Afgelopen hebben we een stroomstoring geha waardoor onze server is uitgevallen.
Na het herstarten hebben we het volgende probleem :
Zowel de outlook clients als webmail geven alleen de bericht headers weer. Zodra op een bericht wordt geklikt loopt outlook vast, en verliest na verloop van tijd de connectie met exchange. Webmail blijft eindeloos zoeken naar de pagina.
Het betreft een Windows 2003 SBS server met daarop exchange.
M.b.v. eseutil heb ik de integriteit van de database gecontroleerd, er werden geen fouten gevonden.
Na het kopieeren van de database bestanden, heb ik voor alle zekerheid toch een repair en een defrag van de database gedaan. Helaas had dit geen effect.
De volgende stap die ik heb gedaan is SP2 voor exchange installeren.
Helaas ha ook dit geen effect.
Ook wanneer een nieuwe user wordt aangemaakt ondervind deze hetzelfde probleem.
Het store.exe proces verbruikt nagenoeg geen processor capaciteit.
Ik heb geen idee waar nu verder te zoeken, wellicht is er iemand die mij een tip kan geven.
Groet Bjorn
Na het herstarten hebben we het volgende probleem :
Zowel de outlook clients als webmail geven alleen de bericht headers weer. Zodra op een bericht wordt geklikt loopt outlook vast, en verliest na verloop van tijd de connectie met exchange. Webmail blijft eindeloos zoeken naar de pagina.
Het betreft een Windows 2003 SBS server met daarop exchange.
M.b.v. eseutil heb ik de integriteit van de database gecontroleerd, er werden geen fouten gevonden.
Na het kopieeren van de database bestanden, heb ik voor alle zekerheid toch een repair en een defrag van de database gedaan. Helaas had dit geen effect.
De volgende stap die ik heb gedaan is SP2 voor exchange installeren.
Helaas ha ook dit geen effect.
Ook wanneer een nieuwe user wordt aangemaakt ondervind deze hetzelfde probleem.
Het store.exe proces verbruikt nagenoeg geen processor capaciteit.
Ik heb geen idee waar nu verder te zoeken, wellicht is er iemand die mij een tip kan geven.
Groet Bjorn