[MOH:A] Crash / BSOD tijdens installatie*

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Slunigo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-11 23:03
Ik zit met een probleem omtrent het installeren van Medal Of Honor: Airborne (bij zowel demo als volledig spel). Bij de demo is het bestand dat je download (volgens mij) een self extracting archive; het uitpakken hiervan gaat goed, maar net nadat alles is uitgepakt crashed de pc en laat een blue screen zien, waarna de pc opnieuw opstart. Bij het volledige spel crashed de pc al zodra de image gemount word en/of 'gestart' word.

Ik heb de laatste videokaart drivers, desondanks heb ik ze gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, dit hielp nog steeds niet.
Daarnaast las ik ergens dat MOH:A geen AA zou ondersteunen, dus dacht ik wellicht ligt het daaraan; dus heb ik deze optie geforceerd uitgezet; wat ook niet mocht baten (vantevoren stonden ze op applicatie-afhankelijk wat ook niet werkte).
Ik heb het automatisch opnieuw opstarten na een crash in Windows uitgezet, hopende dat de Blue Screen me iets meer info zou bieden, maar hier werden geen specifieke oorzaken/bestanden genoemd; wat elders werd voorgesteld; bij een andere persoon mistte er bv een .dll-bestand, wat daarmee verholpen werd.
Op de nvidia site staat een link naar hotfixes, maar die gelden alleen voor Vista; ik heb voor XP zo 123 niet een hotfix kunnen vinden.

Daarnaast heb ik het hele topic over MOH:A hier doorgescand waar ik helaas ook niet veel wijzer van werd :(.

Iemand enig idee?

Mijn systeem:
Windows XP - Service Pack 2
MoBo: Asus M2N-SLI DeLuxe - nVIDIA nForce 570 SLI
CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+
Vid: Asus GeForce 7900GTX (512MB/PCI-E uitvoering) - ForceWare 162.18 - VideoBIOS 5.71.22.12.01
DirectX: 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Monitor: 22" @ 1680x1050 @ 60hz @ 32bit (mocht het van belang zijn)
Geheugen: 2 x Kingston 1024MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

Weet niet of er verder nog iets van belang is? Volgens mij is dit wel alles, ook qua beschrijving van het probleem en wat ik al geprobeerd heb :(... Excuses als er nog iets mist.

Bvd

Slunigo#2169

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.
Na een beetje zoeken heb ik de oplossing gevonden.

Ga naar start-> uitvoeren-> typ hier %temp%-> nu kom je in de map met alle tijdelijkle bestanden, in deze map staat als het goed is nog de installer van moha, in mijn geval heet deze map: "rarsfx0"
vanuit deze map kun je gewoon setup dubbelklikken om de installatie te voltooien.

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

ik draai wel op vista, die temp folder setup opnieuw starten / folder legen , opnieuw setup starten werkt hier niet.. :(

zon beetje heel google al afgestruind, maar kan nergens iets vinden
de 1e keer ging die nog wel netjes alles uitpakken maar dan bleef die ergens tussen in hangen.
nu geeft ie al een fout zodra je op de laatste x volgende drukt net voor het uitpakken :s
-edit-
nu ben ik weer bij copying new files beland :)
bleek iets met physx te maken te hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door Tuumke op 08-09-2007 15:41 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
je vraagt hier nu hoe je een gedownload spel aan de praat krijgt?

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

Altijd_Lastig schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:19:
je vraagt hier nu hoe je een gedownload spel aan de praat krijgt?
demo?

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• Slunigo
Gedeeltelijk eigenlijk wel ja Altijd_Lastig, demo + spel, is dat zo'n groot probleem? Zodra het spel mij bevalt koop ik hem; helemaal probeer ik hem nu eerst omdat hij hier nog niet uit is. En dit probleem heeft volgens mij niet veel te maken met het feit dat deze gedownload is, omdat ik er ook last van heb bij de demo, dus dat staat hier denk ik buiten kijf. Waarna ik dacht laat ik het hele spel proberen, voor hem te bestellen, misschien is de install corrupt oid. Anyways...

@ procreep: Thanks, dat werkt inderdaad voor de demo :)! Althans, de demo is nu geinstalleerd en die ga ik zo dus proberen :).

Nu rest alleen de vraag nog hoe dit op te lossen bij het volledige spel? Nu ik dit typ denk ik aan het volgende wat misschien kan werken; de image niet mounten maar extracten, in sommige andere gevallen helpt dat, hopelijk hier ook :?

Demo is in ieder geval geinstalleerd, dus thanks daarvoor :). Iemand (anders) toevallig nog suggesties voor het gehele spel terwijl ik de demo en het extracten probeer?

Wederom bij voorbaat dank :)

[ Voor 8% gewijzigd door Slunigo op 08-09-2007 16:04 ]

Slunigo#2169

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12 01:12
Support op warez spellen is not-done op tweakers.net.

Zou het houden op de demo en daarmee afsluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door sarcast op 08-09-2007 16:06 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Slunigo
Fair enough :), excuses.

Installatie van de demo is nu in ieder geval mogelijk, zometeen nog uitproberen (hond moest eerst uitgelaten worden :X ). Als het me bevalt koop ik het spel gewoon :D

Mocht het dan (weer) niet werken kom ik weer meteen terug haha :+ :D

Cheers voor de hulp/nuttige replies ;)

Topic solved denk ik dus :): lock/move maar oid :)

Slunigo#2169

Pagina: 1