Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Heey peepz!

zit ff met iets. Toen straks belde er een op, die na het groeten begon over een echo in de telefoon. Aan deze kant van de lijn geen last van gehad. De beller belde overigens met een gsm naar onze vaste (analoge) telefoonlijn.

Die echo kwam al wel vaker voor en, voor zover ik weet, telkens bij dezelfde persoon.

Nou is aan beide kanten ondertussen de telefoon al wel eens vervangen, maar toch vanmiddag weer een echo...

Waar kan de oorzaak zitten?

Bart

ps1: volume stond niet te hoog ;)
ps2: vorige huistelefoon was er een waar de hoorn nog met draad vastzat aan het basisstation, dus het ligt dus niet (denk ik) aan het feit dat de huidige telefoon, een malibu 630 van kpn, draadloos is....

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 07-09-2007 17:31 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Die gast heeft dan waarschijnlijk een Nokia 60-serie 3de editie, in combinatie met een carkit van Parrot of zo'n standaard fabriekscarkit.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Crusader

Arc Nature

Ik zou zeggen, laat nog meer mensen jou bellen en vraag of ze een echo horen. Zo niet, niet jouw probleem :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ff wat info, net belde dezelfde persoon weer, géén echo :?
En, mischien relevant of niet, de beller hoorde haarzelf 2*, dus niet mij 2*. (geen id of dat wat uitmaakt)
Ginz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:30:
Die gast heeft dan waarschijnlijk een Nokia 60-serie 3de editie, in combinatie met een carkit van Parrot of zo'n standaard fabriekscarkit.
Geen carkit oid, ze belde gewoon met foon in de hand, ze heeft geen auto ;) . Of het een s60 3e editie is weet ik zo niet.
Crusader schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:36:
Ik zou zeggen, laat nog meer mensen jou bellen en vraag of ze een echo horen. Zo niet, niet jouw probleem :)
Wiens probleem is het dan wel? We hebben béide al eens de telefoon vervangen.... Dus dan zou het denk ik niet aan de telefoons zelf liggen lijkt mij.
En zal anderen wel es vragen naar echo wanneer er weer gebeld wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 07-09-2007 17:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde