Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Multiroom Media Center

Pagina: 1
Acties:
  • 1.068 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER

[ Voor 255% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:09 ]

TweakBlog

Verwijderd

Echt te gek gewoon wou dat ik het geld er voor had :D

Verwijderd

Mooi gedaan

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 07:16

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Prachtig, jammer genoeg hebben ze hier ( ik woon ook in een oud huis ) net een paar jaar geleden van de muurkast een wc gemaakt.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• Huba
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-10 12:02
Super mooi zou ik ook wel willen maar mijn ouders zijn niet zo modern maar mooi gedaan!
Ik zat nog te denken Je kunt op de 2 TFT schermen doormiddel van dual screen toch 2 verschillende programma's bekijken? Of zie ik dat zo verkeerd. Hier zit echter wel 1 nadeel aan het geluid van de ene tv komt ook uit de andere, nu weet ik dat er sommige programma's zijn waar je de geluidskaart kunt kiezen, als dat nu kan kun je er nog een 5.1 kaart inzetten en die met bijvoorbeeld alleen de stereo door lussen naar tv 2 zodat je toch gescheiden geluid hebt alleen niet 5.1. Misschien een idee weet niet of dat werkt maar misschien.

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zo je hebt er flink werk van gemaakt zie ik _/-\o_

Ik zit alleen met het volgende als ik dit zo zie.
  1. Je kan met maar 1 use/tv tegelijk in Vista, dus tegelijk Tv kijken in serre en slaapkamer zit er niet in. Dat maakt het mijns inziens al behoorlijk mank.
  2. Je kabels zijn hier en daar erg lang zoals je hetzelf al zegd, grote kans dat je tv kwaliteit her en der snel afneemt.
  3. Het geluid van je systeem komt uit elke tv, kan leuk zijn, maar ook een nadeel.
/Achteraf gelul

Waarom heb je niet gekozen voor 1 MCE 2005 machine, zonder monitor of whatever in een kast of hoe dan ook (so called black box) met daarop 3 linksys wmce54ag extenders?

3 extenders kosten tegen de 300 euro. Dan hoef je alleen netwerk kabeltje aan te sluiten en klaar ben je. Ik denk dat het niet eens duurder is als wat je nu hebt gezien al je bekabeling, ir systeem enz.
De MCE bak kan dezelfde specs hebben, je kan individueel op elke tv iets anders doen dan op de andere tv`s. Opnamens, muziek, afbeeldingen/ whatever centraal opgeslagen. Elke kamer eigen audio systeem (evt via tv) Geen gepruts met remotes. Niet je pa die voetbal kijkt en je ma die spoorloos wil kijken zonder dat ze door heeft dat je pa voetbal kijkt en ongewild van zender zapt.
Vooral van het 'geprutst' met girder, CCC verschillende resoluties ed ga je je snel aan irriteren. Het moet werken, en totaal onderhoudsvrij zijn, je wil tv kijken wanneer je dat wil, en als je elke keer een aantal handelingen moet doen, of je te snel bent met zappen en het e.e.a. eenfoutmelding genereert waarbij je weer de muis erbij moet pakken ben je er snel flauw van.

Zelf zit ik ook al 3 jaar wat te prutsen met dergelijke systemen. Uiteindelijk heb ik een MCE2005 bak met extenders derop, dus misschien ben ik wat bevooroordeeld. Het werkt erg goed, maar zit ook wel uit te kijken naar: nieuws: Microsoft wil Media Center Extender nieuwe kans geven ondersteuning voor andere formaten dan mpeg2/wmv en vista support en animated menu`s is toch mooier.

Edit
Ik kijk nogmaals naar je post en MAN wat een werk heb je er aan gehad, echt uber weggewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door siepeltjuh op 09-09-2007 22:00 ]

Can`t live without the mods

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER

[ Voor 99% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:09 ]

TweakBlog

Verwijderd

siepeltjuh schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:52:

/Achteraf gelul

Waarom heb je niet gekozen voor 1 MCE 2005 machine, zonder monitor of whatever in een kast of hoe dan ook (so called black box) met daarop 3 linksys wmce54ag extenders?

3 extenders kosten tegen de 300 euro. Dan hoef je alleen netwerk kabeltje aan te sluiten en klaar ben je. Ik denk dat het niet eens duurder is als wat je nu hebt gezien al je bekabeling, ir systeem enz.
Exactly my thoughts. Dit is een mooi systeem, maar je bent veel te veel bezig met symptoonbestrijding, terwijl je beter de problemen bij de bron aan kunt pakken. Dus inderdaad: Extenders!

Overigens doet de Xbox 360 Core Edition met gemak 720p.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 16:04 ]

Verwijderd

Met ^^

Maar verder echt mooi!
* kwijl * :P

Hoeveel meter kabel zit er wel niet in je kamer?

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:38

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 16:03:
[...]
Overigens doet de Xbox 360 Core Edition met gemak 720p.
De xbox (1) ook. Alleen komt de xbox1 helaas wat rekenkracht te kort om HD-materiaal af te spelen.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de geluidskwaliteit van je woonkamerspeakers er op vooruit is gegaan met je montagetechnieken. Ten eerste is het kastje dat om een speaker zit niet alleen om 'm vast te houden. Ten tweede heeft je centerspeaker op deze manier (gemonteerd achter de tv) weinig nut.

[ Voor 35% gewijzigd door sopsop op 17-09-2007 13:39 ]

Pagina: 1