Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake Soprano Modden?

Pagina: 1
Acties:

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11 12:32
Heb gister mijn wc setje binnen maar nu kom ik er achter dat mijn radiator (black ice gtx xtreme 240 niet op de bodem van de kast past.

Nu heb ik besloten om dus waarschijnlijk mijn 3.5" bays te verwijderen.
Dat ik dan alleen maar mijn 5.25" bays overhoud.

Nu is mijn vraag:
Word de kast daar gammel van of behoud die zijn stevigheid.

Ik vraag het omdat er misschien al mensen zijn die dit gedaan hebben. of met een soortgelijke kast kwa constructie of materiaal.

Het is dan de bedoeling als dit alles doorgaat dat er een module komt voor de hardeschijven met fan voor koeling en makkelijke plaatsing.

www.highflow.nl

Verwijderd

Als je de hdd bay gewoon los kan schroeven is het zo bedoelt, anders zouden er wel popnagels zitten. Dus je kan dat ding er gewoon uithalen, zonder dat er instabiliteit ontstaat.

• BTS
er zit idd popnagels in maar het ziet er wel stevig uit, zit namelijk nog een balk overdwars van de achterkant naar de voorkant (dus vanaf voeding naar de 5.25" bays) maar ik zal wel moeten want wil de radiator niet buiten hebben.
En zo zit mijn pomp ook gelijk voor een fan, extra koeling.

Oke bedankt weet ik dat ook weer

[ Voor 27% gewijzigd door BTS op 07-09-2007 16:21 ]

www.highflow.nl

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
BTS: Het moet er wel helemaal overheen (zitten meestal meerdere randen om) en ja, dat gaat erg lastig.

Je kan het je wat makkelijker maken met een beetje vloeibare zeep.

• BTS
Ik heb het al opgelost en de 3.5" bays zijn er uit,
de boel is nog net zo stevig als daarvoor en ik heb zeeën van ruimte:D

www.highflow.nl