb het gevoel dat hij bij andere programma's en spellen stabiel is. Ik kan bijvoorbeeld uren unreal spelen zonder dat hij crasht en ook met een }:O heeft hij geen problemen. Heeft iem. ideetjes?

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: 3DMark2000 gives file (usually .pcx) corruption error messages.

A: This happens verifiably with overclocked Celeron systems (especially with 83 MHz bus). Please lower your bus clock.

bron: http://gamershq.madonion.com/support/3dmark2000/faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irondog

irondog

Topicstarter
Dat is minder :'(

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een overclock waarvan ik dacht dattie stabiel was. Ik had ook een schurfthekel aan WISE installers, want die ondingen gaven altijd Internal Errors. Ik begreep al niet waarom ze zo veel gebruikt werden, ze waren toch duidelijk inferieur.

Toen klokte ik terug naar de default snelheid. De rest laat zich raden.

Inderdaad, een overclock is maar heel zelden écht volkomen stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irondog

irondog

Topicstarter
Op zondag 11 februari 2001 14:47 schreef TheCore het volgende:
Q: 3DMark2000 gives file (usually .pcx) corruption error messages.

A: This happens verifiably with overclocked Celeron systems (especially with 83 MHz bus). Please lower your bus clock.

bron: http://gamershq.madonion.com/support/3dmark2000/faq/
Ik heb geen celeron en de foutmeldingen gaan niet over .pcx files maar over .ldb files. Maar het probleem zal wel dezelde oorzaak hebben. Ik kom er wel achter als ik hem terugklok, maar daar heb ik geen zin in! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zijn bak overklokt, moet op de blaren zitten. ;)

grtz,
Bnard
overtuigd niet-overklokker.
Pagina: 1