Toon posts:

JVC Video-camera zoom problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn video camera.
Als ik normaal ga inzoomen gaat er in beeld een balkje naar rechts hoe meer ik inzoom en dan bijna op het einde gaat hij over op de andere zoom.. Maar nu gaat hij vanaf dat laatste balkje niet meer terug ofzo en het beeld is de hele tijd onscherp, soms word het even scherp maar daarna dan weer meteen onscherp.. Tussen 68X en 34X is hij goed, ga je daarbuiten dan word het onscherp!

Ik heb het hele boekje nagelezen maar ben er tot nu toe nog niet achter gekomen hoe het weer goed komt.. Is het simpelweg kapot of kan het een instelling zijn? p.s. camera is 2 weken oud JVC GZ-MG 130E

Ik heb het even gefilmd met een foto-camera, zie je wat er voor raars gebeurt met het beeld?

Filmpje: http://www.aravath.nl/S3010159.AVI

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 19:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop dat iemand mij serieus kan helpen want over 2 dagen vertrek ik voor een aantal maanden naar bonaire en daarvoor had ik deze camera aangeschaft.. ik hoop dus niet dat ik hem moet terug brengen want dan duurt het weer maanden..

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:32
Heb je hem al een keer ge-reset?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, naar de fabrieksinstellingen maar bleef hetzelfde.. Ik denk toch zelf dat het een instelling is maar ik kom er maar niet achter welke, heb geloof ik alles al geprobeerd en met het boekje kom ik er helemaal niet meer uit..

Verwijderd

Bumpen na 1 minuut is sowieso geen goed idee ;).

Maar de camera blijft in de digitale zoom hangen?

Verwijderd

Topicstarter
Bumpen? Haha, ik ben niet zo bekend met die thermen.. :P
Ja ik heb het gevoel dat hij in de digitale zoom blijft hangen inderdaad..

Verwijderd

Posten na je eigen post om je post weer onder aandacht te brengen :).

bump = bring up my post.

Op GoT mag het na 24 uur.

Ik ben trouwens zo vrij geweest de titel aan te passen.
Pagina: 1