Verschil in merken

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 11:32
Ik heb een beetje research zitten doen en ik kom erop neer dat:
Peak en EVGA lagere prijzen hebben dan Saphire en Asus
zit er ook veel verschil tussen ( behalve een stille of luidruchtige fan)?

ik wil gewoon een kaart die goed werkt en ik ben niet van plan te OCen
graag reacties van mensen die hier ervaring mee hebben.

toen ik de search knop gebruikte hoorde ik wel dat EVGA een wat luidruchtigere fan had maar dat was ook alles dat ik kon vinden.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:45
Grootste verschil tussen de merken is de koeling en de meegeleverde software / spellen.

Zo is PEAK lekker goedkoop, maar levert dan ook geen spellen e.d. mee met de kaart.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vergelijk de specs en vergelijk de garantie etc. Je vraag is erg algemeen, en weinig zinvol.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pinkstrip
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 14:38
Over welke kaart heb je het?
Ik heb een EVGA 8800GTS KO ACS3 en deze is heel erg stil. Je kan dus niet stellen dat elke EVGA een luidruchtige koeler heeft.

iRacing Profiel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is nogal zinloos om algemeen iets over merken te zeggen. De beste merken kunnen missers hebben, de slechtste merken juweeltjes, bovendien verandert de gemiddelde kwaliteit van merken nogal eens.

Kortom, je moet gewoon op niveau van individuele kaart kijken. Bepaal welke chip je wilt, dan welke opties (geheugen, clockspeed, toeters en bellen) je wilt en ga dan kijken naar welke merken kaarten bieden die daaraan voldoen. Daar dan ervaringen en reviews van zoeken en je weet wat je moet weten. Maar goed, dat staat allemaal al in de stickies van dit subforum. Het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden - dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.