[Mobiel] Nummer kwijt, nog terug te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-03 15:19
Hallo,

Ik ben woensdag gebeld door een nummer, heb ondertussen een nieuwe SIM-kaart gekregen en deze erin gestopt. Nu wilde ik dat nummer weer hebben waardoor ik toen gebeld ben. Normaal kan ik dan gewoon de oude sim-kaart erin stoppen en dan staat het weer bij recente oproepen. Nu echter niet, en ik heb dat nummer echt nodig en heb geen andere manier om eraan te komen. Ik heb een N95, maar ik dacht dat het hier wellicht beter zou passen omdat het denk ik niet direct met die telefoon te maken heeft. Ik heb KPN gebeld, maar zij kunnen me niet helpen omdat inkomende gespreken niet gemonitord worden. Kan ik misschien met zo'n programmaatje wat men gebruikt om verloren data op een HDD terug te halen het telefoongeheugen doorzoeken?

Christiaan

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is dit niet meer iets voor PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie, in het Nokia N95 Deel 8 topic?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ontvangen oproepen worden opgeslagen in de telefoon. NIET op de simkaart. Daar heb je gewoonweg te weinig ruimte voor.
Verder zie ik niet in wat dit bij Netwerken doet, dus ik zou zegen, volg de linkjes van Gambieter :)

Dit topic is gesloten.