Toon posts:

Ervaringen met de Alice helpdesk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 4 september is mijn Alice Comfort lijn opgeleverd. Nadat aanvankelijk alles goed werkte - dat heb ik hier ook gerapporteerd - is diezelfde avond nog de telefonie uitgevallen. Contact gelegd met de Alice helpdesk, gegevens doorgegeven, vragenlijstje doorgelopen etc. maar onduidelijk was waar het probleem zou kunnen zitten. Het zou worden doorgegeven aan de 2e lijn die mij zou terugbellen. Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurd ondanks hierover al twee keer de helpdesk te hebben gebeld. Ze mogen niet direct doorverbinden en lijken alleen een berichtje te kunnen aanmaken en verder geen direct contact te (mogen) hebben met de 2e lijn.

Erg druk is het nog niet op de helpdesk want ik heb steeds binnen 1 seconde iemand aan de lijn en die iemand is steeds dezelfde persoon.

Een goed begin maar dit begint rap minder te worden. Ben benieuwd of ik vanmiddag nog wordt gebeld.

Het probleem dat ik heb is overigens dat ik geen kiestoon heb. Bij opstarten modem nog wel even te horen, maar dan hoor ik een relaitje van het modem klikken en valt ie weg. Bellen over de nog niet geporteerde KPN lijn is nog wel gewoon mogelijk dus het toestel is oke. Phone 1 lampje op het modem brandt niet. Ik denk dat het aan het modem ligt of anders het A/B stekkertje.

Ik heb hier wel al een webservertje draaiend gekregen op mijn LAN..

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.