[firefox] 3 problemen

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-07 14:45
Ik heb 3 problemen met FF 2.0.0.6 die ik niet opgelost krijg.

Eén probleem had ik al voor deze versie de twee andere problemen zijn kort nadat ik 2.0.0.6 had geinstalleerd plotklaps opgetreden.

probleem 1: Als ik files wil downloaden en aangeef dat ik het wil opslaan dan duurt het zeer lang voor hij daadwerkelijk begint te downloaden. Ondertussen is alles bevroren. Ik denk door 100 procent cpu-load.
Heb al downloadbeheerder tonen uitgeschakeld maar ook dat had geen effect.

probleem 2: Korte tijd nadat ik 2.0.0.6 had geinstalleerd starte ik FF op en waren al mijn bladwijzers verdwenen.Verder waren alle opties in extra/opties uitgevinkt. Hoewel ik pagina's bewaren heb aangevinkt word er niets bewaard. Andere functies zoals ww onthouden werkt wel.

probleem 3: Op sommige sites en op fora werken de meeste (sowieso grote) afbeeldingen niet. Sommige kleine afbeeldingen zijn wel te zien.

Ik heb al mijn cache en cookies verwijdert/gereset en heb FF weer opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
Heb alle instellingen een paar keer doorgenomen en alles zou goed moeten staan.

Dus tips graag :>

p.s. ik draai op XP

Verwijderd

ik zou durven zweren dat je profiel bij de heere is.

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:56:
ik zou durven zweren dat je profiel bij de heere is.
Ja vanwege de bladwijzers maar hoe kan het dat afbeeldingen niet meer geladen worden?

Verwijderd

dito natuurlijk. maak eens een compleet nieuwe installatie zonder je oude profiel. je hebt nu bij de update je hoogstwaarschijnlijk al kapotte profiel ("Eén probleem had ik al voor deze versie") naar je nieuwe versie gezet. je oude profielbestanden kopieer je stuk voor stuk naar je nieuwe profiel en dan kijk je wanneer de problemen gaan optreden. wel eerst een back up maken van je oude profielmap natuurlijk.

• Artwido
ik ga het proberen, je hoort nog. :)

• Artwido
Ik heb de profielmap een andere naam gegeven, FF gedeinstalleerd.
FF opnieuw geinstalleerd in een andere map... maar toch krijg ik nog steeds mijn oude profiel?

Waar haalt hij die gegevens vandaan?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

starten via run... | Firefox -p

In dit scherm kan je een nieuw profiel definieren. Scheelt je weer een herinstallatie ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

de profielgegevens van ff staan op twee plaatsen, die moeten alletwee leeg zijn, maar de tip van btm909 is nog beter.

• Artwido
tnx. :) ga het straks zeker doen.

tnx voor de tips!

• Artwido
En dit werkte! :)

Tnx! :> _/-\o_

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:13
Misschien heb je hier wat aan voor je bookmarks?

http://home.att.net/~cherokee67/fflostbkmk.html
Pagina: 1