Hallo,
Symantec Backup Exec 11d met alle updates.
Ik wil een multi-stage backup plan maken om het volgende te bereiken;
1. maak backup van SQL database en Exchange op tape A (overwrite tape)
2. maak backup van SQL transaction logs op tape A (append tape)
3. export tape A naar mailslot.
Bovenstaande heb ik voor een gedeelte voor elkaar door een nieuwe policy te maken.
In deze policy maak ik 3 templates waarin de eerste de SQL Databases gebackup worden en de tweede template selecteer ik de SQL transaction logs. De derde template is er om de tape uit template 2 te exporten.
In de policy staat dat template 2 (sql logs) pas mag starten na template 1 (sql db en exchange) en template 3 moet draaien nadat template 2 klaar is.
Zover zo goed.
Nu komt de koppeling met de selection lists.
Wanneer ik de policy koppel aan de selection lists (1 voor SQl databases en Exchange, 1 voor SQL Logs) dan krijg ik totaal 6 gescheduled jobs. Het aantal templates maal het aantal selection lists.
Ik maak dan dus op 1 tape iedere selection list dubbel.
Het probleem is dus dat ik het niet voor elkaar krijg om 1 selection list aan 1 template te koppelen.
zodat ik 3 jobs krijg die onder 1 policy draaien.
Symantec Backup Exec 11d met alle updates.
Ik wil een multi-stage backup plan maken om het volgende te bereiken;
1. maak backup van SQL database en Exchange op tape A (overwrite tape)
2. maak backup van SQL transaction logs op tape A (append tape)
3. export tape A naar mailslot.
Bovenstaande heb ik voor een gedeelte voor elkaar door een nieuwe policy te maken.
In deze policy maak ik 3 templates waarin de eerste de SQL Databases gebackup worden en de tweede template selecteer ik de SQL transaction logs. De derde template is er om de tape uit template 2 te exporten.
In de policy staat dat template 2 (sql logs) pas mag starten na template 1 (sql db en exchange) en template 3 moet draaien nadat template 2 klaar is.
Zover zo goed.
Nu komt de koppeling met de selection lists.
Wanneer ik de policy koppel aan de selection lists (1 voor SQl databases en Exchange, 1 voor SQL Logs) dan krijg ik totaal 6 gescheduled jobs. Het aantal templates maal het aantal selection lists.
Ik maak dan dus op 1 tape iedere selection list dubbel.
Het probleem is dus dat ik het niet voor elkaar krijg om 1 selection list aan 1 template te koppelen.
zodat ik 3 jobs krijg die onder 1 policy draaien.
But then again, I could be wrong..