Toon posts:

speedtouch 510

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weet iemand hoe ik mijn speedtouch 510 alleen als modem kan laten werken?
Nu moet ik de hele tijd dubbel poorten om utorrent te laten werken, en aangezien de router steeds een nieuw ipadres aanneemt is dat lastig.

alvast bedankt.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Je kunt ook een gewone switch aan je speedtouch hangen en je router verkopen anders :) Als je echt je eigen router wilt houden, kun je wel tutorials vinden op internet op het in "Bridge" modus zetten van je Speedtouch.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Je kan op die speedtouch toch gewoon 0.0.0.0 opgeven bij het externe ip-adres tijdens het configureren van de portforward? Zodat hij automatisch ieder willekeurig wan interface ip-adres pakt?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-03 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:23:
Hallo, weet iemand hoe ik mijn speedtouch 510 alleen als modem kan laten werken?
Nu moet ik de hele tijd dubbel poorten om utorrent te laten werken, en aangezien de router steeds een nieuw ipadres aanneemt is dat lastig.

alvast bedankt.
Je kunt je Speedtouch in Bridged mode draaien. Het publieke IP adres komt dan op je router binnen.
Beetje googelen en je was er zelf ook achter gekomen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Opties zijn DHCP spoofing, bridging (zie ^^) en PPTP tunneling. Alternatief: je router downgraden tot switch. Dat kan met veel routers, maar is niet te voorspellen aangezien je geen informatie hierover geeft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Had je niet gewoon hier verder kunnen gaan :? Utorrent poort forwarding

Je kan je 2e router i.p.v. via DHCP een adres te latne verkrijgen op zijn WAN interface, ook gewoon een fixed adres geven. Dan houd hij dat, en blijft je portforward ook werken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.