Klinkt interessant maar aangezien mijn spaarpot bijna leeg is (laptop + rijlessen (+ als ik direct slaag een dslr-camera)) zal het er voor mij niet echt in zitten dat ik volgend jaar al een compleet nieuwe laptop zal kopen/hebben. Ik hoop eigenlijk meer dat er een dockingstation met DVI/HDMI komt die ook met de (huidige) 6625WD werkt (hoef ik ten minste geen nieuwe te kopen) maar de 12-cell accu staat boven aan extra tijd om mobiel te werken altijd interessant is.CLB schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:00:
...
Ja uiteraard, maar denk zelf aan 'n 17" model met 'n GO8800'je ofzo... We will see![]()
...
Verwijderd
moeten we deze maar weer verkopen hè.
Ach, toch nog niet veel tijd gehad om er gehecht aan te raken
Ach, toch nog niet veel tijd gehad om er gehecht aan te raken
Nou 17 incher hoef ik echt niet heh
En 'n grote (lees: voor CLB nuttige) upgrade van 'n 14 incher zie ik nu ook niet zo gauw gebeuren...
HDMI-output ofzo heb ik bij lange na niet nodig en 1440x900 is 'n perfecte resolutie voor mijn doeleinden!
Ik upgrade zelf m'n 6224'je wel tot ubermonster:
200GB 7200rpm'er erin en de 100GB'er als externe HD
4GB RAM erin icm Windows Vista Home Premium 64 bit
en dan kan ik er wel weer 'n periode'tje meedoen totdat de techniek qua warmte en andere onzin zo onwijs goed geregeld is, dat er nieuwe nog veeeeeel betere/ snellere en geilere 14" Zepto'tjes (of soortgelijken) aankomen zodat ik dan pas overstap!
En 'n grote (lees: voor CLB nuttige) upgrade van 'n 14 incher zie ik nu ook niet zo gauw gebeuren...
HDMI-output ofzo heb ik bij lange na niet nodig en 1440x900 is 'n perfecte resolutie voor mijn doeleinden!
en dan kan ik er wel weer 'n periode'tje meedoen totdat de techniek qua warmte en andere onzin zo onwijs goed geregeld is, dat er nieuwe nog veeeeeel betere/ snellere en geilere 14" Zepto'tjes (of soortgelijken) aankomen zodat ik dan pas overstap!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ermm hopelijk het aannemen van extra medewerkers om (openstaande nog niet beantwoordde) emails eindelijk eens te beantwoorden... ?CLB schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:36:
...
En ze hebben nog meer in petto, waar ik me nog niet kan/ mag over uitlaten
Verwijderd
Volgens mij heb ik ook zoiets gehad, dan is de batterij niet goed bevestigd volgens handleiding, heb hem er toen opnieuw ingedaan en toen was het over, weet ook niet precies waarom die niet goed zou zitten maar goed, de ene schuif is met veertje zelf dicht en de andere blijft open of dicht..Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:00:
Jongens, als mijn pc afstaat fully loaded, en in AC, knippert mijn batterijledje aan en uit. Is dit normaal? Soms ook wnnrr hij aanstaat en fullyloaded
AC knipperen bij gewoon aan zou dus battery moeten zijn.
Verwijderd
No offenceCLB schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:20:
Nou 17 incher hoef ik echt niet heh![]()
Je zou hier even moeten kijken: http://www.mxm-upgrade.com/notMXM.html onder het kopje Zepto: De connector klopt maar de heapipe lijkt niet juist (de gaten voor de schroeven). Maar ze zoek nog naar verdere informatie. Moet er nog even bij zeggen die kaarten zijn extreem duur op het moment (zowel op e-bay als op de genoemde informatie).Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:44:
[...]
No offenceMaar volgens mij is op dit moment voor games vooral de videokaart nog een bottleneck( dan bedoel `k niet in het algemeen maar de 8600M ). Denk niet dat 4 gig hier echt veel aan gaat veranderen. De videokaart is zeker nog steeds niet makkelijk upgradeble of wel?
Verwijderd
Ik denk dat je met 4 gieg misschien iets beter laadtijden krijgt bij het inladen van nieuwe levels ed. en sneller werken in programma\s als Photoshop. Bij het gamen denk ik niet dat je veel verschil zult merken.
Ik ben nog steeds van mening dat je voor echt goede gameprestaties beter voor een gewone PC kunt gaan. Het is misschien wel niet erg mobiel, maar het is een stuk goedkoper te upgraden
Ik ben nog steeds van mening dat je voor echt goede gameprestaties beter voor een gewone PC kunt gaan. Het is misschien wel niet erg mobiel, maar het is een stuk goedkoper te upgraden
Verwijderd
je zou tog denken dat het mogelijk moet zijn de 8600M GT te kunnen vervangen met een 8700M GT of een 8800M GT ofzo, ik vind de garaka kaarden van laptops een beetje raar
als je 4 GB neemt zal de game prestatie ook beter worden denk ik, dat was wel het gaval met mijn desktop.
als je 4 GB neemt zal de game prestatie ook beter worden denk ik, dat was wel het gaval met mijn desktop.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 18:29 ]
Verwijderd
Game prestaties zullen toenemen, maar niet als je let op het aantal FPS. Textures tijdens levels worden vooral geladen in het GPU geheugen,
.
.
@ JelleZwollenaar: Dat de videokaart de bottleneck blijft, weet ik... Maarja ik doe er wel meer op dan alleen gamen en zo af en toe een spelletje spelen blijft nog wel 'n tijd kunnen met die GO8600M GT hoor!
Tevens heb ik 'n leuk adresjes voor MXM-kaarten mocht ik die nodig hebben, dus daar maak ik me geen zorgen over! Maak me eerder zorgen over de hitteafvoer en dergelijke in zo'n 14 inch behuizing'kje
naja IK speel weleens 'n spelletje en ben geen die-hard-gamer
Ga der vanuit dat ze niet upgrade-baar zijn, dan had heus iemand dat wel gedaan in z'n 6214W ofzo...zaidoT schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:19:
Moet er nog even bij zeggen die kaarten zijn extreem duur op het moment
(zowel op e-bay als op de genoemde informatie).
Tevens heb ik 'n leuk adresjes voor MXM-kaarten mocht ik die nodig hebben, dus daar maak ik me geen zorgen over! Maak me eerder zorgen over de hitteafvoer en dergelijke in zo'n 14 inch behuizing'kje
Ja natuurlijk 100% waarVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:21:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik vind het heel jammer dat de asus XG station niet meer komt, dat was namelijk DE oplosing voor de wat zwakere graka van de zepto.
moet je voorstellen een 6625 wd met een nvidia 9800 GTX
moet je voorstellen een 6625 wd met een nvidia 9800 GTX
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 21:15 ]
Niet echt, want volgens mij zijn kaarten ingedeeld op grootte:Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:27:
je zou tog denken dat het mogelijk moet zijn de 8600M GT te kunnen vervangen met een 8700M GT of een 8800M GT ofzo, ik vind de garaka kaarden van laptops een beetje raar
Class I: geintergreerde kaart op het moederbord
Class II: niet geintegreerde kaart, maar gewoon een losse (bijv. 8600MGT)
Class III: Grotere kaart dan Class II, heeft een grotere cooler (bijv: 8700MGT (en mogelijk 8800MGT als die ooit komt?))
@hierboven: Ja, das echt jammer, was wel vet geweest als je een 9800GTX aan je laptop kon koppelen. Maar dan vraag ik mij alsnog af, werkt die 9800 dan alleen voor een extern scherm of ook voor het scherm van de laptop? Ach ja, hij komt toch niet
OT: Sinds wanneer is : ( een boze smilie? Ik bedoel dan maar
[ Voor 3% gewijzigd door Pindanoot op 08-11-2007 22:13 ]
Niet op niveau? http://www.notebookcheck....f-Grafic-Cards.130.0.htmlPindanoot schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:12:
Niet echt, want volgens mij zijn kaarten ingedeeld op grootte:
Dat is verder precies hetzelfde. Grote, krachtige kaarten hebben nou eenmaal meer koeling nodig en ruimte, daarom past een Class III kaart nooit in een 15,4 inch behuizing.
Hoe krachtiger de kaart; hoe groter de kaart; hoe groter de behuizing.
Hoe krachtiger de kaart; hoe groter de kaart; hoe groter de behuizing.
[ Voor 8% gewijzigd door Pindanoot op 09-11-2007 15:46 ]
Verwijderd
Vandaag ook een 6625wd ( t2330, 120 gig hd, 2 gig intern ) besteld , van te voren nog even gebelt 10 dagen zou het duren voordat hij er was .
Ga hem voor me eigen bedrijf ( computerhulp aan huis ) en vrije tijd gebruiken .
Ga hem voor me eigen bedrijf ( computerhulp aan huis ) en vrije tijd gebruiken .
Ik heb mijn 6224W ook binnen (specs staan ook ergens in dit topic)
Met 12cells accu echter toen ik em aanzette kwam ik erachter dat er ook een 6cells accu inzit....mooi meegenomen dus. De adaptor die ik extra heb besteld is exact dezelfde
voelt erg solide aan fijne laptop en supersnel
Dat intel turbocache memory waar merk je dat zoal??
plaatje:

nogmaals exbtw
Met 12cells accu echter toen ik em aanzette kwam ik erachter dat er ook een 6cells accu inzit....mooi meegenomen dus. De adaptor die ik extra heb besteld is exact dezelfde
voelt erg solide aan fijne laptop en supersnel
Dat intel turbocache memory waar merk je dat zoal??
plaatje:

nogmaals exbtw
[ Voor 14% gewijzigd door Ghostrider op 09-11-2007 20:59 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Turbo memory merk je theoretisch denk ik alleen maar met programma's die veel gebruik maken van de HDD, als je bijvoorbeeld photoshop op start zou dit sneller moeten gaan. Het is uiteindelijk gebleken dat het op starten van photoshop eigenlijk langzamer wordt. Beetje nutteloos eerlijk gezegd dus. Plus moet je wel onthouden dat het alleen met Vista werkt, en niet XP.
Dat het niet werkt onder XP was al bekend, niks mis met vista naar mijn mening op een snel systeem. Dat stukje over Turbo Memory mag wel in de startpost
[ Voor 5% gewijzigd door Ghostrider op 10-11-2007 10:50 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Uhm ja kan... Maar is imho niet echt Zepto gerelateerd dus ja...Ghostrider schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:49:
Dat stukje over Turbo Memory mag wel in de startpost
Kan ik wel allerlei software/hardware tips en tricks in de TS gaan zetten (wat betreffende Vista)
Verwijderd
goed nieuws ik kan mijn znote voortaan vergelijken met een xbox 360, ik heb de znote op mijn HD scherm aangesloten en de demo van need for speed pro speed gespeeld, daarna even een xbox 360 aangesloten en ook de demo van need for speed gespeeld, de demo was identiek op bijde systemen
Verwijderd
De resolutie van je znote is toch wel hoger dan die van je HD scherm?
net Gears of War co-op gespeelt, machtig goed spel!
en beter nog, het laptopje draaide het alsof het niks was!
@CLB; nieuwsgroepen
@CLB; nieuwsgroepen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 02:12 ]
Aaah nice! Vandeweek eens 'aanschaffen'Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 21:56:

Verwijderd
Call of Duty loopt ook wel aardig moet k zeggen, net de singleplayer uitgespeeld op mid/high
Achja
Hoe groot is de uiteindelijk install van dat spel...
Leuk om bv Crysis en GoW te installeren, maar niet als 't 25GB kost

(ik moet echt zo snel mogelijk een 200GB'er 7200rpm'er hebben zeg

Verwijderd
denk dat je die 25 gig wel nodig hebt 
GoW is 10 gig en Crysis zal die andere 15 gig wel voo z'n rekening nemen.
en ja, 200 gig 7200 rpm moet je inderdaad maar snel aanschaffen, het is heerlijk
zie net dat je Crysis ook al kan "aanschaffen"
GoW is 10 gig en Crysis zal die andere 15 gig wel voo z'n rekening nemen.
en ja, 200 gig 7200 rpm moet je inderdaad maar snel aanschaffen, het is heerlijk
zie net dat je Crysis ook al kan "aanschaffen"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 16:37 ]
Verwijderd
ik moet ook even naar 200 gig upgraden, kheb niet veel ruimte meer voor crysis, call of duty 4, timeshift en gears of war nemen super veel ruimte in
Verwijderd
Crysis install is maar 7 gig, valt reuze mee!
maar ow wat is de crytek engine toch slecht vergeleken met de unreal 3 engine.
die unreal engine poept er minstens 5x zo mooie grafics uit.
Ach ja, dinsdag Crysis maar even uitspelen
maar ow wat is de crytek engine toch slecht vergeleken met de unreal 3 engine.
die unreal engine poept er minstens 5x zo mooie grafics uit.
Ach ja, dinsdag Crysis maar even uitspelen
Verwijderd
waar heb jij crysis gekocht jewp.
cryengine 2 is echt wel mooier dan de unreal engine 3, alleen niet op de 8600M gt
cryengine 2 is echt wel mooier dan de unreal engine 3, alleen niet op de 8600M gt
Verwijderd
ja dat is het ook wel, qua compatabiliteit is die unreal engine dus 10x zo goed 
Weet niet of ik hier mijn "spellenwinkels" mag promoten.
Laten we zegen, internet heeft weer eens zege geviert.
Weet niet of ik hier mijn "spellenwinkels" mag promoten.
Laten we zegen, internet heeft weer eens zege geviert.
Verwijderd
ik heb een vraagje, bij call of duty 4 loopt mijn manetje heel erg stoterig terwijl mijn fbs rond de 30 en hoger is, dit probleem had ik ook met medal of honor airborn, weet iemand waar dit aan licht
Dit topic is eigenlijk niet bedoelt voor dit soort vragen, persepolis005
.
Je kunt het beste even zelf troubleshooten, drivers controleren, instellingen controleren (Anti Aliasing e.d.) en ervoor zorgen dat je niet een al te hoge resolutie draait. Test ook even met andere applicaties (3DMark en vergelijk resultaten met anderen). De kans is in ieder geval groot dat dit softwarematig is, je kunt dus het beste even in Softe Goederen kijken
.
Je kunt het beste even zelf troubleshooten, drivers controleren, instellingen controleren (Anti Aliasing e.d.) en ervoor zorgen dat je niet een al te hoge resolutie draait. Test ook even met andere applicaties (3DMark en vergelijk resultaten met anderen). De kans is in ieder geval groot dat dit softwarematig is, je kunt dus het beste even in Softe Goederen kijken
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ik heb een Acer AL2216W die ik niet als externe monitor aangesloten krijg op mijn Znote6224w op D-SUB de monitor werkt prima op een andere computer. drivers zelfs apart gedownload steeds no signal. ook Fn+F3 bied geen oplossing....help! 14inch is zo klein vergeleken met 22inch
ook getest op een noname 15inch lcd daar werkt het wel
[ Voor 10% gewijzigd door Ghostrider op 12-11-2007 17:59 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
sry thandor, ok ik zal even kijken thxThandor schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:15:
Dit topic is eigenlijk niet bedoelt voor dit soort vragen, persepolis005.
Je kunt het beste even zelf troubleshooten, drivers controleren, instellingen controleren (Anti Aliasing e.d.) en ervoor zorgen dat je niet een al te hoge resolutie draait. Test ook even met andere applicaties (3DMark en vergelijk resultaten met anderen). De kans is in ieder geval groot dat dit softwarematig is, je kunt dus het beste even in Softe Goederen kijken.
Owh das wel erg leuk jaVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:42:
Crysis install is maar 7 gig, valt reuze mee!
Haha ik niet, ik moet 'm nog aanschaffen, dus speel 'm vandeweek wel!Ach ja, dinsdag Crysis maar even uitspelen
Voor de mensen die een 12-cell accu aan hun Znote 6224 hebben hangen:
Hoever steekt de accu uit en is het erg storend?
Zit er over te denken om een extra 12-cell aan te schaffen, maar ik wil niet dat dit te veel ten koste gaat van de compactheid en mobiliteit.
Hoever steekt de accu uit en is het erg storend?
Zit er over te denken om een extra 12-cell aan te schaffen, maar ik wil niet dat dit te veel ten koste gaat van de compactheid en mobiliteit.
Hier staan genoeg foto's en dergelijke:
Zepto Znote 6214W / 6314W - Deel 1
Zepto Znote 6214W / 6314W - Deel 2
Ook in de TS'en is redelijk wat info te vinden.. check die dus ook is!
Het gaat mij dus niet om foto's maar om gebruikerservaringenCLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:01:
Hier staan genoeg foto's en dergelijke:
Het kan er misschien lomper/compacter uitzien dan dan het in de praktijk is.
Voor de rest kun je de search-functie nog gebruiken heh... beetje zelf-onderzoek will do the trickCLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:01:
Prima. Ik wil je in ieder geval bedanken voor jouw input!
Nu ben ik tenminste op de hoogte van de mening van iemand die een 12-cell in gebruik heeft
Nu ben ik tenminste op de hoogte van de mening van iemand die een 12-cell in gebruik heeft
Voor iedereen die zich afvraagt of een 8800m GTX in een 15,4 Znote past en geen zin heeft in de komende 17 incher, het kan!
Check dit
Hup Zepto, laat die 17 incher maar zitten als het in een 15,4 past!
Check dit
Hup Zepto, laat die 17 incher maar zitten als het in een 15,4 past!
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Verwijderd
zomg, nu nog hopen dat we die zelf in onze zepto kunnen passen en meten.
Zoniet maar een alienware aanschaffen
Zoniet maar een alienware aanschaffen
Verwijderd
Ok wie koopt er als eerste 1 los en gaat kijken of je hem in je zepto kunt zetten
. ( Jullie mogen ook mij sponserren, kijk ik of die past
)
Nou ik ga er niet vanuit dat Zepto MXM-graka's gebruikt, aangezien ik nog nergens op 't gehele
internet feiten heb kunnen vinden dat iemand z'n Zepto-graka zelf heeft gechanged dus dream on
Kun je 5 minuten een game'pje spelen en dan is je laptop gemolten tot 'n hoopje plastic
internet feiten heb kunnen vinden dat iemand z'n Zepto-graka zelf heeft gechanged dus dream on
Kun je 5 minuten een game'pje spelen en dan is je laptop gemolten tot 'n hoopje plastic
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 13-11-2007 15:05 ]
Net nog meer getest werkt het...steek ik de net adaptor in me laptop....externe monitor op zwart ??? haal ik em er weer uit blijft die op zwart....Ghostrider schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:58:
Ik heb een Acer AL2216W die ik niet als externe monitor aangesloten krijg op mijn Znote6224w op D-SUB de monitor werkt prima op een andere computer. drivers zelfs apart gedownload steeds no signal. ook Fn+F3 bied geen oplossing....help! 14inch is zo klein vergeleken met 22inch
iemand nog ervaringen??
edit nog ffe getest...externe monitor acer2216w werkt alleen als de laptop op accu is aangesloten zonder netadaptor

[ Voor 9% gewijzigd door Ghostrider op 13-11-2007 19:25 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Vergeet niet dat:CLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:05:
Nou ik ga er niet vanuit dat Zepto MXM-graka's gebruikt, aangezien ik nog nergens op 't gehele
A. Zepto een redelijk exclusief merk is in vergelijking tot Dell, HP, ASUS. Zepto kan je alleen krijgen in Europa of je moet het importeren.
B. Zepto's lijken een andere koeler montage te hebben dan de MXM-specifiacties.
C. MXM-kaarten kan je niet direct op de hoek kopen (vooral niet de laatste met de snelste chips).
Kijk eens bij het "Nvidia-configuratie", bij "Meerdere beeldschermen installeren" staat "Mijn beeldscherm wordt niet in de lijst weergegeven", daar kan je "rigoreuze beeldscherm detectie" doen. Misschien werkt dat.Ghostrider schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:24:
[...]
Net nog meer getest werkt het...steek ik de net adaptor in me laptop....externe monitor op zwart ??? haal ik em er weer uit blijft die op zwart....
iemand nog ervaringen??
Ik mis je punt denk...?
Dat de kans klein is dat iemand het zelfs nog maar geprobeerd heeft om de grafische kaart te vervangen.
Owh die manier
Mwah persoonlijk denk ik dat niet echt...
Alle hardware die er is, is binnen 2 dagen al 'unpacked' oftewel uit elkaar gehaald en gechecked.
Kijk maar naar de iPhones/ Zunes ofzo.. na 2 dagen vind je al tutorials om alles te veranderen...
Alle hardware die er is, is binnen 2 dagen al 'unpacked' oftewel uit elkaar gehaald en gechecked.
Kijk maar naar de iPhones/ Zunes ofzo.. na 2 dagen vind je al tutorials om alles te veranderen...
Verwijderd
die kosten geen 1500 euroCLB schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:13:
Owh die manierMwah persoonlijk denk ik dat niet echt...
denk dat je wel gelijk hebt, maar stiekem hoop ik toch dat inderdaad niemand het nog goed geprobeert heeft
en Ach, anders lekker een alienware aanschaffen xD
dollar staat toch gunstig (link is trouwens alweer verwijderd, dus wie weet was het 15,4" verhaal wel een vergissing/hoax)
Er is iig iemand gek genoeg geweest om zijn laptop open teslopen 
http://www.youtube.com/watch?v=KeS8IVKTJfw
http://www.youtube.com/watch?v=KeS8IVKTJfw
spoiler:
dit was nadat hij er drinken in had geknoeid
Asus Zenbook i7 256gb
Neuh, echt geen hoax hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:36:
...Ach, anders lekker een alienware aanschaffen xD
dollar staat toch gunstig (link is trouwens alweer verwijderd, dus wie weet was het 15,4" verhaal wel een vergissing/hoax)
Op 19 november komt Alienware met nieuwe notebooks.
Op hun site waren, per ongeluk, de configuratiepagina's voor die nieuwe lappies al te zien en dat was nog niet de bedoeling, daarom zijn ze nu niet meer te zien.
Een lid van Notebookreview.com was snel genoeg met het maken van een paar screenshots;
hier en hier zie je specs en prijzen.
15,4" met een 8800m GTX vanaf $ 1899/€ 1300.
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Dat filmpje staat echt al maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden op YouTubeGhostrider schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:55:
Er is iig iemand gek genoeg geweest om zijn laptop open teslopen
Verwijderd
Heb ik ook bekeken, maar mijn logische gedacht barst er op dan op los.
Een zepto met 8600GT word al warm. Wat word die alienware dan. Niet te vergeten dat ze gewoon een desktop CPU gebruiken met nforce chippie, die ook lekker warm word. Dus het word een dikke laptop met een flinke warmte productie en een accu van 30min vrees ik. Ik heb vroeger een alienware gehad, toen het nog geen Dell rommel was en die accu was toen al bagger.
Een zepto met 8600GT word al warm. Wat word die alienware dan. Niet te vergeten dat ze gewoon een desktop CPU gebruiken met nforce chippie, die ook lekker warm word. Dus het word een dikke laptop met een flinke warmte productie en een accu van 30min vrees ik. Ik heb vroeger een alienware gehad, toen het nog geen Dell rommel was en die accu was toen al bagger.
Verwijderd
Hier zelfde config, overclocked op 650 core/500 mem. 4103 punten in 3DMARK06 ( 1280*1024)zaidoT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:19:
Eindelijk weer eens een nieuwe driver: 169.09
3dmark06 Score Zepto Znote 6625WD met een T7300 zonder OC:
169.04: 3309
169.09: 3411 (CPU: 1609)
OC en slaapstand werken allebei.
Kijk, een nieuwe driver. Vanavond eens installeren. Heb er op dit moment 169.04 op staan, die draait erg soepel. Al vind hij FEAR Perseus Mandate niet leuk geloof ik (Ziet er gewoon niet uit).
Ik heb sinds kort ook een 6625WD en wat een heerlijke machines zijn dit. Heb alleen het idee dat mijn toetsenbord niet helemaal lekker vast zit ... Iemand hier ervaring mee?
Ik heb sinds kort ook een 6625WD en wat een heerlijke machines zijn dit. Heb alleen het idee dat mijn toetsenbord niet helemaal lekker vast zit ... Iemand hier ervaring mee?
Misschien wel, misschien niet...Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:40:
en kunnen we de 169.09 de nieuwe beste driver noemen?
Vandaag namelijk een paar testen gedaan met m'n zepto (T7500/2gb ram/win xp pro).
3d mark '06 (1280x854):
163.75 WHQL - 3365 punten
Dit was voor mij een referentie waarde aangezien de 163.xx drivers schijnbaar niet overclockbaar zijn.
Daarna 169.04 erop gezet,
op stock settings 475/400mhz (core/mem) krijg ik 3215 punten
op 600/475 mhz (core/mem) krijg ik 3326 punten
Vervolgens 169.09 geinstalleerd,
op stock settings zit ie rond de 3000, op 600/475 krijg ik maar 3105 punten...
Wat overigens ook vreemd is, is dat toen ik tussendoor terug was gegaan naar de 163.75 drivers ik opeen slechts 2700 punten scoorde... en dat terwijl de powermizer uit staat.
Tot nu toe dus nog niet de magische grens van 4000 punten gehaald, en ik vraag me af of er binnen xp wellicht ook iets dynamisch wordt geregeld.
Als jij hem op hoge prestaties hebt staan moet alles goed werken. Maar wat jij nu laat zien klopt echt niet, jouw overclock werkt gewoon niet goed.
Trouwens, ik zal het nogmaal eens zeggen: Hogere 3DMark scores betekent niet dat de drivers ineens beter zijn. Ik heb namelijk van mensen gehoord dat de 169.09 drivers juist net wat slechter scoren in de Crysis benchmark dan de 169.04 drivers (één fps oké, maar het is slechter)
Trouwens, ik zal het nogmaal eens zeggen: Hogere 3DMark scores betekent niet dat de drivers ineens beter zijn. Ik heb namelijk van mensen gehoord dat de 169.09 drivers juist net wat slechter scoren in de Crysis benchmark dan de 169.04 drivers (één fps oké, maar het is slechter)
Ik verwacht sowieso geen wonderen hoor... wat ik wel verwacht is dat als ik de core/mem snelheden omhoog schroef ik dat terug zie in de fps (al dan niet met een instabieler systeem).Pindanoot schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:54:
Als jij hem op hoge prestaties hebt staan moet alles goed werken. Maar wat jij nu laat zien klopt echt niet, jouw overclock werkt gewoon niet goed.
overigens staat m'n energie schema in XP op 'altijd aan', ik had hem voorheen op 'prestatie' staan maar dan zie ik hem in cpu-z af en toe terug klokken, terwijl hij bij altijd aan ook altijd op 2,2ghz blijft staan.
Hmmm, misschien kan iemand anders je dan helpen, want dan weet ik het ook niet zeker.
Even iets anders, ik denk niet dat de 6625WD nog lang een van de betere 15,4 inch laptops blijft:

Zo eentje wil ik ook wel, een 15,4 inch met een 8800MGTX
Nou Zepto, waar blijft jullie nieuwe laptop?
Even iets anders, ik denk niet dat de 6625WD nog lang een van de betere 15,4 inch laptops blijft:

Zo eentje wil ik ook wel, een 15,4 inch met een 8800MGTX
Alienware is toch niet goed te verkrijgen in NL 
Maarja wel geile shit natuurlijk, ben benieuwd qua temps
Maarja wel geile shit natuurlijk, ben benieuwd qua temps
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 16-11-2007 02:14 ]
Verwijderd
Hij is dan ook wel een stukje duurder dan een zepto
( in je config zit er maar 1 gig geheugen in )
Verwijderd
bijzaak!Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:16:
Hij is dan ook wel een stukje duurder dan een zepto( in je config zit er maar 1 gig geheugen in )
verkopen we gewoon een extra nier
punt is, nudat alienware deze config gaat verkopen zullen andere merken wel volgen.
Zat net even te kijken bij Alienware en ik vergelijk even de prijzen van de Amerikaanse en Duitse website, dat is bijna $1 = €1 bij andere modellen. Als ze dit doortrekken wanneer je dan een vergelijkbare 6625WD selecteerd dan betaal je dus €1000 voor een 8800M GT met een 1440*900 scherm t.o.v. 8600M GT met 1680*1050 scherm. Die €1000,= zou ik wel beter weten te besteden: meer geheugen, grotere hdd en externe monitor. Nu maar hopen dat zepto met een snellere laptop komt die lekker scherp is geprijsd voor degene die wel genoeg geld over hebben om binnen 6 maanden een nieuwe te kopen.
Ben ook even aan het benchen geweest aangezien Crysis in de brievenbus lag (ben ik blij dat ik op pc-gameplay ben geabonneerd regen ik nu ten minste niet nat).
Lijkt erop dat demo iets beter was geoptimaliseerd, 1280*800 medium op een zepto Znote 6625WD met T7300 alles standaard geclocked:
Lijken me toch aardige waardes voor een laptop. CPU gebruik is echt heel erg laag, meestal onder de 50% (ik lees dan wel 70% af maar windows Vista gebruikt om de een of andere rede 20% zelfs als ik een kwartier niks doe). Geheugen gebruik komt nog niet eens in de buurt van de 2GB, tijdens de benchmark gebruikte het spel hoogsten 730 MB.
Ben ook even aan het benchen geweest aangezien Crysis in de brievenbus lag (ben ik blij dat ik op pc-gameplay ben geabonneerd regen ik nu ten minste niet nat).
Lijkt erop dat demo iets beter was geoptimaliseerd, 1280*800 medium op een zepto Znote 6625WD met T7300 alles standaard geclocked:
Demo | release | |
GPU-bench | 16.88 | 16.73 |
CPU-bench | 15.04 | 14.90 |
Lijken me toch aardige waardes voor een laptop. CPU gebruik is echt heel erg laag, meestal onder de 50% (ik lees dan wel 70% af maar windows Vista gebruikt om de een of andere rede 20% zelfs als ik een kwartier niks doe). Geheugen gebruik komt nog niet eens in de buurt van de 2GB, tijdens de benchmark gebruikte het spel hoogsten 730 MB.
Yeah baby
* Surfer heeft er ook zojuist eentje besteld:
Znote 6625WD - Graphics
Geen besturingssysteem (200200)
Keyboard Znotes 6xx5WD US grijs (170051)
SAMSUNG DVD-RW DL (150123)
15,4" WSXGA+ 1680x1050 - 6625WD (100308)
6 Cell Batterij (250324)
NVIDIA® Geforce 8600M GT (800104)
160GB 7200rpm SATA Harddisk Samsung® (140035)
Intel Pro/Wireless 4965AGN (260029)
2.20 GHz Intel® Core™2 Duo T7500 800MHz (120627)
2GB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM (130131)
Geld overgemaakt "and now we wait"
* Surfer heeft er ook zojuist eentje besteld:
Znote 6625WD - Graphics
Geen besturingssysteem (200200)
Keyboard Znotes 6xx5WD US grijs (170051)
SAMSUNG DVD-RW DL (150123)
15,4" WSXGA+ 1680x1050 - 6625WD (100308)
6 Cell Batterij (250324)
NVIDIA® Geforce 8600M GT (800104)
160GB 7200rpm SATA Harddisk Samsung® (140035)
Intel Pro/Wireless 4965AGN (260029)
2.20 GHz Intel® Core™2 Duo T7500 800MHz (120627)
2GB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM (130131)
Geld overgemaakt "and now we wait"
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Weet je wat nou alleen het gekke is aan die Alien? Het is een 15,4 inch laptop. En er zit een 8800 in. Je zou toch denken dat die 8800 een Class III kaart is, maar die zitten meestal alleen maar in 17 inch laptops. Dus als je de videokaart in een Zepto zou kunnen veranderen (gebruikt Zepto nou een MXM kaart of niet?) dan zou er dus misschien een 8800 in kunnen. Het is dus afwachten tot die Alien uit komt om te kijken wat voor een kaart er in zit, en of deze dus misschien ook zelf in de Zepto te stoppen is (waarschijnlijk niet, maar hopen mag altijd, toch?)
1 Kan ook mogelijk 350mhz zijn, ligt aan de fabriekant.
2 Kan ook mogelijk 400mhz zijn, net zoals bij de 8600M GT
3 Is niet zeker dat dit GDDR3 is, maar waarschijnlijk wel
Met name de laatste twee rijen is wat denk ik de 8800M GTX vrij krachtig maakt, voor een laptop althans, maar zoals aan de tabel te zien, komt hij nog niet eens in de buurt van de echte 8800GTX (is ook te verwachten).
Kaart: | 8600M GT | 8700M GT | 8800M GTX | 8800 GTX |
Core Clock: | 475mhz | 625mhz | 500mhz | 575mhz |
Memory Clock: | 400mhz1 | 800mhz2 | 800mhz2 | 900mhz |
Shaderclock: | 950mhz | 1250mhz | 1250mhz | 1350mhz |
Memory: | 256mb[GDDR3], 512mb[DDR2] | 512mb[GDDR3] | 512mb[GDDR33] | 768mb[GDDR3] |
Memory Interface: | 128-bit | 128-bit | 256-bit | 384-bit |
Stream Processors: | 32 | 32 | 96 | 128 |
2 Kan ook mogelijk 400mhz zijn, net zoals bij de 8600M GT
3 Is niet zeker dat dit GDDR3 is, maar waarschijnlijk wel
Met name de laatste twee rijen is wat denk ik de 8800M GTX vrij krachtig maakt, voor een laptop althans, maar zoals aan de tabel te zien, komt hij nog niet eens in de buurt van de echte 8800GTX (is ook te verwachten).
[ Voor 61% gewijzigd door Pindanoot op 17-11-2007 01:01 ]
Verwijderd
Krijgt men nou 75 euro studenten korting op enkele zepto modellen? Ik kan hier niets over vinden op de website van zepto zelf.
Is alleen op de oude modellen.. Gebruik de search hier op GoT even dan
Zo, die 8800M GTX is niet mis 
Dat is alleen 17" laptops of groter zeker?
Dat is alleen 17" laptops of groter zeker?
Baserk schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:55:
15,4" met een 8800m GTX vanaf $ 1899/€ 1300.
Verwijderd
net even Timeshift gespeeld op me zepto, GPU overclock van 575 MHz/432MHz
Max Temp werd toch 91 na 20 minuten, daarna terug naar beneden, dan weer wat omhoog...
Straks eens Crysis'en
Max Temp werd toch 91 na 20 minuten, daarna terug naar beneden, dan weer wat omhoog...
Straks eens Crysis'en
Verwijderd
Levertijd van 10 dagen klopt echt precies , knap hij komt morgen aan volgens ups . Vorige week vrijdag besteld .
Kun je misschien wat benches maken... Ben benieuwd hoe TimeShift speelt..Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:37:
net even Timeshift gespeeld op me zepto, GPU overclock van 575 MHz/432MHz
Straks eens Crysis'en
(mijn benches staan oa in de TS)
Qua specificaties doet Timeshift wel onder aan Crysis dus ben benieuwd hoeveel fps'jes je haalt!
Crysis: Windows XP of Windows Vista Processor: Pentium 4 2,8 GHz, C2D 2,0 GHz (XP) of Pentium 4 3,2 GHz, C2D 2,2 GHz (Vista) Geheugen: 1GB (XP) of 1,5GB (Vista) Grafische kaart: 256 MB (GeForce 6800 GT of sneller, Radeon 9800 Pro of sneller) Harde schijf: 12GB vrije ruimte
Timeshift: Windows 2000/XP * 2 GHz processor (2.5 GHz recommended) * 512 MB RAM * 128 MB video card with full hardware T&L support * DirectX 9.0c * Sound Card, Mouse, Keyboard * About 1GB free hard drive space (300 MB as scratch space) (dit zijn wel de minimum specs van beide games)
Verwijderd
TimeShift speelt best lekker. hier even een soort van benchmark 
CPU: T7500 @ 2x2.20 GHz
MEM: 1x2GB PC2-5300
graka drivers: 169.09
TimeShift - Not Overclocked (= 450/400 MHz) - 1440 * 900 - AF 2x
VSync OFF
Material Quality - GOOD
Texture Quality - BEST
DOF - ON
Gemiddelde FPS: 25
CPU werd ongeveer 78
GPU " " 80
TimeShift - Not Overclocked - 1680*1050
voor de rest zelfde settings
Gemiddeld 20 FPS, van tijd pieken tot 40
Temps bleven ongeveer hetzelfde
TimeShift - Overclocked (core: 530 - mem: 425) - 1680 * 1050 - AF 8x
VSync OFF
Material Quality - GOOD
Texture Quality - BEST
DOF - ON
Gemiddeld 23 FPS
heb een piek van 37 gehad.
Temperaturen piekten tot 5 a 7° hoger. voor de rest 2 - 3° hoger. Ruim plaats voor nog meer overclock dus xD
Speelsessies van ongeveer 15 minuten (=> 900 fps metingen met FRAPS benchmark, endaar het gemiddelde van genomen. steeds hetzelfde deel opnieuw gespeeld btw)
Crysis doe ik morgen wel ofzo
CPU: T7500 @ 2x2.20 GHz
MEM: 1x2GB PC2-5300
graka drivers: 169.09
TimeShift - Not Overclocked (= 450/400 MHz) - 1440 * 900 - AF 2x
VSync OFF
Material Quality - GOOD
Texture Quality - BEST
DOF - ON
Gemiddelde FPS: 25
CPU werd ongeveer 78
GPU " " 80
TimeShift - Not Overclocked - 1680*1050
voor de rest zelfde settings
Gemiddeld 20 FPS, van tijd pieken tot 40
Temps bleven ongeveer hetzelfde
TimeShift - Overclocked (core: 530 - mem: 425) - 1680 * 1050 - AF 8x
VSync OFF
Material Quality - GOOD
Texture Quality - BEST
DOF - ON
Gemiddeld 23 FPS
heb een piek van 37 gehad.
Temperaturen piekten tot 5 a 7° hoger. voor de rest 2 - 3° hoger. Ruim plaats voor nog meer overclock dus xD
Speelsessies van ongeveer 15 minuten (=> 900 fps metingen met FRAPS benchmark, endaar het gemiddelde van genomen. steeds hetzelfde deel opnieuw gespeeld btw)
Crysis doe ik morgen wel ofzo
Oewhoehw klinkt goed! Misschien koop ik Timeshift wel met kerst ofzo.. maar fps klinkt lekker!
Verwijderd
@ Hierboven: Ja, FPS is zeker lekker. Als je overclocked met 1440*900, kan je er zeker wel een zeer vloeiend FPS'je uithalen.
Crysis - Geen Overclock
Settings:
Texture Quality: High
Objects Quality: Medium
Shadows Quality: Medium
Physics Quality: Medium
Shaders Quality: Medium
Volumetric Effects Quality: Medium
Game Effects Quality: High
Postprocessing Quality: Medium
Particles Quality: Medium
Water Quality: Medium
Sound Quality: High
Resolutie: 1280x800
AA: OFF
Avg. FPS: 15
AA: 4x
Avg. FPS: 6
Crysis - Overclock Core/Mem: 550/440
Settings:
Shaders Quality: High
Particles Quality: High
Avg. FPS: 11
Crysis is dus ook goed te doen, mits je het nodige wil inleveren om een stabiele FPS te halen.
volgens mij kan ik met alles op medium en een iets mindere resolutie, met AA op 2x of 4x, een stabiele 25 à 30 FPS halen (in combat met weinig NPC's)
Morgen stress ik nog even met Need for Speed: ProStreet. En over een paar weken met Gears of War en/of Call of Duty 4
Crysis - Geen Overclock
Settings:
Shaders Quality: Medium
Particles Quality: Medium
Avg. FPS: 15
Crysis - Overclock Core/Mem: 550/440
Settings:
Shaders Quality: High
Particles Quality: High
Avg. FPS: 11
Crysis is dus ook goed te doen, mits je het nodige wil inleveren om een stabiele FPS te halen.
volgens mij kan ik met alles op medium en een iets mindere resolutie, met AA op 2x of 4x, een stabiele 25 à 30 FPS halen (in combat met weinig NPC's)
Morgen stress ik nog even met Need for Speed: ProStreet. En over een paar weken met Gears of War en/of Call of Duty 4
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 23:25 ]
Verwijderd
Hij kan dan wel goed draaien, maar na de eerste paar levels moet ik wel zeggen dat het echt een schijtgame isCLB schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:38:
Oewhoehw klinkt goed! Misschien koop ik Timeshift wel met kerst ofzo.. maar fps klinkt lekker!
maarja, smaken verschillen
Ook van plan om een laptop te kopen en had eigenlijk al mijn perfecte laptop gevonden (sony vaio FZ21M) tot ik begon te lezen hier over Zepto laptops.
En mijn interesse is meteen gewekt. Het zien er klasse laptops uit voor een goede prijs.
Ik was vooral aan het kijken naar de design of de graphics versie. Misschien raden jullie me een mindere performante laptop aan.
Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor Photoshop en lightroom. niets meer. ok ok misschien af en toe een game.
grote voordeel van deze laptops is de resolutie.
nadeel is dat ik nog nooit over deze laptops gehoord had. Heb een beetje de thread hier doorgelezen en kan weinig slechte reakties terugvinden. Ligt dat aan het feit dat jullie gewoon fans van het eerste uur zijn of zijn ze gewoon zo goed.
En mijn interesse is meteen gewekt. Het zien er klasse laptops uit voor een goede prijs.
Ik was vooral aan het kijken naar de design of de graphics versie. Misschien raden jullie me een mindere performante laptop aan.
Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor Photoshop en lightroom. niets meer. ok ok misschien af en toe een game.
grote voordeel van deze laptops is de resolutie.
nadeel is dat ik nog nooit over deze laptops gehoord had. Heb een beetje de thread hier doorgelezen en kan weinig slechte reakties terugvinden. Ligt dat aan het feit dat jullie gewoon fans van het eerste uur zijn of zijn ze gewoon zo goed.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Tsjaa wat zullen we hier nou zeggen..dread schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:58:
Ligt dat aan het feit dat jullie gewoon fans van het eerste uur zijn of zijn ze gewoon zo goed.
Ik zou zeggen maak zelf je keuze aan de hand van:'t Zijn zeker zeer mooie laptops! Heb nu m'n tweede (nog betere specs dan die ik had)
en ben er nog steeds 'verliefd' op! Werkt snel, stil en levert gewoon superprestaties voor zo'n dingetje!
Verwijderd
Had er ook nog nooit van gehoord, maar had wel ergens al opgevangen dat Compal-notebooks goed zijn. En sinds Zepto dezelfde barebones als Compal gebruikt...dread schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:58:
Heb mijn laptop nu 2,5 maand, en hebt nog geen moment spijt gehad. Voordeel ook dat de fabriek op het vasteland in Europa ligt (= Denemarken), dus niet met de boot naar Ierland (Dell/AlienWare), of erger, naar Taiwan (in het geval van zeer ernstige problemen met je ASUS). Heb moeten RMA'en in de 2de week, maar had mijn laptop (slechte inverter
Anyway: Net nog wat TimeShift gespeeld (met redelijke overclock: core/mem: 580/460). Moet zeggen dat het lekker blijft spelen als je de settings ook een heel deel opdrijft.
Verwijderd
Vandaag de 6625wd binnen , vista ultimate erop gezet zonder problemen . Zal nog wat foto's posten mischien wel leuk
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 19:24 ]
ik snap niet wat het verschil is tussen de 6625wd en de 6324w. De eerste heeft een webcam en een groter scherm.
de rest lijkt me hetzelfde of in de opties kan je dezelfde dingen aankruisen.
deze dacht ik aan te schaffen:
14,1" WXGA+ 1440x900 - 6324W
Geen besturingssysteem
SAMSUNG DVD-RW DL
Keyboard Znote 6xx4W wit US
6 Cell Batterij
NVIDIA® Geforce 8600M GT
2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7250 800MHz 2MB
2GB (2x1024) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto
160GB 7200rpm SATA Harddisk Samsung®
Intel Pro/Wireless 4965AGN
Accessoires
AC Adapter 3xxx/6xxx series
Service
24 maanden carry-in garantie
Zit op deze design laptop dan ook een crystal clear scherm want die icoontjes aan het begin zijn me onduidelijk. Hij geeft een icoontje voor de grafische kaart van de 6625wd en niet bij de 6324w maar toch hebben ze dezelfde grafische kaart.
helaas heb ik nog geen review van deze 6324w gevonden.
Zijn deze laptops nu 64-bit? moet je daar dan ook een 64-bit OS op zetten? Het hoeft niet oke maar je wint wel erg veel performance toch?
Geen besturingssysteem
SAMSUNG DVD-RW DL
6 Cell Batterij
NVIDIA® Geforce 8600M GT
Accessoires
Service
Zit op deze design laptop dan ook een crystal clear scherm want die icoontjes aan het begin zijn me onduidelijk. Hij geeft een icoontje voor de grafische kaart van de 6625wd en niet bij de 6324w maar toch hebben ze dezelfde grafische kaart.
Zijn deze laptops nu 64-bit? moet je daar dan ook een 64-bit OS op zetten? Het hoeft niet oke maar je wint wel erg veel performance toch?
[ Voor 7% gewijzigd door dread op 19-11-2007 19:45 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
eigenlijk allemaal vragen die al eens voorbij zijn gekomen, maar even voor de duidelijkheid: 6324 = 6224 maar dan wit. De 6224/6324 heeft een mat scherm de 6625 een glanzend.
Ze zijn 64-bit maar het maakt niks uit voor de laptop als je er een 32-bits of zelfs een 16-bits OS op zet.
Ze zijn 64-bit maar het maakt niks uit voor de laptop als je er een 32-bits of zelfs een 16-bits OS op zet.
Verwijderd
voor een review kan je gewoon reviews zoeken van de 6224W hoor, is net dezelfde, alleen juist een ander designdread schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:44:
ik snap niet wat het verschil is tussen de 6625wd en de 6324w. De eerste heeft een webcam en een groter scherm.
Geen besturingssysteem
SAMSUNG DVD-RW DL
6 Cell Batterij
NVIDIA® Geforce 8600M GT
Accessoires
Service
De laptops hebben inderdaad een 64bit processor (Alle Core2Duo's zijn 64bit), maar je haalt er alleen performance uit als je ook effectief 64bit applicaties/games gaat draaien, met 64 bit drivers, op een 64 bit OS. Enige reden waarom ik persoonlijk 64 bit zou gebruiken is als ik meer dan 4 GB geheugen heb steken (dat + 3D studio max 9 64bit editie => pwnage, gebruik het op me desktop xD), omdat anders maar een 3 - 3,5 GB zal gezien worden door je Windows (je kan ergens een setting veranderen (/PAE in je boot.ini) die ervoor zorgt dat je toch meer nut kan halen uit je 4 GB op een 32bit OS)
Laten we 't maar alleen op kleurtje houdenVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:43:
alleen juist een ander design
6224W:

6324W:

Voor de rest zijn je vragen (@ Dread) erg erg basic en zo op te zoeken! Kijk eens in de TS
EDIT: Ben alvast begonnen... Iemand nog (reallife)pictures van de 6324W voor in de TS?
@ Hieronder: Dus er bestaan 30 verschillende Peugeot's 206 qua design?
[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 19-11-2007 22:43 ]
Titelfix op verzoek
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Wat 'n snelheid, bedankt
Mensen die hier Gears of War spelen...? Jezus wat 'n spel zeg!
Met onderstaande instellingen:

en driver 169.02 en geOC'd tot 600Mhz/ 1200Mhz/ 475Mhz...
Speelt 't echt geweldig vlotjes zeg...
Nog niet echt goed gebenched, maar zo even snel zag ik zo'n 26fps'en met uitschieters tot de 40fps
(maar ga 't morgen wel echt lekker spelen, nu eerst even slapen, want morgen heb ik een presentatie
wat 5ECT's waard is... dus die moet ik even halen voordat ik verder ga kwijlen van 't GoW'en
Verwijderd
Gears of war even op standby vanwege Crysis en CoD4 
speelde GoW 1680x1050 alles hoogst, liep als een trein ^^
wel een van de betere single player shooters, lekker intens!!
speelde GoW 1680x1050 alles hoogst, liep als een trein ^^
wel een van de betere single player shooters, lekker intens!!
Mijn Zepto 6224W wordt erg warm tijdens gamen (nTune geeft aan dat de max rond 95 graden ligt) terwijl ik hier op het forum lees dat het rond de 80 zou moeten zijn? Ik denk dat dit te maken heeft met slechte koelpasta en dat wil ik dus gaan vervangen.
Nu weet ik enkel niet welke schroefjes van de grafische kaart ik allemaal moet los schroeven om de koeler van de GPU te halen. kan iemand mijn deze informatie verschaffen of zijn er afbeeldingen van het binnenwerk van de 6224W waarop dit staat aangegeven?
Nu weet ik enkel niet welke schroefjes van de grafische kaart ik allemaal moet los schroeven om de koeler van de GPU te halen. kan iemand mijn deze informatie verschaffen of zijn er afbeeldingen van het binnenwerk van de 6224W waarop dit staat aangegeven?
Verwijderd
GoW speelt inderdaad supperlekker. In het begin had ik veel last van 'hickups' als ik een nieuw gebiedje inliep, maar na een goede defrag liep het een stuk beter. Zelfs of medium settings (waar ik dus op speel) ziet het er nog superstrak uit, ongeveer vergelijkbaar met de X360.
Moet zeggen dat ik wel gefrusteerd raak dat er geen dynamische saves zijn maar checkpoints. Maarja dat is gamegerelateerd.
De Unreal engine is zowiezo beter optimized. Andere engines zien er met lage(re) instellingen kut uit maar bij de Unreal engine is het lekker gebalanceerd, waardoor je hoge FPS haalt met toch geen slechte graphics.
Moet zeggen dat ik wel gefrusteerd raak dat er geen dynamische saves zijn maar checkpoints. Maarja dat is gamegerelateerd.
De Unreal engine is zowiezo beter optimized. Andere engines zien er met lage(re) instellingen kut uit maar bij de Unreal engine is het lekker gebalanceerd, waardoor je hoge FPS haalt met toch geen slechte graphics.
Achja dat hebben sommige mensen.. Tijdens 'n potje gamen zit de mijne ook zo aan de 92..chrisO schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:53:
Mijn Zepto 6224W wordt erg warm tijdens gamen (nTune geeft aan dat de max rond 95 graden ligt) terwijl ik hier op het forum lees dat het rond de 80 zou moeten zijn? Ik denk dat dit te maken heeft met slechte koelpasta en dat wil ik dus gaan vervangen.
Dat heb ik helaas niet voor je, is dat niet universeel?Nu weet ik enkel niet welke schroefjes van de grafische kaart ik allemaal moet los schroeven om de koeler van de GPU te halen. kan iemand mijn deze informatie verschaffen of zijn er afbeeldingen van het binnenwerk van de 6224W waarop dit staat aangegeven?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen voor de Zepto Znote 6224W en 6625WD notebooks! Ga hier geen Windows-probleempjes (of iets dergelijks) plaatsen, dat heeft niets met het notebook te maken maar met de software die erop draait. Voor die software zijn andere subfora beschikbaar!
Dit topic is alleen voor de Zepto Znote 6224W en 6625WD notebooks! Ga hier geen Windows-probleempjes (of iets dergelijks) plaatsen, dat heeft niets met het notebook te maken maar met de software die erop draait. Voor die software zijn andere subfora beschikbaar!