Wat voor koeler voor 1.1 AMD TB

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Wat voor koeler heb ik nodig
voor gewoon een standaart 1.1 Ghz AMD TB

Dus 1 die niet al te veel herrie maakt
En niet zo'n ding waar mij proccessor mee kan beschadigen...

Verwijderd

Een goede cooler zou er een coolermaster DP5-6H51.M'n pa heeft h'm en super stil.Hij kost maar F46,50.

Verwijderd

Helemaal mee eens. Goeie en redelijk stille cooler. Je gaat toch niet in de herrie zitten voor een paar graden lager en veel euro's hoger???

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 11 februari 2001 16:54 schreef M_G_ het volgende:
Een goede cooler zou er een coolermaster DP5-6H51.M'n pa heeft h'm en super stil.Hij kost maar F46,50.
Heb deze cooler ook, je hoort ze echt niet, in tegen stelling tot die Orb's en Alpha's(koelen wel beter), maar ga toch leiver voor minder geluid :), m'n voeding's fan werkt me wel een beetje tegen :(:(:(:(:(:(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

silverado

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 11 februari 2001 16:54 schreef M_G_ het volgende:
Ja is wel een leuk ding,
en die prijs die je noemt is hoog,
bij http://www.breetcomputers.nl kost ie maar 30 ofzo.
Maar koop toch een Spire MA324-30, is een prima ding, beter dan de Coolermaster. Ik kan het weten want ik heb ze net getest ;) :
http://www.rorupc.nl/reviews/nieuwespires/

Verwijderd

Maar ff tussendoor en geen grap. Ik heb een alpha, en die dingen zijn ook vrij lastig te mounten, maar ik heb nog nooit me processor gemold ermee, die shit gebeurd gewoon als je vrij onhandig bent, echt waar.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zondag 11 februari 2001 22:54 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Heb deze cooler ook, je hoort ze echt niet, in tegen stelling tot die Orb's en Alpha's(koelen wel beter), maar ga toch leiver voor minder geluid :), m'n voeding's fan werkt me wel een beetje tegen :(:(:(:(:(:(
Ik heb hem ook maar hij is toch echt wel goed te horen .. het is misschien niets vergeleken met een Delta-fan maar stil is anders :z ...

PC Specs

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Bij www.hardware.nl heb ik hem besteld voor 22,- piek....

Hoop hem 1 dezer dagen binnen te krijgen...

Verwijderd

maarre als je nou een TB 1000mhz hebt en je wil hem op 1200Mhz ;) laten draaien wat voor koeler heb je dan nodig:?:?:?
Ik dacht aan een GrobalWin Fop38 :9~

maar wat denken jullie :?:?:?
Pagina: 1